4. runde i cupen: Strømsgodset - LSK, 9. mai kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2127

    Opprinnelig skrevet av WAK
    Enig at det hadde vært bra med den elleveren. Men akkurat nå synes jeg Ibra har vært for god til å sette han ut av laget. Han løper utrolig mye. Defensivt dekker han utrolig store områder og gjør i mine øyne en mye bedre defensiv jobb enn feks Kitolano.

    Men det er jo dette som gjør laget bra. At man har gode spillere på benk som like godt kunne startet.
    Veldig enig , tidligere har jeg ment og tenkt at benken snart neste for Ibra. Men dette syntes jeg var en en av hans aller beste kamperr i LSK , så da skal han i alle fall få ny tillit av meg

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4407

      Opprinnelig skrevet av Playboy1

      Veldig enig , tidligere har jeg ment og tenkt at benken snart neste for Ibra. Men dette syntes jeg var en en av hans aller beste kamperr i LSK , så da skal han i alle fall få ny tillit av meg
      Det stangskuddet hadde virkelig fortjent å gå inn..

      Kommentar

      • EPA
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2013
        • 186

        Opprinnelig skrevet av WAK
        Enig at det hadde vært bra med den elleveren. Men akkurat nå synes jeg Ibra har vært for god til å sette han ut av laget. Han løper utrolig mye. Defensivt dekker han utrolig store områder og gjør i mine øyne en mye bedre defensiv jobb enn feks Kitolano.

        Men det er jo dette som gjør laget bra. At man har gode spillere på benk som like godt kunne startet.
        Handler egentlig ikke så mye om Ibra isolert sett, men jeg tror balansen i laget ville blitt bedre med Hoff inn i den rollen for å avlaste Lundemo litt. Slik jeg ser det er Lundemo mer skapende, og Hoff tryggere defensivt slik at sjansen for å slippe inn mål ala det vi fikk mot oss i Drammen vil oppstå oftere. Ibra gjør en manns jobb han, både fremover og bakover men han blir litt mer hverken eller.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2188

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          Det stangskuddet hadde virkelig fortjent å gå inn..
          Eller for å si det på en annen måte: Det raidet hadde fortjent en bedre avslutning

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3376

            Ibrahimaj, gjerne i tospann med Skogvold, gjør mye av den grovjobben som tillater Åsen å skinne offensivt. De dekker rommene han etterlater seg.

            En annen ting som burde diskuteres er pauseintervjuene. Jeg mener det er en uting å dra Lundemo foran kamera få minutter etter at han har fått den billige straffen mot seg. Vi husker alle Lehnes famøse utblåsning og påfølgende karantene, og nok en gang forsøker TV2 å gi Brann en fordel foran kveldens kamp. Lundemo klarte seg bra, men det er en unødvendig risiko. I slike situasjoner bør en av de som ikke var involvert, i dette tilfellet Åsen eller kanskje Kitolano, stå foran kamera.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎