LSK – søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2872

    Kamptråd LSK – søpla

    I et forsøk på å roe ned den elleville temperaturen på forumet foran årets viktigste hjemmekamp, tar jeg ansvaret for å starte kamptråden.

    Kampen starter altså på søndagen knapt før kjerketida er over, antakelig i et forsøk på å redde søndagsformiddagsomsetningen på Martins og apotekenes søndagsettermiddagsomsetning av Paracet. Tørre fakta.

    Tid: søndag 22. oktober kl 1430
    Sted: Åråsen

    Eiriks sannsynlige:

    Mads
    Espen-Ruben-Sammy
    Eskil-Ibra-Hoffern-Gerry-Tønne
    Lehne-Diamanten

    Men jeg skal innrømme at jeg verken har stålkontroll på skader, sykdom, formsvikt eller Eiriks impulskontroll på hvilke spillere som nå bør få sjansen.

    Jeg ville likt å se:

    Mads
    Espen-Rossi-Tønne
    Eskil-Ibra-Hoffern-"Preben"
    Diamanten-Lehne-Gerry

    Men så har jeg ikke peiling, heller.

    Søpla har vist elendig form den siste tida, mens våre helter har vært enda verre.

    Deilig å konstatere at de som bestemmer slikt, ikke lar sjansen gå fra seg til å skape et godt, gammeldags derby slik det skal oppleves, med flomlys i høstmørke, vått og ekte gras og god stemning mellom supportere som elsker å hate hverandre.

    Yr melder overskyet oppholdsvær på kamptidspunkt, mens Storm melder regn.

    God kamp, alle,
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2864

    #2
    Gruer meg intenst til denne. Sjeldent hatt en så dårlig følelse før derby og hatt det lenge
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3146

      #3
      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
      I et forsøk på å roe ned den elleville temperaturen på forumet foran årets viktigste hjemmekamp, tar jeg ansvaret for å starte kamptråden.

      Eiriks sannsynlige:

      Mads
      Espen-Ruben-Sammy
      Eskil-Ibra-Hoffern-Gerry-Tønne
      Lehne-Diamanten
      Interessant å se en lagoppstilling hvor jeg ikke skjønner hvem halvparten er... Gerry??? Diamanten???

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2288

        #4
        Opprinnelig skrevet av G-Man

        Interessant å se en lagoppstilling hvor jeg ikke skjønner hvem halvparten er... Gerry??? Diamanten???
        Diamanten er vel Skogvold ... Gerry er jeg mer spent på å høre hvem er

        Kommentar

        • sigurdsen
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 1817

          #5
          Opprinnelig skrevet av G-Man

          Interessant å se en lagoppstilling hvor jeg ikke skjønner hvem halvparten er... Gerry??? Diamanten???
          Gerry= Gjermund Åsen, diamanten= Skogvold, "Preben"= Elkaer.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3954

            #6
            Da benytter jeg anledningern til å ønske mannen uten navn tilbake til Åråsen! Vi kan love ham en usedvanlig heit velkomst!! Får legge til at nå må alle bidra til å sørge for at ingen går over streken og gjør noe tåpelig som bare vil ramme klubben. La det foregå i ville, men siviliserte former. Så får det være opp til spillerne å vise at de er en bedre flokk enn de mannen uten navn nå deler seng med! Det burde ikke være problemer med motivasjonen til denne kampen! Tror vi tar dem, jeg!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Sailor Man
              Moderator
              • Jun 2007
              • 1328

              #7
              Forventer et mye bedre LSK-lag enn det vi har sett de siste ukene. Laget virker ikke å henge sammen, særlig i angrep. Motivasjonen er det ikke noe galt med, men samhandlingen virker ikke å ha fungert i det siste. Sikkert sammenheng med veldig mange endringer på trenersiden.

              Håper Roseth starter og at de offensive spillerne våre viser litt kvalitet igjen, men per nå er vi ikke favoritter sånn jeg ser det, på tross av tabellplasseringa.

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3146

                #8
                Opprinnelig skrevet av sigurdsen

                Gerry= Gjermund Åsen, diamanten= Skogvold, "Preben"= Elkaer.
                Kanskje like greit å bruke navnene på de det gjelder?

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4304

                  #9
                  Lehne tilbake er en enormt viktig brikke. Gir meg trua på at vi kan få til et resultat. Klarer vi å demme opp for Ilic og Ofkir, er mye gjort. Men jeg tror serberen får seg minst en kasse, så vi trenger at spissene leverer på søndag. Ellers veldig spennende at Bakke driller Roseth i startellever. Vår beste stopper, om så ikke for noen annen grunn enn at han ikke har rukket å drite seg ut ennå.

                  Kommentar

                  • Stan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1069

                    #10
                    LSK - VIF (0 - 2) - Ilic og selvmål av Gabrielsen

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2864

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Stan
                      LSK - VIF (0 - 2) - Ilic og selvmål av Gabrielsen
                      At Ilic putter er selvsagt. Like selvsagt er det vel at Ofkir også putter
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1211

                        #12
                        En hilsen fra vår helt: We have done it before, and we can do it again!

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9370

                          #13
                          Så at noen engen-supportere hadde hengt opp noen slemme bannere om LSK, på Lørenskog?

                          Jeg kjente ikke igjen stedet bannerne hang basert på bildene, men det ble sagt Lørenskog. Merkelig å evt henge bannere der.

                          Og blir ikke det omtrent som å henge opp slemme bannere om VIF, på Lørenskog?

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2872

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Så at noen engen-supportere hadde hengt opp noen slemme bannere om LSK, på Lørenskog?

                            Jeg kjente ikke igjen stedet bannerne hang basert på bildene, men det ble sagt Lørenskog. Merkelig å evt henge bannere der.

                            Og blir ikke det omtrent som å henge opp slemme bannere om VIF, på Lørenskog?
                            Lørenskog burde egentlig være LSK-land, men dessverre er det en del femtekolonister heromkring. Det henger enda flere stygge blå flagg enn vakre gule fra husveggene, det tror jeg henger sammen med at det er en del innflyttere fra byen som med trang til å markere seg. LSK oppførte seg dessuten som noen veritable rævhøl overfor småklubber som LIF og andre i bygda helt fram til midten av 2000-tallet, som gjorde at de heller vendte seg til "østkantbohemene" i Oslo enn til den naturlige spydspissen på Romerike (ref. John Carew-overgangen).

                            Jeg går ut fra at det er noen av disse femtekolonistene som har hengt opp de nevnte bannerne.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3954

                              #15
                              Kampen i morgen er en million ganger viktigere for søpla enn for Sportsklubben. Hvis vi vinner, er søpla for alvor igjen tungt nede i nedrykksstriden, mens de med seier tar et langt skritt mot ny kontrakt. For oss betyr det lite eller ingenting mht tabellplassering, og siden klubben ga opp 23-sesongen allerede i sommer, kan det være fare for at spillerne også tenker sånn. Dette kan slå forskjellig ut, men det kan og bør føre til at vi slipper oss løs og spiller vår beste ball. Det kan også føre til at søpla har vel høye skuldre. Men det er også en fare for at vi ikke går inn i enhver duell med dødsforakt, siden sesongen på en måte er over, eller avlyst om man vil. Dette kan som sagt slå begge veier.

                              Så er det selvfølgelig viktig å vinne derbyet, og så får vi se hvor dypt dette stikker hos mange av spillerne, på begge lag, som ikke har det gamle og "ekte" dna-et i skoa!

                              For supporterne er det selvfølgelig viktig å slå søpla, og gjerne at vi bidrar til å sende dem ned i sumpen. Men for økonomiansvarlige både i Sportsklubben og hos TV-kanalene vil det være en sorgens dag hvis de rykker ned.

                              Dette er Norges heiteste derby! Selv med 2 grader og regn i lufta kommer det til å bli tett og hett. Snurr kamp!
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5914

                                #16
                                Lykke til, folkens - og SYNG!

                                VIKTIG TRIBUNEINFORMASJON

                                For å lage best mulig stemning er vi 100% avhengig av at du som leser dette følger disse punktene.

                                -Ingen i blå/røde jakker
                                -Møt opp senest 14:00
                                -Fuglatoget 13:00 utenfor Martins
                                -Synginga starter når gutta kommer ut til oppvarming
                                -Havle langside og halve RB er stående i dag
                                -Resten av sittetribunene er aktive. Bli med på stemninga. Reis opp, syng og klapp
                                -LA MOBILEN LIGGE I LOMMA
                                Vi har fotografer på plass og videokamera for stemningsfilm.
                                -SYNG MED UANSETT HVORDAN KAMPEN GÅR.
                                Ekstremt viktig!
                                -HAR DU ASTMA/PUSTEPROBLEMER:
                                Stå i nærheten av en trapp for enkelt å komme deg unna ved masse røyk

                                IKKE VÆR EN EGEN FORSANGER I DAG OG START SANGER. Vi har mange megafoner rundt på tribunene. Følg informasjon og sanger fra dem. Det vil bli lite sangbytter så hold sangene gående inntil dem stoppes av forsanger.

                                PYRO:
                                Vi ser at fler og fler har med egne bluss på de store kampene. Skal du det i dag må du gjøre følgende:
                                -Test et bluss før du drar hjemmefra. Spruter dem masse glør la dem ligge hjemme.
                                -Rydd området rundt deg på tribunen slik at det er kun betong rundt deg hvor du legger ned blusset når det er slukket.
                                -Ha en flaske med vann på deg slik at du kan slukke det dersom en situasjon oppstår.
                                -Alkohol og pyro hører ikke sammen.
                                -INGEN PYRO KASTES PÅ BANEN!
                                -Ingen bluss/røyk/blinkere under innmarsj når tifoen er i gang.

                                I dag skal Åråsen revne!​
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3954

                                  #17
                                  Jeg forstår selvsagt at det ikke er mulig, og bare en fantasi! Men hvis vi hadde klart det, ville den aller sterkeste markeringa i dag ha vært hvis ingen hadde kommentert noe som helst rundt den forhenværende treneren. Ja det er komplett umulig, men tenk så herlig det ville ha vært å forbigå ham med den absolutte stillhet! Ingen bannere, ingen sanger, ingen tilrop som nevner ham! Slik man burde forholde seg til en ikke-eksisterende person. Bare fokus på kampen og på laget vårt!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Captn
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Nov 2006
                                    • 63

                                    #18
                                    FOR en TIFO!!!
                                    eLSKer!!!

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2109

                                      #19
                                      Svak avslutning EDH !

                                      Kommentar

                                      • Playboy1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 2109

                                        #20
                                        Jaaaaaaaa , Fortjent 1-0

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎