Stabæk - LSK, Nadderud Stadion 08.10.23, kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2046

    #41
    Hadde vi ment noe med høstsesongen vår hadde vi vært med i medaljekampen. Se hva som skjer med Viking, Tromsø og Molde. De fleste surrer bort poeng, dessverre surrer vi mer enn de fleste.

    Kommentar

    • Pad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2022
      • 645

      #42
      Rett og slett pinlig. Aldri i nærheten av noe. Sikkert trivelig for Furaha å være med på tur ......

      Kommentar

      • Smukken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 718

        #43
        Fy faen.
        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4304

          #44
          Er så sjukt at vi signerte Bolly. Ren jævla veldedighet. Molboklubb

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3349

            #45
            Sitter igjen med samme inntrykk som før; vi er elendig på defensiv dødball. Vi har ikke råd til å fortsette i samme spor til neste år. Vi har total mangel på offensive bevegelser. Der andre lag utfordrer fremover, stopper vi opp og spiller støtte. Når vi kommer under, så er det ingen hast å spore. Vi fortsetter å småspille på midtbanen og bak. Der Stabækspillerne lå strødd med lramper, så var ingen av våre i nærheten. Det nærmeste vi har vært krampe var Tønnesen på Marinlyst.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1211

              #46
              At en sportsdirektør har fått ødelegge en sesong på denne måten er intet mindre enn en skandale. Det å tro at det bare er å skru på bryteren om 2 uker er å tro på julenissen tidlig i år. Tilliten er såpass tynnslitt at ett tap om 2 uker fort kan gjøre at helten fra i sommer kommer til å fremstå som årets desidert dummeste sportsdirektør.....

              Kommentar

              • Smukken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 718

                #47
                De har gitt opp....
                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2046

                  #48
                  Kan si hva du vil om Bakke I, men han klarte i hvert fall å beskrive kampen så man kjente den igjen. Bakke II? Vi dominerte ikke totalt på noe tidspunkt. På slutten var vi heldige som slapp unna med 1 bakover.

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2046

                    #49
                    Gabrielsen har framstått som leder i intervjuer etter to siste ynkelige kamper. Synd han ikke gjør det samme på banen.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3323

                      #50
                      Gud bedre dette laget kan fint komme til å tape resten av kampene denne sesongen. Flau opptreden. Skaper altså ikke en pøkk i andre omgang. Vålerenga vil være favoritter på Åråsen.

                      Helvete Simon, greit sommeren var kaotisk, men det å ikke erstatte Adams var hodeløst. Du har en rimelig solid jobb foran deg. Dette laget er så grått og kjedelig.

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1521

                        #51
                        Skulle vi klare å signere Helstrup eller en annen klassetrener vil vedkommende utvilsomt kreve vesentlige forsterkninger av stallen. I så måte var det kanskje greit at det ikke ble benyttet store beløp i sommer. Millionene vil nødvendigvis få bein å gå på i løpet av vinteren.

                        Heldigvis har vi en del spennende talenter. Av de mer etablerte er det neppe mer enn et par-tre som ville vært i nærheten av en startoppstilling for lag som Glimt, Molde og Viking.

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2109

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          Gud bedre dette laget kan fint komme til å tape resten av kampene denne sesongen. Flau opptreden. Skaper altså ikke en pøkk i andre omgang. Vålerenga vil være favoritter på Åråsen.

                          Helvete Simon, greit sommeren var kaotisk, men det å ikke erstatte Adams var hodeløst. Du har en rimelig solid jobb foran deg. Dette laget er så grått og kjedelig.
                          Hadde dessverre ikke holdt med ekstra spiss inn. Masse kvalitet ut siste året og kvantitet inn.
                          At vi er blitt gråe og kjedelige er det liten tvil om , ett lag helt uten profiler ( i allefall når TLO ikke er på banen )

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 3954

                            #53
                            Men Ulrik Mathisen var ikke god nok for oss...
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2864

                              #54
                              Dette må være de verste back to back kampene jeg har sett av Fugla på åresvis
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4304

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                Men Ulrik Mathisen var ikke god nok for oss...
                                Vi har samme typen i stallen i Uba. Så får vi se om vi klarer å forvalte talentet. Jeg tviler. Evner ikke å spille på styrkene hans i det hele tatt.

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2046

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                  Men Ulrik Mathisen var ikke god nok for oss...
                                  Seriøst? Har du allerede glemt fakta, eller er det bare fint å se bort i fra dem for å få fram et poeng?
                                  For ordens skyld:

                                  1. LSK ville ikke selge Ulrik Mathisen. De tilbød ham ny kontrakt som han ikke ville signere. De valgte å ta 3 mill for ham framfor å la ham gå fritt etter sesongen. En helt grei avgjørelse
                                  2. Han var åpenbart ikke god nok for oss i fjor til å kunne utkonkurrere Knudsen/Kairinnen/Matthew. Derfor fikk han heller ikke så mye spilletid, noe som bidro til punkt 1

                                  Ulrik Mathisen ville vært en klar kandidat i gårsdagens oppstilling - nesten bankers. Det er det ingen som diskuterer. Det er ingen som har tatt en avgjørelse om at Ulrik Mathisen ikke er god nok for den stallen vi har i dag. Det må være mulig å argumentere på et redelig grunnlag - i hvert fall noen timer etter kampslutt.

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2872

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                    Seriøst? Har du allerede glemt fakta, eller er det bare fint å se bort i fra dem for å få fram et poeng?
                                    For ordens skyld:

                                    1. LSK ville ikke selge Ulrik Mathisen. De tilbød ham ny kontrakt som han ikke ville signere. De valgte å ta 3 mill for ham framfor å la ham gå fritt etter sesongen. En helt grei avgjørelse
                                    2. Han var åpenbart ikke god nok for oss i fjor til å kunne utkonkurrere Knudsen/Kairinnen/Matthew. Derfor fikk han heller ikke så mye spilletid, noe som bidro til punkt 1

                                    Ulrik Mathisen ville vært en klar kandidat i gårsdagens oppstilling - nesten bankers. Det er det ingen som diskuterer. Det er ingen som har tatt en avgjørelse om at Ulrik Mathisen ikke er god nok for den stallen vi har i dag. Det må være mulig å argumentere på et redelig grunnlag - i hvert fall noen timer etter kampslutt.
                                    UM har vel også stort sett slitt benken for Brann? Bare tre kamper fra start i år. Ti som innbytter, 11 på benk. Se Branns nettsider.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9370

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                      Seriøst? Har du allerede glemt fakta, eller er det bare fint å se bort i fra dem for å få fram et poeng?
                                      For ordens skyld:

                                      1. LSK ville ikke selge Ulrik Mathisen. De tilbød ham ny kontrakt som han ikke ville signere. De valgte å ta 3 mill for ham framfor å la ham gå fritt etter sesongen. En helt grei avgjørelse
                                      2. Han var åpenbart ikke god nok for oss i fjor til å kunne utkonkurrere Knudsen/Kairinnen/Matthew. Derfor fikk han heller ikke så mye spilletid, noe som bidro til punkt 1
                                      Hvem vil ha kjedelig fakta når man kan ha morsomme poeng?

                                      Synes det var litt halvhjerta rundt Mathisen. Ikke fra Simon, men fra trenerduo'n.

                                      Mathisen meldte litt rundt det sjøl til TV2 i intervju før Engakampen, så spilte han den og var selvfølgelig banens beste og fikk penger å dele ut til Kjelsås.

                                      Da Mathisen ble tilgjenglig på markedet - fra oss - så var det 3 Tippeligaklubber (pdd) som var klare til å hente'n og satse på'n, så helt krise var'n ikke. Rå-talentet har alle sett.

                                      Sportsklubben klarte ikke finne balansegangen for å holde han her. Jævla synd.

                                      Men sånn går det når man skal prioritere det defensive hele tia.

                                      Skreiv i tråden hans da han forlot oss, at "det var synd, for han var eneste i klubben som kunne drible en mann"

                                      Da fikk jeg som svar at jeg tydeligvis aldri har sett Tobias Svendsen.

                                      Men i og med at han har dratt og, sitter vi bare igjen med Lars Ranger som klarer å komme seg forbi en mann med å slå ballen forbi og løpe rundt?

                                      Og sånn går no dagan.

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2046

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av knut
                                        Hvem vil ha kjedelig fakta når man kan ha morsomme poeng?

                                        Men i og med at han har dratt og, sitter vi bare igjen med Lars Ranger som klarer å komme seg forbi en mann med å slå ballen forbi og løpe rundt?
                                        Rundt, over, under eller gjennom. Forbi skal han

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎