4. runde i cupen: Strømsgodset - LSK, 9. mai kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1538

    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
    Spør fordi jeg ikke vet... Hvor mange målpoeng står Va med nå per 90 i snitt?
    Du mener vår Vinícius Junior?

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2309

      Fy faen så deilig.

      Google har def ikke alltid rett

      Screenshot 2024-05-09 at 20-42-28 nm kvartfinale 2024 - Google Search.png

      Kommentar

      • niko
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2008
        • 447

        Dette lukter semifinaletap mot Levanger lang vei!

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 469

          Opprinnelig skrevet av niko
          Dette lukter semifinaletap mot Levanger lang vei!
          En eventuell semifinale mot Levanger blir i alle fall ingen walk in the park. Da håper jeg heller på Sandnes Ulf. Men det er fortsatt er stort hinder igjen før vi er der

          Kommentar

          • *eLSKerLSK*
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 407

            Herlig akustikk på bortefeltet. Fint at barna slapp kroppsvisitasjon som i Sarpsborg. Man fikk også sett kampen. Men det flaskesurret holder de fortsatt på med i Drammen.

            Kommentar

            • Zindrinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2019
              • 486

              I dag var vi skikkelig gode på å spille oss ut bakfra igjen, opptro mye mer som et lag med masser av alternativer å spille på. Mot særp virka det som hele laget løp i angrep mens stoppere og keeper skulle spille seg imellom. Klarer vi å gjenskape det mot brann kan vi kanskje klare å slite dem litt ut og.
              Og hva er det Jerry Åsen har hatt i karsken? Fra å være vaksinert mot å score til toppscorer for oss i cupen?!

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2185

                Opprinnelig skrevet av Dumbo

                En eventuell semifinale mot Levanger blir i alle fall ingen walk in the park. Da håper jeg heller på Sandnes Ulf. Men det er fortsatt er stort hinder igjen før vi er der
                Har du virkelig lyst til å spille borte mot Mr solarium??? Klarer vi Molde har vi rydda unna alle gode motstandere. Det kan ikke gå. Har vi sjans er vi sjanseløse...

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2185

                  Begynner å se hva Georgson ser i Karlin. Synes han har tatt store steg de siste månedene. Jeg forventet at 2024 var minst et år for tidlig ut i fra det vi så i starten. To gode innhopp nå. Et stykke igjen til å true Lundemo, men litt mindre stressa framover når jeg ser han varmer opp.

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2185

                    Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                    I dag var vi skikkelig gode på å spille oss ut bakfra igjen, opptro mye mer som et lag med masser av alternativer å spille på. Mot særp virka det som hele laget løp i angrep mens stoppere og keeper skulle spille seg imellom. Klarer vi å gjenskape det mot brann kan vi kanskje klare å slite dem litt ut og.
                    Og hva er det Jerry Åsen har hatt i karsken? Fra å være vaksinert mot å score til toppscorer for oss i cupen?!
                    Minuset er at denne kampen vil henge i mot slutten på søndag. Det positive er at det er lettere å mobilsere mot Brann enn borte mot S08.

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4362

                      Toppnivået til dette laget er fryktelig høyt. Ekstremt glad for at Bakke valgte å gå til Enga. In AGRA we trust! Bare å gi dem det de peker på i sommer.

                      Kommentar

                      • Zindrinho
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2019
                        • 486

                        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                        Minuset er at denne kampen vil henge i mot slutten på søndag. Det positive er at det er lettere å mobilsere mot Brann enn borte mot S08.
                        Absolutt, men jeg frykta det samme mot glimt i cupen etter å ha spilt med 10 mann i en omgang mot kamma. Nå har vi vist at vi kan spille av litt press og, jeg var livredd for 2-3mann aleine skulle spille seg ut mot det grusomme presset brann satt mot rbk. Eneste som hadde vært verre enn ekstraomg idag måtte vært tap i ekstraomg.

                        Kommentar

                        • Tvilling
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 1467

                          Har vi noen gang tidligere scoret flere mål i cupens 4 første kamper?
                          (og det er ikke akkurat "rotemål" heller...)

                          Kommentar

                          • niko
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2008
                            • 447

                            Positivt med noen mål fra distanse i dag. Gir håp om at vi kan være litt mindre tannløse mot lavtliggende motstandere.

                            Kommentar

                            • Lillelord
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Aug 2004
                              • 69

                              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                              Begynner å se hva Georgson ser i Karlin. Synes han har tatt store steg de siste månedene. Jeg forventet at 2024 var minst et år for tidlig ut i fra det vi så i starten. To gode innhopp nå. Et stykke igjen til å true Lundemo, men litt mindre stressa framover når jeg ser han varmer opp.
                              Enig. Jeg så kampen igjen nå, og det var flere situasjoner hvor han ryddet opp med midtstopperne våre ute av posisjon. Virker å ha god «defensive awareness», som det heter på engelsk.

                              Kommentar

                              • EPA
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2013
                                • 176

                                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                Begynner å se hva Georgson ser i Karlin. Synes han har tatt store steg de siste månedene. Jeg forventet at 2024 var minst et år for tidlig ut i fra det vi så i starten. To gode innhopp nå. Et stykke igjen til å true Lundemo, men litt mindre stressa framover når jeg ser han varmer opp.
                                Jeg har vært fryktelig negativ til Karlin, men er enig i at han var bra i dag. Syns fortsatt han er litt treg og derfor litt for lik de vi allerede har for mange av, og tror nok også han nyter godt av at godset også begynner å bli litt slitne. Men det gledelige er at mot lag vi er på høyde med vil han kunne komme inn som han gjorde i dag de siste 15 uten å gjøre seg helt bort, og da er det jo alltids en mulighet for at han etterhvert tar steg i forhold til tempo også.

                                Kommentar

                                • occean-fan!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 661

                                  Molde i neste runde. Jaja var gøy så lenge det varte. Frykter tosifra

                                  Kommentar

                                  • EPA
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2013
                                    • 176

                                    Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                                    Molde i neste runde. Jaja var gøy så lenge det varte. Frykter tosifra
                                    Deilig å se du allerede er ute med en jinx... Godt noen er på ball fra start

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2309

                                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                      Begynner å se hva Georgson ser i Karlin. Synes han har tatt store steg de siste månedene. Jeg forventet at 2024 var minst et år for tidlig ut i fra det vi så i starten. To gode innhopp nå. Et stykke igjen til å true Lundemo, men litt mindre stressa framover når jeg ser han varmer opp.
                                      Etter å ha sett Ubas transformasjon så er jeg villig til å være avventende positiv. Nå var jeg nok mer pos til Uba i utgangspunktet også, men må innrømme at jeg begynte å miste trua ila fjoråret. Aldri undervurder tillit og kamperfaring.
                                      Ericsson virkeri overkant forsiktig, men kanskje fordi jeg føler resten av laget spiller hasardiøst til tider. Virker som en fyr det er greit å ha utpå når vi skal konsolidere

                                      Kommentar

                                      • EPA
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2013
                                        • 176

                                        Mange positive ting i går for å fikse på det ikke eksisterende angrepet vi hadde i Sarp, for det er sjelden jeg har vært mer opprørt og forbanna etter en kamp.
                                        Åsen tilbake på venstre side og Kitolano tilbake på høyre... deilig! Vi får også endelig se litt av det Kitolano tilbyr, for det er ikke tvil om at TLO har en viktigere og annen rolle med Va og Kitolano på utsiden av seg. Han kan gang på gang droppe ned og slå i blinde ut mot kant hvor han vet det kommer løp som gjør at angrepene våre blir hundre ganger kjappere og dermed også farligere. Med Skogvold skulle man tro det kunne bli noe av det samme, men timingen sitter overhodet ikke like godt.
                                        Vi hadde også flere innlegg de første 10 minuttene mot godset enn vi hadde hele kampen mot Sarp, noe som ikke gir meningen den tid Sarp ikke på langt nær har samme luftstyrke. Likevel gledelig å se og håper de snart har funnet fasit.
                                        Lundemo er også veldig viktig i det offensive siden han strør baller med høyere treffsikkerhet enn Hoff, men det beste ville nok vært begge siden Hoff er tryggere defensivt!

                                        Håper vi snart har kan mønstre dette her i mer enn en kamp på rad

                                        Mads
                                        Uba - Ruben - Roseth - Tønne
                                        Hoff - Lundemo - Åsen
                                        Kitolano - TLO - Va

                                        Kommentar

                                        • WAK
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 960

                                          Enig at det hadde vært bra med den elleveren. Men akkurat nå synes jeg Ibra har vært for god til å sette han ut av laget. Han løper utrolig mye. Defensivt dekker han utrolig store områder og gjør i mine øyne en mye bedre defensiv jobb enn feks Kitolano.

                                          Men det er jo dette som gjør laget bra. At man har gode spillere på benk som like godt kunne startet.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎