Runde 7; LSK - Brann, søndag 12/5, kl. 19.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2188

    Opprinnelig skrevet av kanarisuper
    Blir spennende å se hvor lang tid det tar før våre neste poeng innkasseres. Om det tar 3 eller 4 kamper. Viking borte ser jeg som utopi, FFK hjemme mister jeg også mer og mer trua på. Odd borte?
    Generelt så ser dette litt mørkt ut føler jeg.
    Tror vi skal ha litt mer is i magen. De beste prestasjonene våre har vist at vi kan hamle opp med hvem som helst. Problemet er ekstrem ustabilitet kombinert med et sensasjonelt lavt bunnivå. Det vi har drevet med så langt tilsier at vi vinner en av de to neste, men ikke begge. Viking borte er normalt vanskelig, og det blir ikke enklere av at vi mangler Roseth og Skogvold. Mot FFK er begge de to tilbake sannsynligvis. I tillegg er også Va tilgjengelig.

    Den eneste kampen som var tapt på forhånd var borte mot Glimt i cupen, det gikk jo ganske bra. Ingen av de tre-fire neste kampene er tapt på forhånd, men heller ikke enkle å hente poeng i. Klarer vi å mobilisere i serien på samme måte som vi har gjort i cupen blir det et par seiere i disse kampene.

    Kommentar

    • EPA
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2013
      • 191

      Opprinnelig skrevet av BD
      Heltne Nilsen, altså. En ganske god fotballspiller i Eliteeserien-målestokk, men et så ufyselig menneske. En karriereødeleggende takling på han vil jeg applaudere. Det vil redde mange karrierer til yngre og bedre fotballspillere enn han.
      Jeg liker han overraskende godt og skule ønske vi hadde hatt et sånt rasshøl i stallen selv. Han er skruppelløs på banen, men virker som en dønn solid fyr på utsiden (selv om han har hatt en og annen overgangssak med litt småkrangling internt). Han forsøker ikke å skade Skogvold, og måten han opptrer på så fort han skjønner at det er alvorlig er upåklagelig.

      Kommentar

      • Svart og gul
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 305

        Opprinnelig skrevet av EPA

        Jeg liker han overraskende godt og skule ønske vi hadde hatt et sånt rasshøl i stallen selv. Han er skruppelløs på banen, men virker som en dønn solid fyr på utsiden (selv om han har hatt en og annen overgangssak med litt småkrangling internt). Han forsøker ikke å skade Skogvold, og måten han opptrer på så fort han skjønner at det er alvorlig er upåklagelig.
        Dønn solid utenfor banen tror jeg kan nyanseres. Han var vel blant annet en del av "nachspielgjengen". Men enig i Skogvold situasjonen. Ganske søkt å legge skyld på Heltne Nilsen der.

        Kommentar

        • EPA
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2013
          • 191

          Opprinnelig skrevet av Svart og gul

          Dønn solid utenfor banen tror jeg kan nyanseres. Han var vel blant annet en del av "nachspielgjengen". Men enig i Skogvold situasjonen. Ganske søkt å legge skyld på Heltne Nilsen der.
          Kjenner mange som har tatt en fest de ikke burde som jeg fortsatt anser som dønn solide mennesker. Forskjell på å drite seg ut en gang og hver gang

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3384

            Opprinnelig skrevet av BD

            I all verden?
            Forholdene tatt i betrakning, så hadde jeg liten tro på oss i denne kampen. 120 min mot Godset 70 timer før avspark, og mot et Brann som har mye fart og intensitet i spillet sitt. Det kunne fort ha blitt like stygt som mot Glimt hjemme. Jeg fryktet også at Karlin skylle få en Kosi Thompson-opplevelse, men han og resten av laget motbeviste i stor grad min pessimisme.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎