LSK - Bart, Åråsen stadion, 24.09.23, kl 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1211

    #41
    God gjennomført kamp mot ett elendig RBK som selvsagt bør slås på Åråsen om dagen. Neste helg så får vi en god test på hvor langt Bakke har kommet med dette laget.

    Kommentar

    • Holterkanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2009
      • 561

      #42
      Takk for en fantastisk opplevelse, vi får det tøffere til helgen så kjør på
      ________________________
      TB

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3954

        #43
        Det er kun på dødball de skaper noe, da fremstår vi som et juniorlag, sier Selnæs til VG.

        På en kveld hvor mange nok lurer på om vi er så gode som det ser ut som i dag eller om dette bare skyldes at rbk er så ufattelig svake, kan vi i alle fall hygge oss med "sjenniale" uttalelser fra sure tapere! Det var vel samme mann som uttalte i pausen at vi spiller ping-pong fotball! Stor undeholdning!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2872

          #44
          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Det er kun på dødball de skaper noe, da fremstår vi som et juniorlag, sier Selnæs til VG.

          På en kveld hvor mange nok lurer på om vi er så gode som det ser ut som i dag eller om dette bare skyldes at rbk er så ufattelig svake, kan vi i alle fall hygge oss med "sjenniale" uttalelser fra sure tapere! Det var vel samme mann som uttalte i pausen at vi spiller ping-pong fotball! Stor undeholdning!
          Ja, jeg så også nettopp den. Den uttalelsen nuller fullstendig kjempeprestasjonen til RBKs suverent beste mann (med null konkurranse, det skal sies). Hansen hadde vel minst 3-4 sterke redninger på 100-prosent-sjanser.

          Selnæs er ei nepe og en medioker fotballspiller.

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2864

            #45
            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Det er kun på dødball de skaper noe, da fremstår vi som et juniorlag, sier Selnæs til VG.

            På en kveld hvor mange nok lurer på om vi er så gode som det ser ut som i dag eller om dette bare skyldes at rbk er så ufattelig svake, kan vi i alle fall hygge oss med "sjenniale" uttalelser fra sure tapere! Det var vel samme mann som uttalte i pausen at vi spiller ping-pong fotball! Stor undeholdning!
            Haha! Jeg elsker at hele fotball-Norge fortsatt lever i den fantasien om at vi bare er et dødballag og at hver gang vi faktisk putter noen på dødball så er det kun det vi har. La de leve i denne fantasien i all evighet. Selnæs så jeg ikke en gang etter pause. Jeg har ikke sett maken til enveiskjøring på Åråsen på år og dag
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2109

              #46
              Over 9000 tilskuere idag . Det syntes jeg er veldig bra , selv mot bartene Når sesongen allerede nesten har føltes over allerede for mange av oss.

              Kommentar

              • Solør
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Aug 2015
                • 17

                #47
                Pasningsfoten til Tønne i kampen i dag var helt nydelig å se på i kampen i går! Deilig å hærje med bartene

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2290

                  #48
                  Imponert over hvordan vi fremstod. Ikke minst at vi kom ut i 2.omgang med en offensiv innstilling. Fryktet den samme gamle historien at vi skulle forvalte ledelsen med et defensivt utgangspunkt.

                  Hvis the real Bakke klarer å få laget til å fremstå slik oftere kan han godt få jobben på permanent basis.

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4313

                    #49
                    Jeg vet det bare var 4 minutter + overtid, men jeg liker Kosis innhopp veldig godt. Den fyren har noe spesielt ved seg

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2290

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                      Jeg vet det bare var 4 minutter + overtid, men jeg liker Kosis innhopp veldig godt.

                      Den fyren har noe spesielt ved seg
                      Ekstremt kort shorts ...

                      Spennende innhopp. Men dette var på et tidspunkt da kampen var kjørt, det var slitne bein og alle ventet på fløyta.
                      Han virker uredd og har god fart og teknikk. Får han utviklet dette videre så er det mulig han er en seriøs utfordrer til 11ern 2024.

                      Kommentar

                      • EPA
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2013
                        • 150

                        #51
                        Sett reprise av straffesituasjonen, og blir både varm, glad og ydmyk! Garnås løper innover for å ta ball, ser opp underveis og skjønner at om han fortsetter vil han få seg en smell av dimensjoner som kan gi oss en fordel... Han velger å fortsette løpet rett inn i knyttnevene til Hansen og skaffer oss straffe... Snakk om å blø eller dø for drakta! Faen, Garnås ass!!!

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2872

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av EPA
                          Sett reprise av straffesituasjonen, og blir både varm, glad og ydmyk! Garnås løper innover for å ta ball, ser opp underveis og skjønner at om han fortsetter vil han få seg en smell av dimensjoner som kan gi oss en fordel... Han velger å fortsette løpet rett inn i knyttnevene til Hansen og skaffer oss straffe... Snakk om å blø eller dø for drakta! Faen, Garnås ass!!!
                          Tror du overtolker den der litt, men er helt enig i konklusjonen din. Garnås er vår viktigste signalspiller.

                          Kommentar

                          • OlaG
                            Oversetterdrone
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 883

                            #53
                            Apropos signaler: den blokkeringa til Ruben i går var herlig. Den innstillinga i forsvar har jeg savnet siden Ogbu forsvant ut dørene

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4313

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av kunden

                              Ekstremt kort shorts ...

                              Spennende innhopp. Men dette var på et tidspunkt da kampen var kjørt, det var slitne bein og alle ventet på fløyta.
                              Han virker uredd og har god fart og teknikk. Får han utviklet dette videre så er det mulig han er en seriøs utfordrer til 11ern 2024.
                              Litt kleint med oppbretta shorts ja. Men men … live and let live etc.

                              Nettopp dette med fart og teknikk jeg liker så godt. Virker i tillegg å være velorientert. Forarbeidet til Åsens store sjanse på overtid, hvor han tok imot ball og vendte av motspiller i en og samme bevegelse, gjorde meg varm om hjertet. Skulle fått en assist for den.

                              Så får vi se om han kan vise fram lignende kvaliteter også mot uthvilte motstandere. 10 par møre trønderbein er ingen målestokk.
                              Last edited by Kanarivogel89; 25.09.2023, 16:24.

                              Kommentar

                              • niko
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2008
                                • 441

                                #55
                                De sene byttene kan ha noe med kveldens kamp å gjøre. Ganske sterk startoppstilling.

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1465

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av niko
                                  De sene byttene kan ha noe med kveldens kamp å gjøre. Ganske sterk startoppstilling.
                                  Ga en viktig seier..

                                  Kommentar

                                  • EPA
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2013
                                    • 150

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Tvilling

                                    Ga en viktig seier..
                                    Og nesten enda viktigere.. De holdt nullen, som var veldig viktig med tanke på hva de har holdt på med før i år. Er vel ikke bare vi på tribunen som har vært oppgitt over de enkle baklengsene. det må jo gå ut over selvtilliten til hele forsvaret. Blir litt som å bomme på alle sjanser fremover når de slipper inn alt som kommer mot oss, så viktig å stå kampen ut med de antatt beste for å få en god oplevelse bakover.. det er lenge siden sist, men forhåpentlig ikke lenge til neste gang!

                                    Kommentar

                                    • EPA
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2013
                                      • 150

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                      Tror du overtolker den der litt, men er helt enig i konklusjonen din. Garnås er vår viktigste signalspiller.
                                      Fullt mulig jeg overtolker den, men sånn han fremstår på banen er så deilig å se! Han er ikke typen som trekker seg uansett, så blir det krig velger jeg Garnås sitt lag!

                                      Kommentar

                                      • Zindrinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2019
                                        • 463

                                        #59
                                        Helt fantastisk å se kombinasjonen av en kampplan OG vilje i 1 og samma kamp! Se hvor enkelt det ser ut når man gjør ting enkelt! Vi gjorde ikke noe magisk i utspillinga bakfra, bare visste hvor vi hadde hverandre, hvor mange motstandere som stod klare til å presse, også spilte vi deretter! Heeelt nydelig! Klarer Eirik å gjenskape detta ut sesongen er han bankers som trenern vår neste år. Hvis han vil. For en måte han har snudd ting på, det eneste han har "fått gratis" som man gjerne snakker om etter trenerbyttet var godsetkampen, å snu Aafk-fadesen til det her på så kort tid er en evne få trenere har! Tipper bergenserne er minst like nervøs for å møte oss som vi er for dem, om ikke mer!

                                        Noen artige fun-facts fra i går, en viss midtbanespiller i går sa at LSK kunne hatt spilt til imorra tidlig uten å skape en sjanse. Åpenbart helt feil, såklart, men det morsomme er at RBK hadde flere angrep på LSK-spillere som burde ført til rødt kort enn de hadde angrep på LSKs mål Og han snakker om rævvalag?!
                                        Med skuddstatistikk 7-1 på mål, 13-3 totalt måtte vi ha spilt til 04:00 på mandag før bartene hadde hatt like mange skudd på mål som vi hadde da kampen var ferdig kl 19.

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3174

                                          #60
                                          Selv erke-RBK'eren Otto Ulseth (nå i nidaros.no) har ti målsjanser til LSK, mot to for RBK - de to rett nok skapt av gode innlegg fra den samme Ole Selnæs. Det er ganske likt de 11 mot 2 sjansene Romerikes Blad telte opp.

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎