Nettavisen hevder feilaktig at deler av KFL vurderer Tom Nordlies avgang

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Juven
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2006
    • 212

    #21
    Makan til piss, Tom har min fulle støtte
    Nettavisen er vel et produkt av TV2? Blir sur av slike påstander :twisted:
    Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #22
      Tydelig at reportere har lite å skrive om nå for tiden, det "lages" saker for å gagne egen interesse og det på en måte som er skadelidende for andre parter, i denne saken Oss\KFL , LSK of Tom! 3 skadelidende parter i en og samme sak av en jurnalist som ikke kan gjøre jobben sin, men som bruker uærlige midler! dette er i mine øyne rett og slett usmakelig og burde vært straffbart (hvis det ikke er det)
      Det er nå engang slik at selv om jurnalisten sier han har gjort feil så er skaden skjedd og folk sitter med galt innblikk i hvordan ting egentlig er, en jurnalistfeil er vanskelig om ikke nesten umulig å rette opp da folk allerede har fått innmata nyheten og folk legger seg ikke merke til om jurnalisten dagen etter går ut å sier han tok feil, da har allerede dette spredd seg.



      Hvem faen i foppallnorge har vel fått mere støtte enn det LSK og Tom har fått av nettopop oss i år? jeg bare spør , og kunne ønske at den jurnalisten kunne svare meg på det.
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3376

        #23
        Hvis det jeg skrev i denne tråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=9591 har blitt tatt til inntekt for at jeg ønsker Tom's avgang, så beklager jeg dette på det dypeste. For å klarifisere: Jeg har ingen ønsker om å se Tom's avgang.

        Det burde kanskje vurderes å klage til Pressens faglige utvalg, og se om reglene for god presseskikk er brutt. Ikke bare for vår egen del, men for supportere over hele landet.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • larsbøffel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1028

          #24
          I kveld må vi synge tomtom sangen så Tom Nordlie vet hvor vi står! 100% støtte!

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            #25
            Tom Nordlie har min fulle støtte.

            Alle i KFL og LSK styret vet at Tom Nordlie ba om 3 år. Alle vet Tom nevnte noe om at første sesongen kan svinge litt.

            Personlig synes jeg det har gått bedre i år enn hva jeg hadde fryktet. Vi har hatt et totalskifte av spillestil og mistet kanskje de to beste spillerne vi hadde sist sesong. (Mifsud/Koren)

            I kveld synger vi for Tom og gutta så skal dere se det blir cupfinale igjen!

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #26
              Av 6000 medlemmer er det alltid et par stykker som aldri blir fornøyd, så Nettavisen kan ha vært "heldige" og hørt en negativ kommentar fra en eller annen tulling. Sikkert en av de som gikk før kampen var ferdig på Nadderud...

              Men derfra å trekke en slutning av at KFLs medlemmer vil ha Tom fjernet blir patetisk.

              100% støtte fra meg (går ikke an å gi 110% da, buthead :-p )
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #27
                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                100% støtte fra meg (går ikke an å gi 110% da, buthead :-p )
                enig at det med 110% støtte ikke lar seg gjøre normalt, men vi er KFL og der går det!

                Tom du tar oss aldri til bånn, det vet vi og derfor vi 110 % skal gi !
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #28
                  Som en genrell bemerkning;

                  Etter fødselen til nettaviser og "hurtignyheter" virker det som om alt blod er borte fra journalisters hode. Det eneste som gjelder er å skrive et eller annet fortest mulig, fullstendig uavhengig av sannetsgehalt.
                  Papirutgavene tar etter. Jeg personlig har helt sluttet å lese nettaviser og dagsaviser (papir). Dette gjelder nyheter generelt.

                  Min for tiden eneste kanal for denslags er NRK Dagsrevyen. Selv om disse også ettehvert legger stadig mer vekt på presentasjonsform istedenfor innhold.

                  Så en genrell anbefaling;

                  Uansett hva du leser, det er sannsynligvis ikke riktig. Dette gjelder oss like mye som andre klubber.

                  Til slutt en bekreftelse;

                  Tom du har min støtte.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • alvar
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Dec 2005
                    • 100

                    #29
                    Dette er svaret jeg fikk fra jornalisten i nettavisen:
                    Hei Knut,

                    og takk for mailen. Skriver vel først og fremst at deler av kanarifansen begynner å stilles spørsmål ved Tom Nordlies resultater på Åråsen. Det har skjedd før i sesongen, og det har skjedd i etterkant av Stabæk-/Tromsø-kampene. Jeg sier derimot ikke at det dreier seg om store deler av Lillestrøms supportermasse, ei heller at de krever hans hode på et fat, men at man merker en gryende debatt. Det er ikke ment som et stort poeng fra min side, det er mer Nordlies tanker rundt hans posisjon som var det interessante for meg, men jeg registrerer at det har vekket reaksjoner i LSK-miljøet.

                    Han er tydligvis bedre til å lese enn meg, for jeg skjønner fortsatt ikke hvor han har dette fra og jeg er innom her stortsett hverdag selv om jeg ikke poster innlegg heletiden.

                    Kommentar

                    • lillestroom
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1020

                      #30
                      Vi skal ikke lage en poll om dette da?

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av alvar
                        Dette er svaret jeg fikk fra jornalisten i nettavisen:
                        Hei Knut,

                        og takk for mailen. Skriver vel først og fremst at deler av kanarifansen begynner å stilles spørsmål ved Tom Nordlies resultater på Åråsen. Det har skjedd før i sesongen, og det har skjedd i etterkant av Stabæk-/Tromsø-kampene. Jeg sier derimot ikke at det dreier seg om store deler av Lillestrøms supportermasse, ei heller at de krever hans hode på et fat, men at man merker en gryende debatt. Det er ikke ment som et stort poeng fra min side, det er mer Nordlies tanker rundt hans posisjon som var det interessante for meg, men jeg registrerer at det har vekket reaksjoner i LSK-miljøet.

                        Han er tydligvis bedre til å lese enn meg, for jeg skjønner fortsatt ikke hvor han har dette fra og jeg er innom her stortsett hverdag selv om jeg ikke poster innlegg heletiden.

                        Nei da, sikkert ikke. Det var vel ikke derfor han lagde en sak heller.
                        Journalister irriterer meg!
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • Mr.Lee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 736

                          #32
                          Nettavisen med en fin til:

                          "Lillestrøm sikret cupfinalebilletten med skitne triks. Se episoden her. "


                          Edit:
                          Var allerede postet i egen tråd ja, beklager.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎