Stemningstråd LSK-Sandefjord

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Robin-lsk
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 1341

    #21
    Drit bra tifo.den var veldig kul:P
    UFC JUNIORS

    Kommentar

    • e.d
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 688

      #22
      Det var helt rått trøkk i starten av kampen. Da stod jeg på andre siden. Stort sett var hele førsteomgangen brukbar. 2. omgang var ræva.
      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

      Kommentar

      • UFM1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 2008

        #23
        faen så jo ut som tifoen skulle bli helt mislykka når den var på vei oppover til UFC der. det så jo ut som den skulle ligge på skrå! men det funka bra alikevel, dritkul tifo!
        Lillestrøm

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #24
          hva er det på det Røde flaget som ble brukt der ?
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • erlando
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 858

            #25
            Nå blir jeg garantert beskyldt for å spre unødvendig eder og galle, men i stemningstråden Start-LSK ble det sagt at de røde flagga var en tifo.

            Trodde det var opplest og vedtatt at tifo gjenbrukes ikke, men (ikke helt uventet) var jammen det røde flagget på plass under gårsdagens kamp også...


            ...bare for understreke. Jeg er jævlig klar over at enkeltpersoner har lagt ned mye arbeid i det flagget, men det funker skikkelig dårlig med et massivt rødt flagg på en tribune som skal være sort og gul. Det er bare å se på ufc-tifovideon hvordan rødfargen fullstendig dominerer hele tribunen.
            Ja til pause i pausen!

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #26
              Flagget er ingen tfio, det er et helt vanlig flagg på linje med alle andre flagg på feltet som er der hver match. Det er MB sitt, og det er allerede en tråd hvor man diskuterer hvorvidt røde flagg passer på et ellers gul/svart felt.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Arind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2006
                • 459

                #27
                Stemningen var på topp i første omgang.....andre var ræva. Avslutningen med piping mot dommer og rasshøl mot Sandefjord-spilleren ble en kjip avslutning på serien. Blant annet Shane var borte hos fansen for å takke, men fikk liten respons......
                For dårlig.......
                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                Kommentar

                • Per Arne
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2347

                  #28
                  LSK-emblemet var for meg det dominerende på den videoen, og den var fet. Herlig med en "form-OH!"

                  Sjøl har jeg lenge sagt til Shopen at de må få med flere farger på skjerfa, spesielt da rødt a la "Kanarifugla"-skjerfet fra '98 (eller deromkring). Noen husker kanskje at bortedrakter også i forskjellige sesonger har vært rød, og kanskje også det vil skje igjen, så det er jo ikke "helt borte" å ønske rødfargen velkommen på feltet. Det er en LSK-assosisert farge. Samme med hvit.

                  Fint med litt blandings, men hovedsaklig er feltet (og skal være) gult og svart. Det sier seg jo selv.

                  Hvis det er et behov for mange å diskutere fargevalg så opprett gjerne en egen tråd, men det beste er å ta saken i egne hender, og lage sitt eget gulsvarte-flagg. Når KFL-lokalet en gang blir ferdig oppussa, så vil FuglaTifo ha egne kvelder åpne for alle hvor det kan mekkes slikt.
                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                  Kommentar

                  • Speeder
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 951

                    #29
                    I andre omgang var det faktisk konsekvent flest på Felt A som hoppet.
                    Dette syns jeg er bemerkelsesverdig, all den tid Felt A er ræva. Det er ikke stolrygger man kan ta sats på der engang...
                    Tore Galgerud

                    Kommentar

                    • lsk4ewah
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Oct 2006
                      • 72

                      #30
                      Får ikke blitt mer enig med deg gulost.
                      Vi har lyst til å være domminerende på tribunen så hvorfor kan vi da ikke bruke et rødt flagg? Og til dere som prater om gjenbruks tifo så er dette flagget ikke lenger en tifo men et helt vanligg flagg som alle andre på feltet og vi kommer til å ha det med oss på hver eneste kamp!!!!
                      Ultras Felt C

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Speeder
                        I andre omgang var det faktisk konsekvent flest på Felt A som hoppet.
                        Dette syns jeg er bemerkelsesverdig, all den tid Felt A er ræva. Det er ikke stolrygger man kan ta sats på der engang...
                        Hoho.. Drakk du mye i går?

                        Man kunne skue en lett gyngende rønner pluss et par tre andre en håndfull ganger, men det var også alt.
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        Working...