Runde 27; LSK - Haugesund, 05.11.23, kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4314

    #21
    Opprinnelig skrevet av lsk_rob

    Hva vet du om kontraktstilbudet som Garnås har fått? Jeg spør av ren nysgjerrighet, for jeg vet ingen ting om det. Uansett, hvis Garnås forsvinner så tror jeg uansett IKKE hovedgrunnen vil være det økonomiske, men at han ønsker å oppleve spill i utlandet, slik som med Dragsnes. Magefølelsen er at han drar utenlands etter sesongen.
    Fra RB 13. september:

    – Jeg har fått et tilbud fra LSK, men så er det å få den følelsen at man blir verdsatt i form av et kontraktsforslag. Det er viktig for meg. Så langt føler jeg at det mangler litt på det, men Simon (Mesfin) og jeg har en god dialog og prater sammen om ny kontrakt. Vi stresser ikke.​

    Virker som om det er, eller i hvert fall har vært, avstand mellom partene, økonomisk og/eller sportslig. Vi får se hvordan det ender, men jeg unner Espen et utenlandseventyr, og vi har kvalitet i troppen til å erstatte ham greit. Espen blir også 30 neste år, så det er begrenset hvor mye bedre han kommer til å bli. Ligger langt mer uforløst potensial i Skjærvik (23), Rogers (24), Moen Foss (24) etc.
    Last edited by Kanarivogel89; 07.11.2023, 15:21.

    Kommentar

    • lsk_rob
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2016
      • 139

      #22
      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

      Fra RB 13. september:

      – Jeg har fått et tilbud fra LSK, men så er det å få den følelsen at man blir verdsatt i form av et kontraktsforslag. Det er viktig for meg. Så langt føler jeg at det mangler litt på det, men Simon (Mesfin) og jeg har en god dialog og prater sammen om ny kontrakt. Vi stresser ikke.​

      Virker som om det er, eller i hvert fall har vært, avstand mellom partene, økonomisk og/eller sportslig. Vi får se hvordan det ender, men jeg unner Espen et utenlandseventyr, og vi har kvalitet i troppen til å erstatte ham greit. Espen blir også 30 neste år, så det er begrenset hvor mye bedre han kommer til å bli. Ligger langt mer uforløst potensiale i Skjærvik (23), Rogers (24), Moen Foss (24) etc.
      Takk, det gir iallfall en vag indikasjon på tingenes tilstand. Jeg tror uansett han havner i utlandet, det er nå eller aldri for Garnås.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3352

        #23
        Opprinnelig skrevet av lsk_rob

        Hva vet du om kontraktstilbudet som Garnås har fått? Jeg spør av ren nysgjerrighet, for jeg vet ingen ting om det. Uansett, hvis Garnås forsvinner så tror jeg uansett IKKE hovedgrunnen vil være det økonomiske, men at han ønsker å oppleve spill i utlandet, slik som med Dragsnes. Magefølelsen er at han drar utenlands etter sesongen.
        Enig med deg i at Rogers ikke har imponert hittil, men er villig til å gi han litt tid for å se om han kan komme seg tilbake på nivået han viste i Kamma. Sander Moen Foss har jeg fulgt litt ekstra med på i høst, og han har sett meget solid.
        Rogers har vel stort sett spilt på feil side når han har fått sjansen, så han burde få muligheten til å vise seg frem på høyresiden før han avskrives. Spørsmålet på stopperplass er hvorvidt vi har en spiller som kan dekke opp sentralt dersom Ruben pådrar seg skader/suspensjoner.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • niko
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2008
          • 441

          #24
          Opprinnelig skrevet av MortenA

          Spørsmålet på stopperplass er hvorvidt vi har en spiller som kan dekke opp sentralt dersom Ruben pådrar seg skader/suspensjoner.
          Hva med Roseth? Han virker ihvertfall mer enn trygg nok med ballen. Og Tønnesen er en habil backup på venstre.

          Kommentar

          • Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1330

            #25
            Opprinnelig skrevet av niko
            Hva med Roseth? Han virker ihvertfall mer enn trygg nok med ballen. Og Tønnesen er en habil backup på venstre.
            Rogers spilte vel i midten da han var i Kamma? Og var skikkelig god der.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3352

              #26
              Opprinnelig skrevet av niko
              Hva med Roseth? Han virker ihvertfall mer enn trygg nok med ballen. Og Tønnesen er en habil backup på venstre.
              Roseth og Tønnesen fungerer nok bra, men jeg skulle gjerne sett vi har en klar utfordrer. Magefølelsen sier at Skjærvik har forutsetningene, men som med Roseth er jeg litt usikker på om de er tydelige nok i kommunikasjon til å spille sentralt. Begge kan fort motbevise meg, evt. utvikle egenskapene over tid.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3352

                #27
                Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                Rogers spilte vel i midten da han var i Kamma? Og var skikkelig god der.
                Må innrømme at jeg ikke fulgte Rogers i Ham-Kam, men sitter med følelsen av at han passer bedre på høyre stopper.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2291

                  #28
                  Etter at Rogers hadde utbruddet da han ble bytta ut har man ikke sett snurten av fyren. Skada eller ute i kulden.
                  Har vel levert slik jeg forventet etter å ha sett ha opptre hos bartene

                  Kommentar

                  • Egumen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2011
                    • 181

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av kunden
                    Etter at Rogers hadde utbruddet da han ble bytta ut har man ikke sett snurten av fyren. Skada eller ute i kulden.
                    Har vel levert slik jeg forventet etter å ha sett ha opptre hos bartene
                    Dette handler nok hovedsakelig om at Roseth er tilbake og at Garnås har spilt bra i de siste kampene.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎