Runde 30; Sandefjord - LSK, 03.12.23, kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2087

    #21
    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    For et antiklimaks dette ble. VIF reddet play off, RBK vant, Brann tok sølv selv etter å ha blitt pissa på og vi taper selvsagt. Eneste beholdningen får være at vi beholdt 6 plass men det visste vi jo på forhånd. Greit at Stabæk går ned. Håper de blir borte lenge! Møkkalag og møkkastadion. Redd enga tar seg av Kristiansund desverre
    En ny dag i bingoligaen. Lagene på 2.-7. plass tar 2 poeng og 3-13 i målforskjell, til tross for at i hvertfall halvparten av dem hadde noe å spille for.

    Enga har fått et løft to siste, og tar Kristiansund greit i kvalikk.

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1211

      #22
      Marginene i norsk eliteserie er meget små fra 3 - 4 plass til nedrykk. Pr. dags dato kan vi like så godt rykke ned neste år som å forbedre oss. Det er noe å tenke på når fokuset igjen snur seg mot ledelsen i klubben etter sesongen. Jeg håper på det beste men frykter at mye ble ødelagt i sommer og høst.

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2109

        #23
        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
        Jeg har aldri hatt denne følelsen når LSK spiller kamp før. Jeg håper virkelig ikke vi scorer.
        jeg har fulgt sportsklubben i alle oppturer og nedturer i 40 år , både som supporter og ansatt i en betydelig sponsor i minst 20 år. Hvis du og kanskje flere av dere er mere opptatt av Søpla sin fremtid enn at LSK skal prestere maks , når som helst og hvor som helst ? Så er det bare for oss andre å bruke tid og penger på noe annet.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3150

          #24
          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

          Enga har fått et løft to siste, og tar Kristiansund greit i kvalikk.
          Det er på ingen måte gitt. De tror nå at jobben er gjort, og det er de som har alt å tape.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3150

            #25
            Opprinnelig skrevet av Playboy1

            jeg har fulgt sportsklubben i alle oppturer og nedturer i 40 år , både som supporter og ansatt i en betydelig sponsor i minst 20 år. Hvis du og kanskje flere av dere er mere opptatt av Søpla sin fremtid enn at LSK skal prestere maks , når som helst og hvor som helst ? Så er det bare for oss andre å bruke tid og penger på noe annet.
            100& enig, men tror jo at de aller, aller fleste sa dette med et stort glimt i øyet. LSK prøvde så godt de kunne, forholdene tatt i betraktning i dag, og reultatet kunne (og kanskje burde) blitt et annet.

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4314

              #26
              Opprinnelig skrevet av G-Man

              Det er på ingen måte gitt. De tror nå at jobben er gjort, og det er de som har alt å tape.
              Kvalikk er vel bare én kamp nå? Og Vålerenga er ikke noe godt hjemmelag. Her kan alt skje. Blir å benke seg på onsdag!

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1524

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                Kvalikk er vel bare én kamp nå? Og Vålerenga er ikke noe godt hjemmelag. Her kan alt skje. Blir å benke seg på onsdag!
                To kamper. Onsdag og søndag.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4314

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Dole

                  To kamper. Onsdag og søndag.
                  Ja visst! Var vel bare en Covid-ordning da Brann rykka ned. Trodde det var en permanent omlegging. Deilig å ha så lite oversikt over kvalikk da

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎