Takk HELE Åråsen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Øyvind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 292

    Takk HELE Åråsen!

    Synes det er en skuffende at kun en brøkdel av spillerne tar seg "bryet" med å takke hele Åråsen! Hvorfor er det for de fleste så vanskelig å ta en liten runde langs RB-tribunen og langsiden? Disse er jo også supportere som støtter laget. I tillegg er det også merkelig at det er de samme som tar seg denne runden hver kamp. Søgård, Otto og Brenne er gode eksempler på spillere som gir det lille ekstra tilbake til supporterne.

    Synes de andre spillerne må få klar melding om at denne gesten må de kunne klare å gjøre. Tar fire minutter ekstra!

    Med vennlig hilsen en smule snurt "sittesupporter"
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #2
    Opprinnelig skrevet av Øyvind
    Synes det er en skuffende at kun en brøkdel av spillerne tar seg "bryet" med å takke hele Åråsen! Hvorfor er det for de fleste så vanskelig å ta en liten runde langs RB-tribunen og langsiden? Disse er jo også supportere som støtter laget. I tillegg er det også merkelig at det er de samme som tar seg denne runden hver kamp. Søgård, Otto og Brenne er gode eksempler på spillere som gir det lille ekstra tilbake til supporterne.

    Synes de andre spillerne må få klar melding om at denne gesten må de kunne klare å gjøre. Tar fire minutter ekstra!

    Med vennlig hilsen en smule snurt "sittesupporter"
    Takk er noe man gjør seg fortjent til. Støtt laget like godt som kanarifeltet, så skal du se at de tar runden innom dere også.

    Kommentar

    • caLitri
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 634

      #3
      De kampene jeg har sett hvor omtrent alle på SS og RB står igjen etter kampen har da de aller aller fleste spillerne gått runden?

      skjer ikke så ofte dette men. RB og SS går jo hjem 5minutter før kampslutt uansett resultat.
      spellerne synes vel ikke at det er så gøy å gå bort til en tribune der 5% av folket står igjen?
      ikke vet jeg.
      Gi alt, stå på LSK

      Kommentar

      • KanariGulFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 454

        #4
        men jeg syns rb var veldig flinke på søndag

        Kommentar

        • Øyvind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2006
          • 292

          #5
          Jeg synes stemningen på sittetribunen har tatt seg opp. At det ikke bli like mye skriking og rop herfra sammenlignet med fansen, er vel hva man kan regne med. Dett er er ikke god nok grunn for ikke å takke hele stadion.

          Tror man støtten til LSK kun springer ut fra kanarifansen har man nok feil utgangspunkt for en konstruktiv debatt.

          Jeg mener, på tross av lavere lydnivå på sittetribunene, at disse tilskuerne (om man mener dette ordet er mer beskrivende) også gjør seg fortjent til en takk fra spillerne.

          Et viktig poeng er jo at en fire til seks spillere gjør det, hvorfor løper de resternede rett i garderoben!?

          Kommentar

          • caLitri
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 634

            #6
            når jeg var ung og var med voksene på kamp ble jeg lært at man aldri drar hjem før samtlige spillere har gått av banen jeg.
            men det er kanskje bare meg?
            de fleste i Kanarifansen blir igjen og fortsetter å lage liv. mens de andre tribunene blir jo tømt på rekordtid.

            klager ikke noe på livet RB og SS lager under kampen. utifra forutsetningene med ikke syngende supportere lager de godt med liv.
            Gi alt, stå på LSK

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #7
              Jeg skjønner argumentet med at spillerne etter kamp bør takke hele åråsen(KFL-feltet, RB, SS), men i går skjønner jeg godt at ikke alle gadd å gjøre det. Spesielt på SS var veldig mange allerede på vei hjem da spillerne hadde takket KFL og RB. Hvis størsteparten av tribunen står igjen etter kamp å hyller laget(slik store deler av KFL og RB gjør), vil helt sikkert flere av spillerne ta turen bort for å motta en hyllest. Inntil det skjer må nok dere på SS nøye dere med at kun de spillerne som virkelig har hjertet i klubben tar turen bort for å takke dere.

              Kommentar

              • Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

                #8
                Opprinnelig skrevet av KanariGulFugl
                men jeg syns rb var veldig flinke på søndag
                Ja, helt enig. Synd det ikke ble mer organisert synging mellom KFL og RB-tribunen hvor vi svarer hverandre etc. Et fullsatt RB(noe det nærmest var i går) er faktisk gull verdt for stadionstemning. Dessuten er det ekstermt mye skjerf der borte, alltid gøy å titte bort på dem når vi tar "alle opp med skjerfa" på feltet!

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #9
                  Helt enig med Øyvind. Spillere og ledere burde absolutt takke både RB og SS etter match. At en haug av nøytrale supportere stikker med en gang matchen er ferdig fordi de vil slippe kø betyr ikke at de som sitter igjen ikke fortjener en takk. På linje med oss på feltet er de igjen for å hylle gutta, og hvem vet, kanskje stikker en del fordi de har insett at gutta aldri gidder å komme bort uansett?
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • Harald_88
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 550

                    #10
                    Jeg vil ikke kalle det støtte når halve tribunen blir tømt når vi ligger under med 3 mål mot Brann. Da er i sånne stunder spellera trenger støtte som mest, ikke etter 4-1 mot Rosenborg. Da er selvfølgelig alle med og synger og klapper.

                    Det er i motgang man ser hvem som er ekte supportere
                    Alt For Fugla

                    Gå Av Grønlund

                    Kommentar

                    • Ballkunstneren
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 780

                      #11
                      Men jeg så noe mot Rosenborg som jeg ikke har sett ofte før.. folk på gamle sittan og SS begynnte jo å gå i det 80 minutt og det var fin flyt av folk ut av stadion før matchen var ferdig.. SS var nesten allerede tom når kampen var ferdig..

                      Her vinner vi 4-1 mot rosenborg.. Hvor ofte skjer det..? hadde ikke vært dårlig med en hyllest fra de andre tribunene.. Det er det som må komme først.. Først hyllest så takk.. høres ikke det logisk ut?

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                        Men jeg så noe mot Rosenborg som jeg ikke har sett ofte før.. folk på gamle sittan og SS begynnte jo å gå i det 80 minutt og det var fin flyt av folk ut av stadion før matchen var ferdig.. SS var nesten allerede tom når kampen var ferdig..

                        Her vinner vi 4-1 mot rosenborg.. Hvor ofte skjer det..? hadde ikke vært dårlig med en hyllest fra de andre tribunene.. Det er det som må komme først.. Først hyllest så takk.. høres ikke det logisk ut?
                        kanskje det var masse bartefolk der:P

                        Kommentar

                        • wænk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 2244

                          #13
                          Stefanutto er tydeligvis ikke interessert i å gi noe mer til supporterne, for han så jeg gikk rett inn i garderoben.. Han burde nyte litt jubel mens han kan, blir vel ikke akkurat mye av det i liin, sånne supportere som de har...
                          If you're not living on the edge, you take up too much room!

                          Kommentar

                          • StovnerKanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • May 2005
                            • 102

                            #14
                            Enig med trådstarter. Sjøl holder jeg til på SS og står alltid igjen etter kamp. Jeg har aldri vurdert å gå før matchen er ferdig. Spellera trenger ikke å feire med oss sånn som borte ved feltet, men gå mot oss og klappe syns jeg ikke er for mye forlangt. Noen av oss er trofaste uansett. Hvis noen vil mene at jeg ikke er "ekte supporter" fordi jeg sitter på match så værsågod, men uten alle oss utenom feltet hadde det blitt ensomt på Åråsen.
                            Lever etter laga regler hipp som happ

                            Kommentar

                            • Øyvind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2006
                              • 292

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Harald_88
                              Jeg vil ikke kalle det støtte når halve tribunen blir tømt når vi ligger under med 3 mål mot Brann. Da er i sånne stunder spellera trenger støtte som mest, ikke etter 4-1 mot Rosenborg. Da er selvfølgelig alle med og synger og klapper.

                              Det er i motgang man ser hvem som er ekte supportere
                              Enig med deg om dette. Men det er ikke slik at man ikke er supporter om man ikke klapper og synger da vi ligger under 1-5. Da er det faktisk lov til å holde kjeft.

                              Å gå derimot er noe annet. Fotballkamper varer i 90 minutter, uansett om man vinner eller ikke.

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #16
                                På sikt er vi definitivt tjent med å være en klubb der spillerne viser at de setter pris på samtlige tilskuere. For spillerne tar det et par minutter å takke alle de frammøtte, men du verden for en verdi det kan ha på litt lengre sikt. Det koster så lite, men betyr så mye for mange, tror jeg. At spillerne takker deg, som kanskje er på Åråsen for første gang, for frammøtet og støtta, kan være det lille som skal til for at du kommer igjen. Og igjen og igjen og igjen...

                                For de fleste tilskuerne (kundene) er spillerne de desidert viktigste personene i klubben, og jeg tror det er utelukkende positivt dersom disse viser en åpenhet og takknemmelighet overfor de som går på kampene.

                                Kommentar

                                • Øyvind
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2006
                                  • 292

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Lars
                                  På sikt er vi definitivt tjent med å være en klubb der spillerne viser at de setter pris på samtlige tilskuere. For spillerne tar det et par minutter å takke alle de frammøtte, men du verden for en verdi det kan ha på litt lengre sikt. Det koster så lite, men betyr så mye for mange, tror jeg. At spillerne takker deg, som kanskje er på Åråsen for første gang, for frammøtet og støtta, kan være det lille som skal til for at du kommer igjen. Og igjen og igjen og igjen...

                                  For de fleste tilskuerne (kundene) er spillerne de desidert viktigste personene i klubben, og jeg tror det er utelukkende positivt dersom disse viser en åpenhet og takknemmelighet overfor de som går på kampene.
                                  Jeg er så enig med deg Lars, at jeg ikke nøyer meg med en "tommel opp". Der traff du poenget så til de grader!

                                  At noen her mener at spillerne skal kreve hyllest før de kan takke blir bakvendt. Uheldig om man sporer av i den retningen, da ender man opp med høna-eller-egget...

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                    Enig med deg om dette. Men det er ikke slik at man ikke er supporter om man ikke klapper og synger da vi ligger under 1-5. Da er det faktisk lov til å holde kjeft.
                                    Det er i motgang støtten er viktig.
                                    Er det mer lovlig å holde kjeft når man ligger under enn når man leder? Støtte bør man vise både i med- og motgang. Skal man velge, så bør man definitivt velge motgang.
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    • gutt94
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2007
                                      • 3271

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                      Jeg synes stemningen på sittetribunen har tatt seg opp. At det ikke bli like mye skriking og rop herfra sammenlignet med fansen, er vel hva man kan regne med. Dett er er ikke god nok grunn for ikke å takke hele stadion.

                                      Tror man støtten til LSK kun springer ut fra kanarifansen har man nok feil utgangspunkt for en konstruktiv debatt.

                                      Jeg mener, på tross av lavere lydnivå på sittetribunene, at disse tilskuerne (om man mener dette ordet er mer beskrivende) også gjør seg fortjent til en takk fra spillerne.

                                      Ja jeg har jo ver på rb i år fordi jeg har fått et gratis sesong kort og jeg har hatt vondt i ryggen(har da ikke klart og stå på felte)
                                      Og vi som er der synger med litt men ikke så høyt syntes at felte burde dra i gang mere sånn "vis du er lillestrøm reis opp" og kansje noen sanger som er i det der!!!
                                      KnutHSolberg

                                      Kommentar

                                      • e.d
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 688

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        På sikt er vi definitivt tjent med å være en klubb der spillerne viser at de setter pris på samtlige tilskuere. For spillerne tar det et par minutter å takke alle de frammøtte, men du verden for en verdi det kan ha på litt lengre sikt. Det koster så lite, men betyr så mye for mange, tror jeg. At spillerne takker deg, som kanskje er på Åråsen for første gang, for frammøtet og støtta, kan være det lille som skal til for at du kommer igjen. Og igjen og igjen og igjen...

                                        For de fleste tilskuerne (kundene) er spillerne de desidert viktigste personene i klubben, og jeg tror det er utelukkende positivt dersom disse viser en åpenhet og takknemmelighet overfor de som går på kampene.
                                        Jeg er enig med deg. men det avgjørende her er om dette er ekte takknemlighet og noe spillerne virkelig føler for å gjøre.
                                        Blir det mer at de gjør det av pliktfølelse betyr det 0 og niks for meg og da kan de like godt stå over.
                                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                        Kommentar

                                        Working...