Nyheter desember 2023

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Nyhetstråd Nyheter desember 2023

    Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd. I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder. Andre tråder brukes til detalj- og nisjeinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter. Vi ønsker mer av dette:
    TV-klipp
    Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen
    Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere
    Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    Faktainformasjon som angår alle.
    Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.

    Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ) Nyhetstråden modereres strengt. Reglene for nyhetstråden er som følger:

    Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.

    Nyhetssaker hentet fra nettet skal ikke limes inn i sin helhet. Slik nyheter legges inn i nyhetstråden ved at overskrift, ingress og lenke limes inn.

    Nyhetsssaker hentet fra papirutgave av aviser mv. skal ikke legges inn ved ordrett avskrift av hele saken. I stedet legges nyheten inn ved bruk av enkeltstående sitater, evt. ved en kort sammenfatning av innholdet med egne ord. Kilde skal oppgis.

    Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.

    Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.

    Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.???
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2875

    #2
    VG med LSK-hateren Svegaarden tar et kamikaze-tips for 2024, og plasserer Fugla nede på 10. plass – etter bl.a. Odd, S08 og Godset - i tillegg til "the six expected". Om søpla hadde klart seg i år, hadde han sikkert tippa også dem foran.

    " 10. Lillestrøm
    Det var ikke det at LSK var fantastiske med Geir Bakke som sjef denne sesongen. Men etter at han forlot klubben, så har LSK virket i villrede. Overgangen til Bakke kom så overraskende at Lillestrøm fortsetter sliter med å skjønne hva som egentlig skjedde.
    Eirik Bakke har gjort en ok jobb, men klubben jakter treneren som kan ta LSK til det neste nivået, etter den løftet de fikk med opprykk og to gode sesonger etter det. Vi tror LSK trenger denne sesongen på å få orden på seg selv igjen."

    (VG+)

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3954

      #3
      Denne treneren har fått LSK-tilbud

      Svenske Andreas Georgson (41) er etter det RB-sporten erfarer mannen LSK har pekt ut som sin nye trener. Han vurderer nå et kontraktstilbud fra Åråsen-klubben.

      ?https://www.rb.no/denne-treneren-har...s/5-43-2165868
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9372

        #4
        Erling Knudtzon tilbake som LSK spiller ref julekalenderen på lsk.no

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3174

          #5
          Georgson trolig presentert på pressekonferanse torsdag:

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2875

            #6
            Da er det uoffisielt offisielt: LSK har ansatt Andreas Georgson som ny trener. Pressekonferansen kl 1300 kan ses her (RB+):

            Kommentar

            • niko
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 441

              #7
              Tidligere Arsenal-trener klar for Lillestrøm: – Vi skal dominere - Eurosport

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3954

                #8
                LSKs nye trener så Ødegaard på nært hold: – Det perfekte eksempelet

                Georgson ønsker å utvikle egne talenter som på sikt kan bli profiler i LSK. – Det er for meg en stor del av jobben. Vi må ha en spillestil som gir unge spillere en ærlig sjanse selv om de kanskje ikke er fysisk like langt fremme som de erfarne spillerne. – Men de må være tilstrekkelig bra for å kunne bidra når vi skal vinne hver helg. I alle miljøer jeg har vært skal de spillerne som gir oss best mulig sjanse til å vinne spille.

                (Avsnittet ovenfor er mitt valg, siden jeg synes det er et interresant perspektiv. For ordens skyld minner jeg om at overskriften er nettavisens og at Andreas ikke på noen måte tar noen ære for Martin Ødegaard!)

                LSKs nye trener har utviklet store talenter. Sett Martin Ødegaard på nært hold i Arsenal og jobbet under noen av Europas mest lovende trenere.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • niko
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2008
                  • 441

                  #9
                  Lillestrøm-stopper Vetle Skjærvik spilte totalt 20 Eliteserie-kamper forrige sesong. Nå skal Tromsø ha lagt inn et nytt og forbedret bud på 23-åringen.

                  Lillestrøm-stopper Vetle Skjærvik spilte totalt 20 Eliteserie-kamper forrige sesong. Nå skal Tromsø ha lagt inn et nytt og forbedret bud på 23-åringen.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎