Stemningstråd LSK-Haugesund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • e.d
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 688

    Stemningstråd LSK-Haugesund

    På søndag får vi vise hva som bor i oss. Alle må ta ansvar for dette her.
    Vi skal flagge og hoppe og synge og hvor bra dette blir avhenger av at hver eneste en trøkker til og går bananas på tribunen.
    Vi skal ha en tittel nå!!
    synging, mentalitet - Kanari-Fansen
  • Bondern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 150

    #2
    Jeg står ikke blant Kanari-fansen og kan ikke påberope meg masse synging. Jeg vil likevel komme med et hjertesukk basert på forrige cupfinaletur til Ullevål den grusomme ettermiddagen 2005.

    Ullevål er veldig stort (ift Åråsen) og det er ikke lett for oss som er andre steder på stadion å få med oss det som Kanari-fansen synger. Og mot molde var det veldig mange sanger som var relativt ukjente og avanserte og da fikk ikke kanari-fansen med seg resten av LSK-supporterne rundt på tribunen. Derimot ble det mer trøkk med Molde klapp klapp klapp o.l. Hvis det synges enkle sanger som alle kjenner som er lett å klappe med på så skaper det mye mer unisont trøkk enn sanger som er plukka opp fra youtube-videoer av Ascoli-supportere e.l. Jeg synes at de er veldi kule og fungerer veldig bra på Åråsen, men Ullevål krever litt enklere sanger. Mener jeg, og som sagt har jeg ikke mye kred på synging...
    My cat's breath smells like catfood.
    -R.Wiggum

    Kommentar

    • e.d
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 688

      #3
      Bare prøv å bli med etter beste evne. Blir helt sikkert en god del enkle sanger og rop som alle kan og som det er enkelt å være med på.
      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #4
        Opprinnelig skrevet av Bondern
        Hvis det synges enkle sanger som alle kjenner som er lett å klappe med på så skaper det mye mer unisont trøkk enn sanger som er plukka opp fra youtube-videoer av Ascoli-supportere e.l. Jeg synes at de er veldi kule og fungerer veldig bra på Åråsen, men Ullevål krever litt enklere sanger. Mener jeg, og som sagt har jeg ikke mye kred på synging...
        Ikke noe dårlig innspill dette, egentlig veldig logisk også.
        Og erfaringene fra nettopp 2005 viser vel at det var "Greker`n" som fungerte best av alt, og den er jo ikke akkurat så vanskelig.
        Støtter derfor oppfordringene over færre og enklere sanger, enn mange og mer krevende.

        Mvh
        Gammer`n
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Tommasso
          Medlem
          Hoffnarr
          • May 2004
          • 46

          #5
          Gleder meg til kampen på søndag. Da blir det synging å hopping for alle penga. Råder alle til å gjøre det samme

          Det hadde vært drit fett om det hadde blitt litt en liten reprise fra norge - bosnia også:twisted:

          Norgesmester 2007

          Kommentar

          • Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

            #6
            Gleder meg til vi fyrer igang "Hvis du er lillestrøm, reis opp", etterfulgt av "Lillestrøm klapp,klapp,klapp". Den kan trøkke, enkel og grei.

            Kommentar

            • CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

              #7
              Jeg er sikker på at forsangerne har hatt et møte om cupfinalen , jeg ønsker at de kan legge ut hvilke sanger som er planlagt her på forumet og ikke minst i CUPTELTET slik at fler blir kjent med sangene. Noe som igjen kan gi et utrolig trøkk.. Kanarifansen pissa jo på enga mesteparten av kampen med et såpass få tilskuere , jeg tror (og håper) at vi kan klare sesongbeste i cupfinalen ,men det er avhengi av at vi får med sittefansen og helst et tidlig mål eller 2. Slik at stemningen går igjennom taket.
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kanariz
                Gleder meg til vi fyrer igang "Hvis du er lillestrøm, reis opp", etterfulgt av "Lillestrøm klapp,klapp,klapp". Den kan trøkke, enkel og grei.
                Enig. En bønn fra meg til våre forsangere; kjør på med fler sanger som "alle" kan være med på.

                Og forøvrig, lag et helvetes liv.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Seb.R
                  Enig. En bønn fra meg til våre forsangere; kjør på med fler sanger som "alle" kan være med på.

                  Og forøvrig, lag et helvetes liv.
                  Er vel en stor fordel å dra igang enkle sanger i akuratt i denne kampen.

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av VK
                    Er vel en stor fordel å dra igang enkle sanger i akuratt i denne kampen.
                    Ergo, vi driter i hypnosesangen...
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av VK
                      Er vel en stor fordel å dra igang enkle sanger i akuratt i denne kampen.
                      Det mener jeg og. Kjør på med enkle sanger, chants som trøkker, typiske klappesanger (av typen "alle opp med henda") og forsøk å få med så mange som mulig på enkle rop, ved å for eks. begynne med "reis opp hvis du er...".

                      Vi har hatt 3 prøvelser på Ullevaal hittil. Alle har vært med labert oppmøte, men med til tider meget god innsats (med tanke på antallet vi har vært). Oppmøtet er så godt som i boks, nå gjenstår det bare at alle gir ALT.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • Kristiansen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 1332

                        #12
                        Håper vi kan synge: Vi er på stadion , Ullevål stadion....
                        og By the rivers of lillestrøm og en del Hvem er vi? , og hvsi du er lillestrøm reis opp.
                        På buss turen håper jegpå en del . Vi er på vei til ullevål...

                        Kommentar

                        • Gjertsen_KANARIS
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Jun 2006
                          • 196

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av the fugla man
                          Håper vi kan synge: Vi er på stadion , Ullevål stadion....
                          og By the rivers of lillestrøm og en del Hvem er vi? , og hvsi du er lillestrøm reis opp.
                          På buss turen håper jegpå en del . Vi er på vei til ullevål...
                          Gleder meg sjukt til "HVEM ER VI ?" "KANARIS" trøkker denne like bra på ullevål som på åråsen får jeg gåsehud! Blir en utrolig opplevelse, måtte ikke sportsklubben i våre hjerter driter seg ut som i 05!=/
                          VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                          Kommentar

                          • A-net
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2006
                            • 447

                            #14
                            Jeg vil ha Lillestrøm er de beste! - HEIA HEIA HEIA KANARIS!!
                            I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                            Kommentar

                            • KanariGulFugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 454

                              #15
                              Jeg har ett ønske til denne kampen, og det er som følgende: Om vi har sunget én sang en liten stund og folk begynner å dabbe av på den, håper jeg vi bytter sang, istedenfor sånn det blir på åråsen innimellom, at folk går lei av å synge det samme om og om og om og om igjen og til slutt ikke synger... bedre med ny trøkk istedenfor å prøve å presse opp den som allerede har tatt slutt..

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                #16
                                Klarer vi å få med HELE nedre VG da?? Det burde vi absolutt, men da er det opp til oss alle og dra med de rundt oss. Og jeg vil se HELE nedre bli med på hopping! Dette har blitt bedre og bedre på Åråsen de siste årene.

                                Men hva skjer på VG øvre??

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  #17
                                  Alle som har skaffet seg billett til VG nedre vet hva de går til.
                                  Her blir det hopping, synging og dansing Så må nesten si jeg forventer at alle er med på morroa. de vet som sagt hva de går til.

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                    Alle som har skaffet seg billett til VG nedre vet hva de går til.
                                    Her blir det hopping, synging og dansing Så må nesten si jeg forventer at alle er med på morroa. de vet som sagt hva de går til.
                                    Der tror jeg du tar helt feil. Det ble solgt billetter til VG nedre til LSK-medlemmer som sannsynligvis ikke vet hva de går til. Jeg regner med at en del av disse er eldre medlemmer som vil insistere på å få sitte på den plassen de har betalt for.

                                    Kommentar

                                    • Gale Isbre
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2005
                                      • 1164

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                                      Der tror jeg du tar helt feil. Det ble solgt billetter til VG nedre til LSK-medlemmer som sannsynligvis ikke vet hva de går til. Jeg regner med at en del av disse er eldre medlemmer som vil insistere på å få sitte på den plassen de har betalt for.
                                      Veldig enig. Jeg kommer til å ta med meg brevet fra KFL, som poengterer at det er unummererte plasser. Jeg regner med at det er stor sannsynlighet for kranglete mennesker som har fått billett på "feil" tribuneseksjon, så det kan være greit å ha det skriftlig.

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #20
                                        Synd for dem som eventuelt vil sitte. Sånne sutrehuer burde i såfall jages så langt ut på sidene som det er mulig. Håper det ikke blir for mange av disse.

                                        Men nå er det nok også folk som til vanlig sitter som vil synge under cupfinalen. Broren min og vennene hans sitter til vanlig, men de har fra tidligere fartstid i KFL og vil så absolutt synge på søndag.

                                        Kommentar

                                        Working...