Sundgots hands i semifinalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #41
    Opprinnelig skrevet av Geirfugl
    Jeg må si frokosten, som alltid skjer med Aftenposten foran meg, ble en god opplevelse i dag. Ordentlig deilig å se at noen beholder roen i dette kappløpet om å tråkke på Fugla og Sundgot. VG, Dagbladet og Nettavisen har mistet all kristisk sans og derfor kjøper jeg (nesten) aldri VG og Dagbladet lenger, og besøker Nettavisen svært sjelden. For dette gjelder ikke bare i fugla-saker. Møkkablekker. Takke meg til Aftenposten og Dagsavisen (som dessverre er elendig på sport..)
    Aftenposten og NRK ligger lysår foran alle andre medier i Norge.
    TV2 lager liksom-TV i forhold. De kommer heller aldri til å lære, tror jeg.

    Gi fotballen tilbake til Arne Scheie.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • TorTor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 335

      #42
      Da er jeg redd Arne må bytte arbeidsplass. Tviler desverre sterkt på at NRK kan konkurere med betal/reklamekanalene...

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        #43
        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        Aftenposten og NRK ligger lysår foran alle andre medier i Norge.
        TV2 lager liksom-TV i forhold.
        Jepp. Bare virkelighetsvridende krimkjør. Ikke rart jeg alltid har holdt meg til NRK-nyhetene. På statskanalen. Gamle menn med stokk er også best.
        NRK og Aftenposten går hånd i hånd: De velger ut det seerne/leserne tror er interessant, ikke hva de selv synes er interessant.
        Jeg synes Bertil Valderhaug alltid har vært ordhag og skrevet mye riktig.

        Kommentar

        • TheFugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 346

          #44
          Jeg har gitt opp Tv2 for lengst. Enhver med litt fgalig kunnslap hadde skjønt det at ingen, INGEN fotballspiller her i norge sagt at han selv hadde jukset til seg et mål. Det er jo semifinale for svingende. Toppa seg i dag , VG hadde hele 2 sider om saken. De må jo kunne se en sak fra to sider? Noe media ikke klarer.

          Dette er håreisende.

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #45
            Artikkelen i Aftenposten

            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • Juven
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2006
              • 212

              #46
              Media bør snart være ferdig med denne saken, må da være grenser for hvor lenge man skal slenge møkk om dette:twisted:
              Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

              Kommentar

              • wænk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 2244

                #47
                Den siste fra AP var jo mer forsvarende til Gilbert da. Likte den jeg asså.
                If you're not living on the edge, you take up too much room!

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #48
                  Det er TV2 og VG som kjører saken for fulle mugger. Et innslag i TV2 sporten der de sa at LSK var imot innførring av en regel om at fair play skal straffes. Jeg kunne ikke høre noe i det innslaget om at LSK var imot dette. Nordlie uttalte at han er for Fair play, mens Fjørtoft har tidligere sagt at det er ikke slike mål han vil at LSK skal score. Det virker som om TV2 fabrikerer meninger som LSK ikke har. Alle andre var vist for at slike regler skulle komme.

                  Dagbladet hadde lite om saken på torsdag og en mer generell artikkel idag.

                  VG leitet fram paragrafer som kan være grunnlag for å straffe Sundgot.
                  Last edited by KFL41; 29.09.2007, 09:57.

                  Kommentar

                  • e.d
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 688

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av RSP
                    Interessant perspektiv på kulturforskjeller i Norge - påvirket av engelsk fair play - og Latin Amerika:

                    Sunnmørsposten holder til i Ålesund og er regionavis for Nordvestlandet. Oppdaterte nyheter og grundig, engasjerende journalistikk. Ble grunnlagt i 1882.


                    Men hvis Arild etter scoringen hadde løpt bort til Terje Hauge og sagt fra at det var hands, må jeg innrømme at jeg hadde lurt på hva det gikk av ham. Må bare innrømme at jeg er såpass kynisk.
                    Jeg hadde blitt dritforbanna pån hvis han hadde gjort dette.
                    Alle dobbeltmoralistene som klager på Sundgot lever i sin egen lille selvkonstruerte virkelighet. Hvis spillerne selv skal stå moralsk ansvarlig for å informere dommerne om regelbrudd de utfører så blir fotball en triviell og overfladisk sport som ikke har noen ting med fair play og gjøre. Da tar man bort alvoret og intensiteten ved det hele. Da bryter man med spillets grunnleggende ide og man bryter med idrettens grunnleggende ide

                    Fair play handler om holdninger til spillet og respekt for spillet, for motstander, for dommer osv. fair play handler ikke om at spillerne skal opphøye seg til å være dommere under kampen. . At de idiotene i vg og tv 2 skal forstå dette er vel for mye forlangt.
                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                    Kommentar

                    • Tromskanari
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Aug 2007
                      • 1

                      #50
                      Hei!
                      Jeg har aldri skrevet noe her før og vet ikke om jeg gjør det riktig. Prøver likevel. LSK har vært min klubb siden 1962, men nå bor jeg i Troms. Fantastisk at det ble cupfinale i år. Har kjøpt flybillett og har sted å bo i Oslo, men funderer på hvordan jeg skal få tak i billett til kampen. Sikkert mange som gjør det, men ikke lett å få til med utgangspunkt fra Troms. Noen som har et tips?

                      Kommentar

                      • wænk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 2244

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Tromskanari
                        men funderer på hvordan jeg skal få tak i billett til kampen. Sikkert mange som gjør det, men ikke lett å få til med utgangspunkt fra Troms. Noen som har et tips?
                        Alt om cupfinalen:
                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Tromskanari
                          Hei!
                          Jeg har aldri skrevet noe her før og vet ikke om jeg gjør det riktig. Prøver likevel. LSK har vært min klubb siden 1962, men nå bor jeg i Troms. Fantastisk at det ble cupfinale i år. Har kjøpt flybillett og har sted å bo i Oslo, men funderer på hvordan jeg skal få tak i billett til kampen. Sikkert mange som gjør det, men ikke lett å få til med utgangspunkt fra Troms. Noen som har et tips?

                          Det er vel to alternativer.

                          Du er (antagelig) garantert billett dersom du kjøper sesongkort neste år. Men det er kanskje ikke aktuelt for deg som bor i Troms? Vel, selv om du får lite brukt for sesongkortet, får jo LSK noen kroner ekstra. I tillegg vil sesongkortinnehavere bli førstepri dersom vi kommer til finalen neste år...



                          Det andre alternativet er selvsagt å håpe på loddtrekningen fra NFF, men her er du langt fra garantert billett.

                          Kommentar

                          • Kølla Riisa
                            Seniormedlem
                            • Jun 2004
                            • 1021

                            #53
                            KFL får jo også en god bunke med billetter da,, når disse blir solgt er vel forsatt uvisst.

                            Mitt første tips blir etetr sesongkort innehavere har fått brukt sin forkjøpsrettrett.

                            Kommentar

                            • wænk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 2244

                              #54
                              Gjett om Gilbert fikk et par spm om handsen på Golden Goal nå...
                              Må si jeg syns Johan virka rimelig grinete, og ganske krass.. Men vi vet jo alle at han liker søpla og da..

                              Heldigvis tok Arild det på en god og humoristisk måte.. Syns jeg da
                              If you're not living on the edge, you take up too much room!

                              Kommentar

                              • Bolsen3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 1061

                                #55
                                Synes Johan virka grei jeg, det er jo et "tulleprogram", hele vitsen med å ha med Arild var jo selvsagt denne "hands-episoden", og det visste han garantert selv, sporty av Gilbert (som han jo nå alltid vil bli kalt av Golden) å stille opp!

                                Golden ønsket tilogmed Arild lykke til i cupfinalen, dog ikke på søndag riktignok :-)

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13272

                                  #56
                                  Hjelpeløst av Golden og Elvestad - husker også da de skulle gi Rösler massasje. I alle søplafolk ligger skammen over at de ikke kan utfordre LSK som et glødende egg i pungen og får dem til å holde på sånn. Skam, skam skam - ikke rart de hele tiden snakker om ære og stolthet. Idioter som kjører rundt i lillestrøm og plager barnefamilier og hyggelige folk som liker fotball.

                                  Ellers: Selve konseptet og mange av innslagene er stjålet fra tilsvarende underholdningsprogrammer nede i europa. Jeg står glatt over av respekt for de som skrev orginalmaterialet men aldri blir kreditert.
                                  .

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Ellers: Selve konseptet og mange av innslagene er stjålet fra tilsvarende underholdningsprogrammer nede i europa. Jeg står glatt over av respekt for de som skrev orginalmaterialet men aldri blir kreditert.
                                    .
                                    Da tror jeg du kan stå over 90% av det som blir vist på TV generelt

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      #58
                                      Nei, svært lite av det blir lagd av søpla-supportere - da kan jeg akseptere plagiater. Gud & Gælius er en helt annen sak - Her har jeg valgt å forholde meg til bare Det Gamle testamentet som garantert er søpla-fritt. Dessuten er alt dette Bergdølmo-pratet i Det Nye testamentet slitsomt.
                                      .

                                      Kommentar

                                      • Bolsen3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 1061

                                        #59
                                        Jeg synes nå hvertfall Golden Goal er genialt, dagens innslag med Gilbert var bra og det med Uwe's massasje var enda bedre! "I like Craig David" klassiker

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Tromskanari
                                          Hei!
                                          Jeg har aldri skrevet noe her før og vet ikke om jeg gjør det riktig. Prøver likevel. LSK har vært min klubb siden 1962, men nå bor jeg i Troms. Fantastisk at det ble cupfinale i år. Har kjøpt flybillett og har sted å bo i Oslo, men funderer på hvordan jeg skal få tak i billett til kampen. Sikkert mange som gjør det, men ikke lett å få til med utgangspunkt fra Troms. Noen som har et tips?
                                          Hei, flott å se flere kanaris fra Troms gitt:-)
                                          anbefaler deg å lese gjennom tråden "cupfinalebilletter" http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=9655 da denne tråden vel egentlig ikke handler om det emnet, få noen til å kjøpe billett for deg.
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎