Bruk av LSK-effekter på byen i Oslo

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3271

    #61
    Id den gamle jernbaneen (fraeds musete nå) så er den en vegg mot rådhuset der sto det "LSK ufc hater vif! lit reklame av det der!


    (ps dette var mit 550 innleg
    KnutHSolberg

    Kommentar

    • scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

      #62
      Og hvem kødd fjerna "kanari-fansen"- klistremerket, jeg festa på et skap utenfor inngangen til Uglebo i kjellern på Sophus?

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #63
        Lurer på om det LSK-klistremerket jeg festa på speilet inne på toalettet til Bohemen er der enda?
        (nei, jeg drakk ikke der, jeg måtte bare innom for å pisse og markere litt)

        Kommentar

        • Robin-lsk
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2007
          • 1341

          #64
          da jeg var i tallin. da klistra vi LSK merker mange steder! jeg håper de er et fortsatt
          Jeg ser bare flere og fler som går med LSK ting i oslo. det er digg og se
          UFC JUNIORS

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            #65
            Opprinnelig skrevet av Robin-lsk
            da jeg var i tallin. da klistra vi LSK merker mange steder! jeg håper de er et fortsatt
            Jeg ser bare flere og fler som går med LSK ting i oslo. det er digg og se
            Hvor i Tallinn? Er ganske godt kjent inne i gamlebyen samt den nye byen rundt der. Og relativt godt kjent ut til universitetet (hvis noen lillestrømlinger hadde rotet seg inn på et studium der borte) Vi var 2personer der som tok feil buss ut til universitet en gang , vi spurte busssjåføren om når neste buss gikk. Da satt han seg inn i bussen og kjørte oss dit vi skulle! Hva er det penger ikke kan løse?
            Last edited by CFD; 30.11.2007, 22:17.
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎