Kutt ut sutring på egne spillere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CLAYTONZANE
    Medlem
    Møteplager
    • Jul 2005
    • 74

    Kutt ut sutring på egne spillere

    Hva er vitsen og sutre over egne spillere. Kippe er steingod! Hvor mange kort fikk han i fjor?? Han redder oss gang etter gang. Riise sitt kort er av den greie sorten, han mister hodet i en stresset situasjon.

    Men det er nå vi KAN skille medgangssupportere fra supportere. En god supporter sier ifra under kamp og trening. Vi må slutte og skrive PISS på et forum. Folk sitter og skriver at den og den stinker på laget. Har vi blitt som BRANNSUPPORTERE og ENGASUPPORTERE!!!!!!!! Nei jeg håper ikke det. Dere som skriker om Kippe på tribunen og resten dra til helvete kom dere over på VGD sitt forum.


    Vi får stå sammen og støtte laget i TYKT OG TYNT!!!!!!!!!!!!!
    nei og nei
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #2
    Jeg støtter laget i tykt og tynt ,men når en person mister hodet kamp etter kamp og ødelegger så mye for spillet ved å bli utvist så må det bli tatt en oppvask et eller annet sted. Kippe ER god og veldig viktig for lillestrøm , og det er NETTOPP derfor vi er så sårbare for et slikt spill av Kippe
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • Eriksve
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 885

      #3
      Støtter laget i tykt og tynt jeg også, men er helt uenig at Riise sitt kort er greit.

      Utrolig amatørmessig gjort spør du meg!!

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3271

        #4
        Vi støtter men ikke når en person mister hode helt i kamp etter kamp
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #5
          er ikke snakk om å IKKE støtte laget, det er snakk om at laget blir jævlig skadelidende pga idiotisk spill og oppførsel av spillere, vi har da lov å kjefte og smelle litt når det gjøres så utrolig idiotiske ting av spillerne våre.
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • MoBee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 958

            #6
            Det handler jo om at man sitter midt i en kamp når disse tingene blir skrevet...
            Jeg for min del forbeholder meg retten til å si ifra når BHR oppfører seg slik i gullkamp for fugla når vi allerede er redusert.

            Kommentar

            • Tam
              Medlem
              Hoffnarr
              • Nov 2005
              • 61

              #7
              Så....

              dersom vi har gult hjerte.. da kan vi ikke være kritiske til egne spillere, når de mister hodet ?

              Kommentar

              • MedlemNR35
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 905

                #8
                Opprinnelig skrevet av Tam
                dersom vi har gult hjerte.. da kan vi ikke være kritiske til egne spillere, når de mister hodet ?
                Lov å kritisere hva man vil men gjør det saklig. Det er mye usaklige kritikk som kommer rundt kamptråd osv...Blir håpløst å lese!

                Kommentar

                • m_skedsmo
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2006
                  • 212

                  #9
                  Må være lov å si ifra

                  Vil ikke kalle det for sutring, heller engasjement. Det er ingen av oss som ønsker noen LSK spillere noe vondt, men det må kunne stilles krav til spillere på et så høyt nivå som tippeligaen er.

                  Når det gjelder kortene i går, så var det i mine øyne jævla uproft. Greit at BHR mista huet, men det gjør man ikke med 10 mann på banen hvis man ønsker å slåss om gullet. Han kasta gullhåpet i dass for oss. Og Kippe, kanskje dommerne tar han vel hardt, men han er stor, sterk og til tider jævlig klønete. Det han mangler på teknikk og finesser tar han igjen ved å rive ned motstanderen. Det er ikke veldig heldig å ha en slik kaptein. Han er jo nesten mer på tribunen enn han spiller kamp. Heller Espen som kaptein, han blør virkelig for drakta, og klarer å unngå de røde kortene.

                  Det som kanskje irriterte meg mest i går var Mykle. Faen, han har jo ikke imponert siden i våres. Han er for ustabil, og han har ikke blitt noe særlig bedre siden i fjor heller. Det må jo finnes grenser for hvor lenge man kan få lov til å spille seg i form... Jeg tror ikke han er god nok for dette nivået, dessverre.

                  Vi må ha en erstatter til Mykle, en liten rask spiss. Fjøra burde sette seg på første fly til Tromsø for å signe Morten Moldskred. Fy faen som vi sleit med han forrige helg, og han blir bedre og bedre. Jeg bor i Tromsø og var og så de i går. Han er jævlig rask, og i en annen klasse enn Mykle. Synes Mykle kløner for mye når han får ballen og skal utfordre. Han har fått sin mulighet og tok ikke godt nok vare på den. Sånn er det bare. På LSK mener jeg man bør prestere når man får muligheten til det.

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2128

                    #10
                    [quote=CLAYTONZANE;201669]Hva er vitsen og sutre over egne spillere. Kippe er steingod! Hvor mange kort fikk han i fjor?? Han redder oss gang etter gang. Riise sitt kort er av den greie sorten, han mister hodet i en stresset situasjon.


                    Kippe sin er grei nok,selv om han hadde medspillere bak seg,som kunne rydda opp i situasjonen.

                    Når det gjelder Riise er det ikke vi som sutrer.
                    Men det var han som sutra.

                    Han burde skamme seg!
                    ikke var han bare svært delaktig i tapet igår,
                    han har også svekket laget vår vesentlig, til semien.

                    Kommentar

                    • RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av CLAYTONZANE
                      Vi må slutte og skrive PISS på et forum. Folk sitter og skriver at den og den stinker på laget.
                      Nå veit jeg ikke om vi snakker om de samme innlegga, men jeg opplever det ikke som piss, men saklig kritikk blant annet i tråden som gamle-perta har dratt i gang.

                      Det må være lov å diskutere de negative prestasjonene til våre spillere og ikke bare komme med solskinnshistoriene. Ellers kan vi like gjerne legge ned Forumet.
                      RoyVaadal.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7053

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                        Fjøra burde sette seg på første fly til Tromsø for å signe Morten Moldskred. Fy faen som vi sleit med han forrige helg, og han blir bedre og bedre. Jeg bor i Tromsø og var og så de i går. Han er jævlig rask, og i en annen klasse enn Mykle. Synes Mykle kløner for mye når han får ballen og skal utfordre. Han har fått sin mulighet og tok ikke godt nok vare på den. Sånn er det bare. På LSK mener jeg man bør prestere når man får muligheten til det.
                        Har tenkt samme tanke, og er enig med deg. Moldskred bør være aktuell, og heller ikke koste skjorta.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2120

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                          Heller Espen som kaptein, han blør virkelig for drakta, og klarer å unngå de røde kortene.
                          Den som da hadde skjedd er at Espen, i kraft av sin posisjon som Lillestrøm-kaptein, hadde blitt den nye "scapegoaten", og dermed fått ansvar for å ta på seg brorparten av kortene. Realiteten er at for andre klubber ligger lista høyere for hva kapteinen kan tillate seg før han/hun får kort, i Lillestrøm ligger lista på bakken.
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎