Runde 28, Molde - LSK, Aker stadion, 12.11.23, kl. 19.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2185

    #81
    Godt å se Ranger tilbake

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2185

      #82
      Debut for Furaha

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2185

        #83
        Vi gjorde alt vi kunne, til slutt fikk vi det til.

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2879

          #84
          Den hadde Mads tatt i fjor
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • *eLSKerLSK*
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 407

            #85
            Fortsatt ikke for sent å oppnå negativ målforskjell.

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2185

              #86
              Opprinnelig skrevet av bjarmann
              Den hadde Mads tatt i fjor
              Hvor mange ganger falt det samme utsagnet i 2022?

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2185

                #87
                Hvis Bob Bradley trener Stabæk i Eliteserien neste år, gjett hvor Kosi får en kanonsesong...

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2185

                  #88
                  Takk og lov, det er slutt

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3329

                    #89
                    Kunne og burde vært tosifret. Sjokkerende svakt.

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2125

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                      Takk og lov, det er slutt
                      Bare godt sesongen snart er over.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3374

                        #91
                        Bare å glemme denne kampen.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2185

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av MortenA
                          Bare å glemme denne kampen.
                          Hvis det hadde vært EN sånn kamp i løpet av sesongen, hadde jeg vært enig med deg. Dessverre har vi spilt en god del slike kamper. Det har bare vært mot svakere lag, så resultatet har ikke blitt så stygt.

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1538

                            #93
                            Nok en kamp som viser at vi er sjanseløse mot de beste lagene. 1 seier på 10 kamper mot topp-5 lagene.

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2185

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Dole
                              Nok en kamp som viser at vi er sjanseløse mot de beste lagene. 1 seier på 10 kamper mot topp-5 lagene.
                              Pluss på to tap mot Sarp, så har du totalt 4 poeng mot lag på øvre halvdel.
                              Vi var aldeles ikke sjanseløse i denne kampen. Vi bare møter ikke opp. Det var vi som gjorde Molde gode. Det var fullstendig unødvendig.

                              Kommentar

                              • banan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2018
                                • 438

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                Uenig i begge utsagnene. Gabrielsen sørget bare for tapet. Dette er ingen eksamen. Bakke har over tid vist at han ikke evner å motivere gutta til annet enn de kampene som ikke krever ekstern motivasjon. Han har allerede strøket. Rekdal ville ha gjort to bytter etter 15 minutter i denne kampen. Bakke synes tydeligvis det var greit. Han burde tatt grep ganske kjapt, etter 2-0 så det ut som om det kunne blitt 5-6 under til pause. Mer flaks enn noe annet at det ikke har blitt det.
                                Det er bare ett utsagn, så det er ikke mulig.

                                Det du skriver er jo bare tull. 4 seire på de foregående 9 kampene, deriblant grusing av både enga og bartene, samt borteseier mot godset er bra. At han over tid før denne kampen hadde bevist at han ikke kunne motivere gutta er intet annet en tullprat for å bruke pene ord.
                                Det som foregående trener ikke har fått til i år er å spille bra mot topp 5
                                Så dermed var denne kampen av avgjørende betydning for å vise at han kan utgjøre en forskjell. At han har noe spesielt ved seg. Hadde denne kampen endt med en overbevisende LSK-seier så hadde det vært vanskelig å komme uten han som trener neste sesong. Mens nå er han veldig lite aktuell.
                                Så nærmere eksamen enn denne kampen for mr Bakke er det vanskelig å komme.
                                Og han feilet.
                                Mye takket være at Gabrielsen gav bort to mål på 20 min. Uten den forferdelige starten så hadde kampen potensielt sett helt annerledes ut. Det er noe som er helt umulig å vite siden kampen var avgjort før den startet. Og dermed så vil vi garantert ha en annen trener enn Bakke neste år. MEN det ble avgjort først i dag. Og med en sterkt seier i dag så hadde Eirik hatt gode kort på hånden. De kortene er spilt, mye takket være Rubens tabber i starten av kampen.
                                ​​​​​

                                ​​​​​​
                                ​​​​​
                                ​​​​​

                                Kommentar

                                • Dole
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 1538

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av banan

                                  Det er bare ett utsagn, så det er ikke mulig.

                                  Det du skriver er jo bare tull. 4 seire på de foregående 9 kampene, deriblant grusing av både enga og bartene, samt borteseier mot godset er bra.;
                                  Seier mot Vålerenga og Rosenborg slik de har fremstått i høst, er dessverre ingen målestokk.

                                  Kommentar

                                  • banan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2018
                                    • 438

                                    #97
                                    Enig i det, men fortsatt bra på cv-en.

                                    Kommentar

                                    • Fugggel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2020
                                      • 489

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av banan

                                      Det er bare ett utsagn, så det er ikke mulig.

                                      Det du skriver er jo bare tull. 4 seire på de foregående 9 kampene, deriblant grusing av både enga og bartene, samt borteseier mot godset er bra. At han over tid før denne kampen hadde bevist at han ikke kunne motivere gutta er intet annet en tullprat for å bruke pene ord.
                                      Det som foregående trener ikke har fått til i år er å spille bra mot topp 5
                                      Så dermed var denne kampen av avgjørende betydning for å vise at han kan utgjøre en forskjell. At han har noe spesielt ved seg. Hadde denne kampen endt med en overbevisende LSK-seier så hadde det vært vanskelig å komme uten han som trener neste sesong. Mens nå er han veldig lite aktuell.
                                      Så nærmere eksamen enn denne kampen for mr Bakke er det vanskelig å komme.
                                      Og han feilet.
                                      Mye takket være at Gabrielsen gav bort to mål på 20 min. Uten den forferdelige starten så hadde kampen potensielt sett helt annerledes ut. Det er noe som er helt umulig å vite siden kampen var avgjort før den startet. Og dermed så vil vi garantert ha en annen trener enn Bakke neste år. MEN det ble avgjort først i dag. Og med en sterkt seier i dag så hadde Eirik hatt gode kort på hånden. De kortene er spilt, mye takket være Rubens tabber i starten av kampen.
                                      ​​​​​

                                      ​​​​​​
                                      ​​​​​
                                      ​​​​​
                                      Håper ikke de som ansetter har så snever tankegang som du viser her. Jeg er ingen E.Bakke fan, men å ansette trener kun basert på resultater er helt feil. Taktiske og mellommenneskelig kvaliteter bør være vel så vitkige. Tror ikke E.Bakke er svaret på det, men denne kampen er selvsagt ikke avgjørende ene eller andre veien. Totalen som avgjør.

                                      Kommentar

                                      • banan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2018
                                        • 438

                                        #99
                                        Du vet vel like lite om Bakkes mellommenneskelige egenskaper som meg. Men utad så virker han å være godt likt.
                                        Og at taktiske egenskaper er veldig tett knyttet opp mot resultater skal det vel godt gjøres å krangles så mye om.
                                        Så om hans mellommenneskelige egenskaper scorer høyt og han hadde kunne slått i bordet med en serie med særdeles oppløftende resultater, så skal man være særdeles glad i å argumentere for å ikke være enig i at han hadde hatt gode kort på hånda med tanke på å få forlenget inneværende kontrakt.
                                        Så med variable resultater så mener jeg fortsatt at hans eneste mulighet for å kunne lande en kontakt som en outsider hadde vært en overbevisende seier mot Molde, samt oppløftende spill i de to siste kampene.
                                        Så jeg tror at toget gikk for hans del med tapet i kveld.


                                        Kommentar

                                        • Fugggel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2020
                                          • 489

                                          Opprinnelig skrevet av banan
                                          Du vet vel like lite om Bakkes mellommenneskelige egenskaper som meg. Men utad så virker han å være godt likt.
                                          Og at taktiske egenskaper er veldig tett knyttet opp mot resultater skal det vel godt gjøres å krangles så mye om.
                                          Så om hans mellommenneskelige egenskaper scorer høyt og han hadde kunne slått i bordet med en serie med særdeles oppløftende resultater, så skal man være særdeles glad i å argumentere for å ikke være enig i at han hadde hatt gode kort på hånda med tanke på å få forlenget inneværende kontrakt.
                                          Så med variable resultater så mener jeg fortsatt at hans eneste mulighet for å kunne lande en kontakt som en outsider hadde vært en overbevisende seier mot Molde, samt oppløftende spill i de to siste kampene.
                                          Så jeg tror at toget gikk for hans del med tapet i kveld.

                                          Det har du rett i. Derfor skriver jeg tror. Så skal det sies at han ikke har håndtert troppen særlig bra. Rogers blir tatt ut etter 30. og blir satt på kjøl i en og en halv måned. Skjærvik hadde flere tabber på rad før Bakke kom inn, fikk heller ikke muligheten til å spille på seg selvtilit i særlig grad. Så kan man sikkert argumentere for at det er taktisk også, men jeg er ikke enig i det.

                                          Hadde han vunnet de fleste kampene så klart ville det hatt noe å si. Poenget mitt er heller at det ikke står og faller på kampen mot Molde, når man med samme trener taper mot STB og spiller uavgjort mot AAFK.

                                          Når det kommer til det taktiske så er jeg ganske enig med deg. Samtidig synes jeg at det er en del ting innad i kampene som fremstår rart. Prakt eksempelet er å stå høyt på Molde med den frekvensløse midtbanen vår.
                                          Så synes jeg også at match coachingen i flere kamper har vært dårlig. Da tenker jeg spesielt på bytter

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎