Bergdølmo aktuell for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Opprinnelig skrevet av HSft
    Så ellendige som alle topplaga er i år skal det ikke så mye til for at vi skal bli en gullkandidat i år. Forsvarer fra landslaget og høyreving fra u21 i tillegg til at vi får tilbake tippeligaens beste venstre ving høres bra ut.

    Ja det hørtes ut som en bra resept, men derfor skjønner jeg ikke alle som er så forbanna negative. Man heier på klubb og ikke spiller. Klarer han å hjelpe oss til medalje så er jeg rimelig sikker på at alle som er store i kjeften nå blir musestille etterhvert som akmpene går med null baklengs. Med Bergomi får vi norges beste bakrefirer!!!
    Velkmooem RIISE og BE RGOMI
    Da hadde du vel ikke hatt noe imot å få tilbake Pellerud heller (hvis han kunne gjøre en jobb i klubben)... ?
    Homer Simpson.



    www.ultrassarp.no

    Kommentar

    • heidar
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2120

      Ja, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

      Endelig er mørketida over.

      Kommentar

      • Fugla
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 1718

        Opprinnelig skrevet av heidar
        Ja, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
        Hehe... ikke sant!

        Så nettopp innslaget om Judas på TV2...

        Hvor i huleste var beklagelsen???

        Han har ikke beklaget en dritt og så fremstår Fansen som om Judas er tilgitt??

        BULLSHIT!
        Homer Simpson.



        www.ultrassarp.no

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          Opprinnelig skrevet av Fugla
          Opprinnelig skrevet av heidar
          Ja, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
          Hehe... ikke sant!

          Så nettopp innslaget om Judas på TV2...

          Hvor i huleste var beklagelsen???

          Han har ikke beklaget en dritt og så fremstår Fansen som om Judas er tilgitt??

          BULLSHIT!
          TV2 sa tilgitt, vi sa begrave stridsøksa. Bare for å la emnet ligge til han eventuellt signerer. Etter det satser vi på å få han med på et medlemsmøte, hvor vi kan legge saken død.

          Petter

          Kommentar

          • Fugla- patriot83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2005
            • 1241

            Opprinnelig skrevet av petter
            Opprinnelig skrevet av Fugla
            Opprinnelig skrevet av heidar
            Ja, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
            Hehe... ikke sant!

            Så nettopp innslaget om Judas på TV2...

            Hvor i huleste var beklagelsen???

            Han har ikke beklaget en dritt og så fremstår Fansen som om Judas er tilgitt??

            BULLSHIT!
            TV2 sa tilgitt, vi sa begrave stridsøksa. Bare for å la emnet ligge til han eventuellt signerer. Etter det satser vi på å få han med på et medlemsmøte, hvor vi kan legge saken død.

            Petter
            Veldig bra, enig i det Petter sier her! La emnet ligge til han evt. kommer - regner med å få høre hele historien da. Og viser det hele å vise seg å være at saken i '97 gjaldt mellom styret/Pellerud vs Bergdølmo så vet jeg hvem jeg tror på... "Begrave stridsøksen" er et godt uttykk for hvordan det ligger an! Tror det beskriver hvordan mange (Muligens majoriteten?) i KFL ville ønsket det!

            Godt håndtert Petter!
            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

            Kommentar

            • Fugla
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 1718

              Opprinnelig skrevet av petter
              Opprinnelig skrevet av Fugla
              Opprinnelig skrevet av heidar
              Ja, nå blir Pellerud neste mann... Også begynner man vel å hevde at det også er bra, for han har vært landslagstrener
              Hehe... ikke sant!

              Så nettopp innslaget om Judas på TV2...

              Hvor i huleste var beklagelsen???

              Han har ikke beklaget en dritt og så fremstår Fansen som om Judas er tilgitt??

              BULLSHIT!
              TV2 sa tilgitt, vi sa begrave stridsøksa. Bare for å la emnet ligge til han eventuellt signerer. Etter det satser vi på å få han med på et medlemsmøte, hvor vi kan legge saken død.

              Petter
              Ok, Petter. Godt poeng (og godt jobbet)....

              Da satser jeg på at vi får en forklaring da..
              Homer Simpson.



              www.ultrassarp.no

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                Fugla-patriot: bare sånn for moros skyld, hvem ville du trodd på av pellerud/97-styret og berdølmo?
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Bolsen3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 1061

                  Å basere noe på hva en enkelt avis skrev for 8 år sida blir bare for dumt. Vi vet alle like godt hvor mye piss media kan klare å gulpe opp. Jeg forsvarer ikke det Bergdølmo gjorde, men saken var nok ikke så stygg som mange vil ha det til. Det er alltid to sider i en sak, og Bergdølmo har for lengst forklart sin historie. Jeg velger å tro mer på ham enn på en avis.
                  Karen vil spelle for LSK, det er i mine øyne mer enn godt nok. Han ser på LSK som eneste alternativ i Norge, det viser at han fortsatt har følelser for klubben og byen, at det er på romerike og åråsen han hører hjemme.

                  Jeg var også en smule skeptisk i starten da det det ble klart at han var aktuell for Lillestrøm. Jeg hadde noen ganske klare tanker om hvordan han var som person, og ønsket han i utgangspunktet ikke tilbake. Men så tenkte jeg over det en stund, og klarte etterhvert å åpne øya litt. Klart det kote i topplokket i 97, men jeg kan godt se i ettertid at jeg og andre kanarifans så litt ensformig på saken. Det Andre gjorde var nok ikke så ille som vi skulle ha det til. Jeg har ikke tilgitt ham helt enda, men velger han å spille for oss, så er han mer enn tilgitt av meg hvertfall.

                  Jeg sier det som jeg har sagt før: De som ikke ønsker Andre tilbake, setter seg selv høyere enn klubben, noe jeg ikke har mye til overs for. Bergdølmo kan være mannen som gjør at vi tar medalje i år, og gull neste år, det er jeg sikker på! Og kom ikke med den patetisk undskyldningen om at han er avdanka og gammel! Mannen er en av få som har fast plass på norges landslag. Hvor mange spillere har vi på det norske landslag i dag? Ingen! Denne mannen er for god til at vi kan si nei til ham, enkelt og greit!

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    Opprinnelig skrevet av Fugla

                    Da hadde du vel ikke hatt noe imot å få tilbake Pellerud heller (hvis han kunne gjøre en jobb i klubben)... ?
                    Hvorfor skulle ikke pellerud være velkommen om han hadde heva oss? Er vi sure på han? han stinka jo bare, kan ikke hate folk fordi de er elendige i jobben sin. Prøvde sikkert.

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3190

                      Jeg hadde stor glede av å se Bergdølmo bli psyka ut i 3-2 kampen på Åråsen i 1999, primært fordi Fugla (delvis derfor) vant kampen, men også fordi jeg ikke likte hvordan overgangen skjedde, og det André skulle ha sagt til trønder-journalisten. Jeg har derfor flere ganger tidligere (blant annet på VGD) trukket fram denne overgangen som et (stygt) eksempel på hvordan det kan være stor forskjell på "normale" overganger og "overløpere", og hvorfor det kan være legitimt å pipe mot enkelte eks-spillere og ikke mot andre. Det var for eksempel god grunn til at ingen fuglafans peip mot Kåre Ingebrigtsen, selv om han også gikk (tilbake) til RBK etter å vært i LSK, mens det i Bergdølmos tilfelle var ganske forståelig, NB! ut fra mediaomtalen NB!, at han ble møtt med avskyreaksjoner, og sett på og omtalt som André J. Bergdølmo.

                      PÅ DEN ANDRE SIDA: Vi har vel alle opplevd (mange ganger) at media kan få vridd seg til å skrive nesten hva som helst av skeive vinklinger (f.eks. om LSK), og det var nok ikke lett å få komme skikkelig til motmæle etter oppslaget om at André ikke bare ville bort (og ut), men lurte LSK og skrøyt av det etterpå. Og som flere har påpekt, hvordan Andrés ønsker ble behandla av klubbens sportslige og administrative ledelse den gang kan vi jo også ha sterke og berettigede mistanker om.

                      Når Bergdølmo nå uttrykker så klare og positive ønsker og holdninger om LSK, som jeg ikke tror bare skyldes taktisk spill og realisme (mht hvilke norske klubber som kunne være interessert), og Rösler og Fjørtoft har et sterkt ønske om å styrke stallen med en erfaren norsk landslagsspiller med lokale røtter og LSK-fortid (også etter at Fjøra har hørt Andrés versjon av saken), da støtter jeg Petter i at vi bør "begrave stridsøksa" ihvertfall til en mulig overgang er i orden, og jeg regner med at André er voksen og tøff nok (og smart nok) til å ta et oppklaringsmøte med fansen.

                      Jeg slutter meg derfor helt og fuglt til Bolsen3 i det meste her.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • Fugla
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 1718

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Opprinnelig skrevet av Fugla

                        Da hadde du vel ikke hatt noe imot å få tilbake Pellerud heller (hvis han kunne gjøre en jobb i klubben)... ?
                        Hvorfor skulle ikke pellerud være velkommen om han hadde heva oss? Er vi sure på han? han stinka jo bare, kan ikke hate folk fordi de er elendige i jobben sin. Prøvde sikkert.
                        Det er det som er poenget mitt....folk her inne skal absolutt IKKE ha Pellerud tilbake (hvis det hadde vært et tema), men Judas er greit...
                        Homer Simpson.



                        www.ultrassarp.no

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          Opprinnelig skrevet av Fugla
                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Opprinnelig skrevet av Fugla

                          Da hadde du vel ikke hatt noe imot å få tilbake Pellerud heller (hvis han kunne gjøre en jobb i klubben)... ?
                          Hvorfor skulle ikke pellerud være velkommen om han hadde heva oss? Er vi sure på han? han stinka jo bare, kan ikke hate folk fordi de er elendige i jobben sin. Prøvde sikkert.
                          Det er det som er poenget mitt....folk her inne skal absolutt IKKE ha Pellerud tilbake (hvis det hadde vært et tema), men Judas er greit...
                          Kan kanskje ha noe med kompetanse å gjøre?

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            Opprinnelig skrevet av petter
                            Opprinnelig skrevet av Fugla
                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            Opprinnelig skrevet av Fugla

                            Da hadde du vel ikke hatt noe imot å få tilbake Pellerud heller (hvis han kunne gjøre en jobb i klubben)... ?
                            Hvorfor skulle ikke pellerud være velkommen om han hadde heva oss? Er vi sure på han? han stinka jo bare, kan ikke hate folk fordi de er elendige i jobben sin. Prøvde sikkert.
                            Det er det som er poenget mitt....folk her inne skal absolutt IKKE ha Pellerud tilbake (hvis det hadde vært et tema), men Judas er greit...
                            Kan kanskje ha noe med kompetanse å gjøre?
                            og det var mildt sagt.

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              vi vil heller ikke ha bjarne sognes tilbake på bekken. Poenget er jo at vi vil ha folk som hever laget, om pellerud hadde heva laget hadde vi vel tatt imot han, men det gjør han garantert ikke.

                              Kommentar

                              • blue
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1429

                                Skjønner ikke hvorfor Pellerud blandes inn i diskusjonen her

                                Når det gjelder Bergdølmo, vil jeg heller ha Shane på venstreback enn en jeg ser på som Judas.

                                Når det tidligere i år ble klart at Torjus skulle forlate Brakka, krysset jeg også fingrene for at vi skulle slippe å se en eks-RBK'er i den hellige drakta!!
                                Fugla 4 Life!

                                Kommentar

                                • Do'h
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 1891

                                  Så ut som om Bergdølmo virkelig har lyst til å komme tilbake etter gårsdagens tv2 sporten innslag.
                                  LSK FOR GULL 2006

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6075

                                    Har da vært xRBKere som har gjort det bra i gult før.

                                    Kommentar

                                    • blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Har da vært xRBKere som har gjort det bra i gult før.
                                      Mulig det, men helt uinteressant!
                                      Eks-RBK'ere har jeg ingenting til overs for!!
                                      Fugla 4 Life!

                                      Kommentar

                                      • Eirik
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2004
                                        • 154

                                        x-RBK-ere ja. HAr det vært så mange av dem på Åråsen de siste 15 åra? :roll:

                                        Klarer bare å komme på 2 mann, og det er Kåre Ingebrigtsen og Johan Petter Winsnes..

                                        Er det noen flere?

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          Personlig tenkte jeg bare på kåre. Satte på en ere for at det skulle høres finere ut...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎