tv2 sport - ikke forny abonnement

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • thomas wangen
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Mar 2004
    • 7

    tv2 sport - ikke forny abonnement

    Jeg oppfordrer herved alle som har TV2 sport til å ikke fornye sitt abonnement til neste år.

    Send mail til TV2 og informer om at grunnen er hvordan kanalen vinkler sine reportasjer. Vi vil at fokus skal være på prestasjoner, ikke på alt annet søl.

    Begeret fløt over igår.
    T.
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7053

    #2
    Jeg har aldri betalt ett øre til TV2, og kommer til å fortsette med det. Gi fotballen tilbake til NRK, som vet å forvalte den!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • LSK-jenta
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 656

      #3
      Opprinnelig skrevet av thomas wangen
      Jeg oppfordrer herved alle som har TV2 sport til å ikke fornye sitt abonnement til neste år.

      Send mail til TV2 og informer om at grunnen er hvordan kanalen vinkler sine reportasjer. Vi vil at fokus skal være på prestasjoner, ikke på alt annet søl.

      Begeret fløt over igår.
      Jeg har i alle fall begynt å forstå hvorfor man måtte binde seg til TV2 sport i 1 år. Hvis ikke hadde nok mange kvittet seg med dem for lenge siden.
      Utrolig synd, for tidbudet er bra. De som presenterer tilbudet derimot..............
      Yvonne

      Kommentar

      • LasseB
        Medlem
        Møteplager
        • Aug 2007
        • 81

        #4
        Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
        Jeg har i alle fall begynt å forstå hvorfor man måtte binde seg til TV2 sport i 1 år. Hvis ikke hadde nok mange kvittet seg med dem for lenge siden.
        Utrolig synd, for tidbudet er bra. De som presenterer tilbudet derimot..............

        Da er mitt abonnement hos TV2 sport avsluttet f.o.m. neste måned. Var bare å skrive en mail til kundeservice@canaldigital.no om oppsigelsen, husk kundenummer. Så enkelt så!
        LasseB
        - gul ved Randsfjorden!

        Kommentar

        • LSK N/B
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 830

          #5
          Føler virkelig at TV2 er feil fokus. Bare la de drive på, neste år er det sikkert noen andre som er hakkekyllingen deres.
          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

          Nei til NFF!

          Kommentar

          • LSK-jenta
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 656

            #6
            Opprinnelig skrevet av LasseB
            Da er mitt abonnement hos TV2 sport avsluttet f.o.m. neste måned. Var bare å skrive en mail til kundeservice@canaldigital.no om oppsigelsen, husk kundenummer. Så enkelt så!
            Dilemma! hehe.
            Jeg elsker å komme hjem fra LSK-kamp og legge meg ned på sofaen og se de vinne en gang til
            Yvonne

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1173

              #7
              hah, tv2 sport er så latterlig de skal liksom gi deg så mye ekstra som feks sportstabloid men her har allerede nrk et glimrende alternativ i form av Bakrommet som er 100% objektivt. Så JA gi fotballen tilbake til NRK!

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #8
                Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                Dilemma! hehe.
                Jeg elsker å komme hjem fra LSK-kamp og legge meg ned på sofaen og se de vinne en gang til
                Sesongen er over snart likevel med 2 mnd oppsigelse...

                Oppsigelse er sendt, og hovedskylda lagt på alle de som kysser Branns skitne bakside i TV2 sporten, hovedsakelig schwuchtelgutten Øivind Alsaker. For en soper han er. Davy Wathne er også helt bak mål, for ikke å snakke om Frode Olsen.

                Gi fotballen tilbake til Arne Scheie!!!
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  #9
                  drit i hva TV2 sier og mener, hjelper ikke en dritt, la oss heller nyte tiden nå!
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • sparwasser
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3185

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Jeg har aldri betalt ett øre til TV2, og kommer til å fortsette med det. Gi fotballen tilbake til NRK, som vet å forvalte den!
                    Helt enig.

                    I stedet bruker jeg heller sparepengene på å reise land og strand rundt for å støtte laget jeg eLSKer.
                    Last edited by sparwasser; 27.09.2007, 10:21.

                    Kommentar

                    • Arind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2006
                      • 459

                      #11
                      ......jeg betaler ikke for TV2 Sport og kommer heller aldri til å gjøre det.
                      Makan til møkkhuer. Jeg kan ikke fatte styret det er blitt nå......det er jo bare en hands som førte til et mål som ble godkjent....
                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                      Kommentar

                      • Thomas P
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Aug 2005
                        • 59

                        #12
                        Har betalt for webtv tidligere, men jeg sa det opp etter en meget provoserende sommer fra tv2. Direkte partisk vinkling på mange saker, et kommentatoroppsett som i beste fall er latterlig og tekniske leveranser som ikke holder mål. Tar heller turen til den lokale puben og ser kampen der. (Studerer i Trondheim...)

                        Kommentar

                        • MedlemNR35
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 905

                          #13
                          Jeg har aldri og kommer aldri til å betale penger inn til en kanal som har gjort fotballen vi alle er så glad i til en sensasjonskompost blandet med dårlig objektivitet og amatørmessige programledere og kommentatorer. (Selvom det også finnes et par gode i siste kategori)

                          Jeg vil skryte litt av Nils Johan Semb egentlig. Det virker som hver gang han har en kommentator ved siden av seg prøver han å snakke LSK sin sak fordi han har innsett at partneren stort sett snakker dritt om dem.

                          Nei, TV2 er stort sett en skam for objektive fotballsendinger og bør ASAP ZULU sende over rettighetene til NRK. Det betyr også at vi får igjen litt for lisenspenga våre!

                          Kommentar

                          • e.d
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 688

                            #14
                            Regner med at LSK bruker sin makt innflytelse neste gang rettighetene skal fordeles. Da kan jo arrogante og partiske og useriøse tv2 som ikke en gang ville møte lsk til et oppklaringsmøte, sitte å lure på hva var det som gikk galt.
                            synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              #15
                              Mitt abonnement på TV2 Sumo er sagt opp og begrunnelse oversendt.

                              Kommentar

                              • miller
                                -Brannsupporter
                                Bøffel
                                • Jun 2007
                                • 26

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Torolf
                                Mitt abonnement på TV2 Sumo er sagt opp og begrunnelse oversendt.
                                Må dere slutte å grine. skal bergenserene boikotte all lokal media som uansett status for sesongen, prøver å finne noe negativt om Brann?

                                lær dere en ting, Overskrifter selger...

                                Neste år er det kanskje RBK som blir hakkekylling pga de havnet uten europacup-plass(kjære gud vær så snill)

                                Hver eneste runde stiller jo TV2 spm: "Når rakner Brann?" Noe som er et negativt spm syns eg. Da er det vel heller bedre å stille spm: "Kommer Brann til å holde helt inn?"

                                I begynnelsen av denne sesongen var det RBK og Tørum som ble negativt fremstilt.. nå er det dere. Det skjer med alle!!!

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #17
                                  Tror samtlige her inne vet at overskrifter selger, miller, men det er trist for norsk fotballs del at dommere, sponsorer og andre viktige faktorer i fotballnorge skal la seg påvirke av hva media skriver. Det er selvsagt ikke gunstig for et lag som LSK å bli stemplet som den store stygge ulven i media, det vil føre til at man blir mindre attraktiv blant sponsorene. I tillegg er det ingen tvil om at dommerne blir mer negativt innstilt til laget, trolig aller mest enkeltspillere. Jeg tror ikke Kippe er den eneste spillern som blir fulgt ekstra nøye i Tippeligaen av dommerne, men han er garantert en av dem.

                                  Er enig i at bergenstabloidene er veldig interessert i å rakke ned på Brann. Jeg synes nok du svartmaler det noe når du skriver "Når rakner Brann?", for det stilles ofte spørsmål til om Brann kommer til å holde helt inn. Konklusjonen derimot blir ofte at de kommer til å rakne. Jeg er absolutt enig i at Brann ikke er det laget som blir hypa mest opp i media, men det er heller ikke det vi diskuterer. Vi er rett og slett lei av at LSK skal bli stemplet som verstingene i klassen. Om en boikott av tv sport vil hjelpe vet jeg ikke.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av miller
                                    Må dere slutte å grine. skal bergenserene boikotte all lokal media som uansett status for sesongen, prøver å finne noe negativt om Brann?
                                    Jeg griner ikke, jeg bare tar konsekvensen av at TV2 er en drittkanal som jeg ikke ønsker å kjøpe tjenester av.

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      #19
                                      Synd for de som også elsker spansk fotball....

                                      Tipper mange her inne sier de sier opp abb men ikke gjør det likevel.
                                      Folk er for storkjefta!

                                      Kommentar

                                      • miller
                                        -Brannsupporter
                                        Bøffel
                                        • Jun 2007
                                        • 26

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                                        Synd for de som også elsker spansk fotball....

                                        Tipper mange her inne sier de sier opp abb men ikke gjør det likevel.
                                        Folk er for storkjefta!
                                        Er vel sjelden eg e mer enig med en gul fugl enn ved dette utsagnet.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎