Kamptråd: Semifinale LSK-Stabæk ons. 26.sept. kl.19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • alvar
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Dec 2005
    • 100

    #61
    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Jeg mener at du bør holde deg på tribunen, så kan du nyte en kamp med dramatikk og saftige dueller fra Kippe, forhåpentligvis uten at det blir rødt kort, og får han rødt igjen og Lsk taper, ja da tenker jeg Kippe legger opp og aldri viser seg på Åråsen igjen.
    Vet ikke om det er meg du siktet til, men ikke vær redd for det, jeg er alltid på tribunen og fryder meg over sugende taklinger fra vår kaptein.

    Kommentar

    • gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

      #62


      Terje Hauge er dommer.
      I have this condition.

      Kommentar

      • Arind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2006
        • 459

        #63
        Vel.....da er det klart at Riise er på plass i morra....det var jo noe da.
        Jeg tror på et helt annet utfall i morra en på søndag......nå skal vi knø dem...... :twisted:
        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #64
          Opprinnelig skrevet av wænk
          Får håpe og tro at vi kan se på det som positivt da.. Han skal jo være norges beste dommer.. Selvom jeg syns han har gjort mye rart i år og..
          Men ingen ting kan bli verre enn søndagen..
          Slutt å klage! Blir det samme dømming som på Nadderud imorgen skal vi være kjempefornøyd. Jeg mener, hvis det blir sånn derre hjemmedømming...
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • wænk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 2244

            #65
            Opprinnelig skrevet av gorken
            Får håpe og tro at vi kan se på det som positivt da.. Han skal jo være norges beste dommer.. Selvom jeg syns han har gjort mye rart i år og..
            Men ingen ting kan bli verre enn søndagen..
            If you're not living on the edge, you take up too much room!

            Kommentar

            • wænk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 2244

              #66
              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Slutt å klage! Blir det samme dømming som på Nadderud imorgen skal vi være kjempefornøyd. Jeg mener, hvis det blir sånn derre hjemmedømming...
              Ja, hadde ikke det vært noe.. Gleder meg evt til å se hva Pall Gunnarsson har å si da. Siden han jo mente at de var så smarte å beholdt roen.. Litt lettere når man ikke får håpløse avgjørelser mot seg hele tia. Men jeg håper og tror vi knuser dem uavhengig av om dommeren driter seg ut.. Såpass gira og revansjesugene tror jeg gutta er..
              Last edited by wænk; 25.09.2007, 21:29.
              If you're not living on the edge, you take up too much room!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #67
                Opprinnelig skrevet av gorken
                En dommer som har tatt to steg ned, og som har en del kontroversielle avgjørelser av typen "skudd fra hofta". I kamper med lav intensitet har han vært god, men han har store problemer i kamper med høy temperatur. Har begynt å la kortstokken snakke for seg. Jeg er urolig.

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av reka
                  En dommer som har tatt to steg ned, og som har en del kontroversielle avgjørelser av typen "skudd fra hofta". I kamper med lav intensitet har han vært god, men han har store problemer i kamper med høy temperatur. Har begynt å la kortstokken snakke for seg. Jeg er urolig.
                  Terje Hauge er en middelmådig dommer, men han er den beste i Norge.
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    #69
                    Jeg er nesten enig - hauge var framifra frem til 2006 - en rekke kontroverser rundt hans internasjonale engasjement ødela vel for ham:
                    Kontroversene dreier seg om hans tendens til å gi røde kort i hytt og pine når han er under press:

                    Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.



                    Han ble vraket til fotball-vm i fjor:
                    Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.


                    Som sagt, en god dommer med ett svakt punkt - han gir rødt kort under press - akkurat hva vi ikke trenger.

                    Jeg siterer fra bloggen til en viking-fan:

                    Også intenasjonalt har Hauge blamert seg. Hverken i VM 2002 og EM 2004 utmerket han seg, selv om han ikke gjorde noen åpenbare brølere. Verre har det gått i Champios League. Først var det den overilte utvisningen av Chelseas del Horno. Deretter den enda verre beslutningen han tok i årets finale.

                    Han blåste frispark og utvisning mot Arsenal, slev om Barcelona åpenbart hadde fordel av ballen. og ville scoret om Hauge hadde vinket spillet videre.

                    Og i går var han i gang igjen. Jeg synes synd på Kanari-fansen som hadde sjansen til å se laget sitt melde seg på i gulllkampen igjen. Om det bare ikke hadde vært for enda en hårreisende avgjørelse fra Hauge. Aldri i livet om Wehrmann brukte hånda, og fra Hauges posisjon er det for dårlig å ikke se det.

                    kilde: http://www.vgb.no/11270/perma/114181

                    Kommentar

                    • KimFL
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1410

                      #70
                      Nå som det er klart at Riise bare fikk én kamp, så ser vi vel dette laget seinere i dag:

                      Otto
                      Rambekk-PSA-Kippe-Johnsen*
                      Riise-Søgård-Brenne
                      Magnus-Sundgot-Occean

                      *Johnsen er vel bankers her, hvis Shane fortsatt er skadet. Blir i så fall den eneste endringa fra sist kamp. Unngår vi disse håpløse korta, er dette laget mer enn bra nok til å knuse Stabæk.


                      KimFL

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2121

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Som sagt, en god dommer med ett svakt punkt - han gir rødt kort under press - akkurat hva vi ikke trenger.
                        Terje Hauge lider mest av alt av et voldsomt markeringsbehov, på grensen til det sykelige. I kamper som fungerer prikkfritt, det vil si der alt går stille og rolig for seg, og der dommeren skal være usynlig, markerer Terje Hauge seg. Mannen lar aldri noen anledning gå fra seg til å kaste Os-ansiktet sitt opp i media, og blåser i hjel kamper på grunn av dette.

                        Noen eksempler:
                        - Viking-kampen nylig, der dommeren var usynlig før pause, og Terje Hauge deretter bestemte seg for å blåse i hjel andre omgang.
                        - RBK-kampen vi vant på Lerkendal, der Terje Hauge bestemte seg for å gi Rosenborg et uforståelig straffespark.
                        -RBK-Aalesund i vår, der Terje Hauge godkjente et Aalesund-mål som aldri skulle vært godkjent.


                        Mannen er tilnærmet psykopat, og elsker å la dommeravgjørelser prege kamper. Jeg gleder meg allerede til i kveld


                        Edit: - Det sier sitt om sesongen så langt, at forumet begynner å ta dommeren allerede før kampstart.
                        Last edited by heidar; 26.09.2007, 09:58. Begrunnelse: Ekstrakommentar/Hjertesukk
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #72
                          Sannsynligvis kommer dommeren til å prege kampen idag også, men kan vi ikke heller klage på dommeren etter kampen? Dette er da en kamp tråd og ikke en tråd som omhandler hva Hauge har gjort i CL eller fotball EM.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7055

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            - RBK-kampen vi vant på Lerkendal, der Terje Hauge bestemte seg for å gi Rosenborg et uforståelig straffespark.
                            -RBK-Aalesund i vår, der Terje Hauge godkjente et Aalesund-mål som aldri skulle vært godkjent.
                            Ettersom du tar opp RBK-Aafk (der utlikningen så veldig ut som obstruksjon på Hirschfeldt): I RBK-kampen vi vant, godkjente også Hauge Sundgots mål. Det kunne like gjerne vært annullert for farlig spill.

                            At Terje Hauge er en "psykopat" er vel det fjerneste jeg har lest hittil... i dag.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2121

                              #74
                              Back to topic: Regner med at vi stiller med samme lag som vi gjorde på søndag, siden det fungerte godt sist. Eneste spørsmålstegnet i mine øyne er Myklebust vs. Essediri. Mykle har ikke vært god i det siste, så alternativet er å ha han som en joker i bakhånd.

                              Mener generelt sett at midtbanen vår blir altfor veik med Riise og Brenne som indreløpere, men alternativene er ikke mange. Håper uansett at Viktor/Påsan/Essediri som skal erstatte Riise i Brann-kampen, får minst en halvtime i dag, slik at de har kamptrening til den utrolig viktige Brann-kampen.

                              Terje Hauges psykopatiske tendenser kan sikkert hentes fram igjen etter kampslutt
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                #75
                                Kan ikke noen av våre spiller (helst ikke Frode Kippe) "gjøre opp" med det råtne egget Mike Kjølø i dag.

                                Utrolig hvordan han oppførte seg i den kampen. Dytter Sundgot inni keeper, for så å dytte til Sundgot igjen etterat Sundgot (!) avblåses for angrep på keeper.

                                Møkkamann, at det går an.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • BD
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2006
                                  • 1408

                                  #76
                                  Jeg er fornøyd med at det er Hauge som dømmer i dag.

                                  Håper bare jeg ikke ser annerledes på det etter kampen


                                  Har skikkelig trua før kampen i dag faktisk. Tipper 2-0.

                                  Kommentar

                                  • larsbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1028

                                    #77
                                    noen som vet om det er få billetter? Er vell ikke noe stress å kjøpe billetter på stadion?

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av larsbøffel
                                      noen som vet om det er få billetter? Er vell ikke noe stress å kjøpe billetter på stadion?
                                      Igår var det solgt under 7000 billetter, så jeg vil tro det går greit å kjøpe på stadion ikveld. Det kan være kø, så vær tidlig ute så du ikke går glipp av kampen. :-O
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • woody
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 374

                                        #79
                                        I dag er det bare å stille opp og støtte gutta som F... - VI MÅ VINNE I DAG ......
                                        woody

                                        Kommentar

                                        • Rubinho
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2005
                                          • 1501

                                          #80
                                          Jeg drømmer om en ny cupfinale opplevelse! Lsk burde slå detta pappalaget fra vestkanten. Lsk var fullt på høyde med stabæææk i søndagens match-helt til kippe fikk rødt!

                                          Så unngår vi at dommeren skal markere seg mot lsk gutta så ligger det an til muligheter for en ny finale! KOM IGJEN FOLKENS!!

                                          Kommentar

                                          Working...