Runde 8: Viking - LSK, 16/7, kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • EPA
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2013
    • 207

    Opprinnelig skrevet av trigz

    Lett å være eplekjekk når vi har 100 % uttelling og flyt med annulleringer og store bom motsatt vei. Vent og se utover i august, sunshine. Jeg håper det går bedre enn jeg frykter, men jeg tror ikke du bør se deg blind på dette resultatet.
    Vi har litt flyt og kampen er mye jevnere enn resultatet tilsier, men det er jævlig underholdene! Det er til tider fullstendig kaos og kampen er dønn åpen, men det beste laget vant. Ja, viking skapte nesten like mye som oss kampen sett under ett, men det er klart vi holder litt igjen og lukker kampen når vi leder 3-0 til pause. Vi har sett dette tidligere i år mot Godset og B/G at vi slipper inn veldig enkle mål fordi vi etterlater så mye rom at dersom de sovner et sekund smeller det bak.
    Likevel alt i alt mye morsommere å se på enn en kjedelig 1-0 i Sarpsborg hvor vi tar null sjanser fremover og skaper ingenting, så når (ikke hvis) presspillet vårt sitter som det skal i hele kamper blir dette jævlig moro og vi bør da kunne hamle opp med alle.
    Er faktisk såpass eplekjekk at jeg mener vi har hatt det høyeste toppnivået av samtlige klubber i ES i år, men tror også vi har vært det med lavest bunnivå... La oss håpe de løfter bunnen mye uten å senke toppene alt for mye

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3175

      Opprinnelig skrevet av trigz

      Lett å være eplekjekk når vi har 100 % uttelling og flyt med annulleringer og store bom motsatt vei. Vent og se utover i august, sunshine. Jeg håper det går bedre enn jeg frykter, men jeg tror ikke du bør se deg blind på dette resultatet.
      Er generelt en eplekjekk type som ser glasset mer halvfullt enn halvtomt Ja, gudene vet, kanskje jeg i august biter negler, men likevel støtter jeg fullt ut det vi driver med nå. Fra å være et drit kjedelig og gjennomført grått lag, så forsøker vi nå å spille underholdende fotball. Visst går det opp og ned, men kjedelig er det aldri. Og med et par forsterkninger tror jeg at veien opp er kortere enn veien ned. Og basert på din post i en annen tråd så deler vi kjærligheten til Espen G, hva han representerer og hvor viktig han er for laget. Så med 2 i promille rekker jeg ut hånden i forsoningens tegn og håper vi begge har negler tilbake når høsten kommer!

      Kommentar

      • Svart og gul
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 323

        Jeg har ikke brukt like saftige gloser som Trigz, men har også vært skeptisk til mye av det Georgson har gjort til nå, blant annet kampledelsen. Der er jeg mer positiv nå. Byttene kommer tidligere, og grepet med å legge om til fem bak sist viser at han kan være pragmatisk også.

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3401

          Opprinnelig skrevet av Svart og gul
          Jeg har ikke brukt like saftige gloser som Trigz, men har også vært skeptisk til mye av det Georgson har gjort til nå, blant annet kampledelsen. Der er jeg mer positiv nå. Byttene kommer tidligere, og grepet med å legge om til fem bak sist viser at han kan være pragmatisk også.
          De fleste har nok stilt seg undrende til noen disponeringer og grep som blir tatt. Samtidig er det greit å huske at Georgson er fersk som hovedtrener og han er i en ny liga. For min del, må han bare vise at han tar lærdom av de feil som blir gjort.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎