Kamptråd Stabæk-LSK søndag 23.09.07 kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    Kamptråd Stabæk-LSK søndag 23.09.07 kl. 20.00

    Her er det vel bare å få fokus på neste kamp. Og her er det duket for LSK Revansje!!

    Alle må heve seg selv om jeg egentlig er ganske fornøyd med spillet i Tiil kampen.

    Tipper LSK hever seg hvis de er interessert i å i det hele tatt snuse på gullet.
  • LarsA
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Jan 2006
    • 4

    #2
    Opprinnelig skrevet av Rubinho
    Her er det vel bare å få fokus på neste kamp. Og her er det duket for LSK Revansje!!

    Alle må heve seg selv om jeg egentlig er ganske fornøyd med spillet i Tiil kampen.

    Tipper LSK hever seg hvis de er interessert i å i det hele tatt snuse på gullet.
    Korrekt dato er vel Søndag 23.september Semi'n er 26

    Tror fugla vinner, men skal mye til om brann taper hjemme til helga tror jeg, men vi får håpe!

    Kommentar

    • Rubinho
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2005
      • 1501

      #3
      Opprinnelig skrevet av LarsA
      Korrekt dato er vel Søndag 23.september Semi'n er 26

      Tror fugla vinner, men skal mye til om brann taper hjemme til helga tror jeg, men vi får håpe!
      Jepp dato`n var en miss..klarer ikke to ting samtidig jeg vettu


      Når det gjelder Brann, så ser det usom de ikke kommer til å gå på noen flere smeller..nå skal det sies at det som skiller oss og dem er kun 3 uagjort eller at de taper 2 kamper..så vi har egentlig ikke gått på så mange flere smeller enn brann bortsett fra at vi har spillt litt flere U-kamper.

      Så jeg synes gutta fortjerner cred. fordi de fortsetter å stå på selv når det butter litt i enkelte kamper. Så la oss håpe på et nytt løft lik den som vi fikk etter Kjærring kampen hvor vi røk ut av Uefa cup.

      La oss håpe de tar pappalaget 2 ganger nå. Frykter U i kampen men tror på seier i Cupen!

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        #4
        I denne kampen er det 4 ting som gjelder:
        1. Stoppe Veigar Pall Gunnarsson
        2. Stoppe Daniel Nannskog
        3. Stoppe Alanzinho
        4. Score 1 mål mer enn Stabæk

        Klarer vi punktene 1-2-3 på en tilfredsstillende måte, vil det være særdeles mye enklere å oppnå punkt 4.

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          #5
          Kiko er ute, Kippe inne...

          Det mest spennende her er hvordan midtbanen blir komponert uten et klart anker valg. Søgård er vel kanskje det mest naturlige i 4-3-3, men kan 4-4-2 være et alternativ i denne kampen ?
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • skotten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 1794

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
            I denne kampen er det 4 ting som gjelder:
            1. Stoppe Veigar Pall Gunnarsson
            2. Stoppe Daniel Nannskog
            3. Stoppe Alanzinho
            4. Score 1 mål mer enn Stabæk

            Klarer vi punktene 1-2-3 på en tilfredsstillende måte, vil det være særdeles mye enklere å oppnå punkt 4.
            Stopper ikke de tre førstnevnte uten å stoppe Tschoyi, tror jeg...

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #7
              Opprinnelig skrevet av skotten
              Stopper ikke de tre førstnevnte uten å stoppe Tschoyi, tror jeg...
              Han er vel en brikke i det hele han også, men han har ikke de samme ekstremferdighetene som de 3 tidligere nevnte har. Dette er spillere som plutselig, og helt på egenhånd, avgjør en kamp. Det gjør ikke Tschoiy, men det er klart jeg ville nok rettet en aldri så liten pekefinger mot han også.

              Kommentar

              • hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

                #8
                Sålenge Shane ikke har skrevet under kontrakt, og Marius Johnsen er skadefri håper jeg på denne lagoppstillingen:

                Otto
                Anton - PSA - Kippe - Johnsen
                Riise - Søgård - Brenne
                Myklebust - Sundgot - Occean

                Rambekk ut. Ikke pga en dårlig kamp i går, men pga en gjennomført ræva sesong. Er vel skyld i en del mål på egenhånd nå.
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                  Sålenge Shane ikke har skrevet under kontrakt, og Marius Johnsen er skadefri håper jeg på denne lagoppstillingen:

                  Otto
                  Anton - PSA - Kippe - Johnsen
                  Riise - Søgård - Brenne
                  Myklebust - Sundgot - Occean

                  Rambekk ut. Ikke pga en dårlig kamp i går, men pga en gjennomført ræva sesong. Er vel skyld i en del mål på egenhånd nå.
                  Rambekk har ikke hatt en ræva sesong. Kanskje ikke den beste sesongen hans, men ræva har han ikke vært. Selv om han var uheldig igår.


                  Håper på Kisen i midten, og Occean i midten foran, med brenne på kant.
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av hoyt
                    Rambekk ut. Ikke pga en dårlig kamp i går, men pga en gjennomført ræva sesong. Er vel skyld i en del mål på egenhånd nå.
                    Er enig i kritikk av Rambekk, men tror ikke en Danton uten kamptrening kan tilføre allverden. Synd Start ikke slipper Steinar Pedersen...
                    På grunn av manglende alternativer på ankerplassen skifter jeg til 4-4-2 i denne kampen. Regner ikke Østerikere uten tippeliga erfaring som noe reélt alternativ på ankerplassen.
                    Brenne bør ta offensive løp ofte, mens råner'n sikrer bakover og har et spesielt øye på Appelsino.
                    Johnsen inn for Sundgot. Dette på grunn av at jeg tror vi blir liggende en del lavt og trenger farten til Mykle på topp ved overganger.
                    Johnsen bør kunne være et alternativ til OO når vi får dødballer, samt at han i større grad vil kunne dekke opp når Shane går enn hva Sundgot/Mykle kan. I tillegg kan han bli nyttig som mål for crossere fra BHR. OO og Mykle bør jevnlig bytte side.

                    Otto
                    Rambekk - PSA - Kippe - Shane
                    Riise - Søgård - Brenne - Johnsen
                    Occean - Mykle
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                      Rambekk har ikke hatt en ræva sesong. Kanskje ikke den beste sesongen hans, men ræva har han ikke vært.
                      Han har vært ræva i den forstand at han ikke spiller i nærheten av det nivået vi vet han kan ligge på. Sesongen i år har vært en gedigen skuffelse for han, i forhold til det nivået han lå på i fjor.
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2121

                        #12
                        Laget blir en gåte; men med den manglende roteringen vi har hatt hittil denne sesongen (og Toms uvilje til å legge om til 4-4-2, regner jeg med følgende:

                        Otto
                        Rambekk-PSA-Kippe-Shane
                        Riise-Søgård-Brenne
                        Myklebust-Sundgot-Occean

                        Hvordan dette laget skal stoppe Stabæk, er for meg en gåte. Kan knapt huske en kamp vi har slitt mer i år en hjemmekampen mot Stabæk. (To Tromsø-tap pa. marginer imot, tap på innkast mot søpla og tap på dømming i Bergen er ikke glemt...) Setter mitt håp til at Riise tar livet av Alanzinho, og at Søgård stopper Tchoy. Kippe/PSA limer igjen bak uansett. Håpet er at vi skal ha litt marginer med oss for en gangs skyld, jeg tar gjerne imot en reprise av Brann sin seier på Nadderud i seriestarten.

                        Tips: 1-0 til Stabæk på straffe, etter at Otto blir utvist på overtid.
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av heidar
                          Laget blir en gåte; men med den manglende roteringen vi har hatt hittil denne sesongen (og Toms uvilje til å legge om til 4-4-2, regner jeg med følgende:
                          eh... Tipper vi på hva vi tror Tom kommer til å gjøre i disse kamptrådene eller foreslår vi det vi ønsker Tom skal gjøre ?

                          Opprinnelig skrevet av heidar
                          Tips: 1-0 til Stabæk på straffe, etter at Otto blir utvist på overtid.
                          Uff, jeg hater når folk begynner å tippe seier til motstandera!
                          Fugla mot nye høyder

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            #14
                            En annen ting som blir viktig i den kampen her hvis vi fortsatt skal være med å kjempe om sereigull er at Kippe unngår gult kort. Gult kort og han må stå over mot Brann.

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Serbern
                              En annen ting som blir viktig i den kampen her hvis vi fortsatt skal være med å kjempe om sereigull er at Kippe unngår gult kort. Gult kort og han må stå over mot Brann.
                              Du kan jo håpe, men denne kampen lukter det opptil flere kort av..
                              Med de offensive spillerne Stabæk mønstrer så tror jeg LSKs forsvar skal få slite, spesielt med farten og de kjappe vendingene til Nannskog & Co.

                              Men dermed ikke sagt at vi ikke kan vinne kampen...

                              Mvh
                              Gammer`n
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2121

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Serbern
                                Gult kort og han må stå over mot Brann.
                                ... I likhet med Pål Steffen, Dan Anton, Magnus og Shane... Kan få et interessant forsvar mot Brann gitt...
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                Endelig er mørketida over.

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  En annen ting som blir viktig i den kampen her hvis vi fortsatt skal være med å kjempe om sereigull er at Kippe unngår gult kort. Gult kort og han må stå over mot Brann.
                                  Pål Steffen Andresen sin fart blir også viktig mot Helstad. Så jeg vil ikke ha noen kort på han heller. Men det ligger an til noen kort i lufta, ja.

                                  Kommentar

                                  • heidar
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2121

                                    #18
                                    Jeg regner med at SK Hardball er klar over dette, og legger nok penger på bordet til at Kippe, Shane og PSA må stå over på Åråsen.
                                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                    Endelig er mørketida over.

                                    Kommentar

                                    • Kanarifugl84
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2007
                                      • 2319

                                      #19
                                      Våre spillere har vel ikke gjort stort annet enn å pådra seg unødvendige gule og røde kort denne sesongen, så regner med at vi drar på oss et par av den sorten i denne kampen også. Så får vi bare håpe det ikke er mange av de som ligger utsatt til med tanke på karantene som havner unødvendig i dommerens bok.

                                      Kommentar

                                      • RoyVaadal
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 4055

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                        Rambekk har ikke hatt en ræva sesong.
                                        Rambekk står nå bak to av de fire siste baklengsmåla på Åråsen. Det er ræva det.
                                        RoyVaadal.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎