Hvordan kan FuglaTifo bli bedre?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 487

    #21
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Jeg tar det for gitt at tifogruppa er i gang med å utforme et budskap til i morgen angående Arild Sundgots posisjon i klubben som ikke lar seg misforstå på noe plan.
    Jeg håper folk også kan gi en slant til tifogruppa neste gang man ser dem kommer gående med børse . For det koster penger å lage bra tifo.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #22
      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
      Jeg håper folk også kan gi en slant til tifogruppa neste gang man ser dem kommer gående med børse . For det koster penger å lage bra tifo.
      Haha! Tror penga sitter løst om tifogruppa tar med hagla på innsamling.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • caLitri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 634

        #23
        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
        Jeg håper folk også kan gi en slant til tifogruppa neste gang man ser dem kommer gående med børse . For det koster penger å lage bra tifo.
        Når skal FT skjønne trikset med og ha med seg kort terminal?
        Alle som går forbi sier: Har ikke kontant.

        Da er det bare og dra opp kort terminal og si: Vi tar kort også
        Gi alt, stå på LSK

        Kommentar

        • aguado
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 448

          #24
          Hva er en kort terminal for noe?

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            #25
            Opprinnelig skrevet av jalapenos
            Hva er en kort terminal for noe?
            Det må være flyplassterminalen i Lakselv!

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              #26
              Opprinnelig skrevet av caLitri
              Når skal FT skjønne trikset med og ha med seg kort terminal?
              Alle som går forbi sier: Har ikke kontant.

              Da er det bare og dra opp kort terminal og si: Vi tar kort også
              Kortterminlen er dessverre på medlemsstanden. KFL har kun 1 kort-terminal.
              Last edited by ChriZza; 21.08.2009, 16:53.

              Kommentar

              • FuglaAlex
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 537

                #27
                Opprinnelig skrevet av ChriZza
                Kortterminlen er dessverre på medlemsstanden. KFL har kun 1 kort-terminal.
                Hadde vært en idé å ha fler da.
                Supporterne er fotballens hjerte
                Ultras Felt C

                Kommentar

                • ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

                  #28
                  Vel, da er man avhengige av penger igjen, koster en del å ha en slik terminal pr. måned.

                  Kommentar

                  • vEgz
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2006
                    • 130

                    #29
                    Hva med å trykke store bilder av TIFO'ene vi har hatt og ha disse på Martins ved en egen stand? Hvis dere plasserer dere logisk på Martins når det er kampdag, vil folk automatisk se de store bildene og garantert bli overveldet over hvor bra vi har sett ut visuelt de siste årene. Da kan man fort bli oppfordret til å gi en slant ekstra, jeg vet personlig at mange av mine kamerater hadde blitt overveldet om de hadde sett hvor bra jobb FuglaTifo har gjort! Jeg sier ikke nødvendigvis at man skal stoppe og gå rundt med bøsser, jeg syns det er et flott tiltak. Allikevel er dette noe som kan bli sett på som litt seriøst, kanskje det fanger noens interesse?

                    Folk må føle at de får noe igjen for støtten (noe jeg selvfølgelig mener de får per dags dato, ikke misforstå meg), og dette kan veldig godt illustreres med gode oversiktsbilder fra kampene. Jeg tror likevel det fins tvilere som ikke helt er klar over hvor mye slike TIFOer koster etc, og de kan ha godt av sånne bilder tror jeg.

                    hilsen en som støtter stadig vekk

                    Kommentar

                    • synøve
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 425

                      #30
                      en fin ide kreativ kanaris har nå laget en utvidet liten dvd film som vi skal ha rullende på skjermene på martins på kampdag også, så håper dette gjør at folk føler de har bidratt til noe ufattelig bra, for vi hadde ikke ,klart det uten de bidragene dere yter så, tusen takk, og kom gjerne med flere innspill

                      Kommentar

                      • gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3271

                        #31
                        En bøsse som står fast på martins og en som står fast på shopen hadde ikke skada
                        KnutHSolberg

                        Kommentar

                        • KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av synøve
                          en fin ide kreativ kanaris har nå laget en utvidet liten dvd film som vi skal ha rullende på skjermene på martins på kampdag også, så håper dette gjør at folk føler de har bidratt til noe ufattelig bra, for vi hadde ikke ,klart det uten de bidragene dere yter så, tusen takk, og kom gjerne med flere innspill
                          Hva med å selge dennne og noe av intektene går til Fugla Tifo.

                          Eller gå den gameldagse måten å selge blant annet kaffe, vafler, kaker osv. på trening. Eller ta noen kr. ekstra på kiosken på åråsen på kampdagen, jeg bryr meg ikke om det koster litt eksrta for en brus da jeg vet at pengene går til noe så flott som det vi så mot søpla.

                          Kommentar

                          • mrognan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 845

                            #33
                            trur ikke det var noen fordel å stå rett innenfor inngangen med bøtte for innsamling til FT.
                            For det første har ikke folk med seg så forferdelig mye kontanter på kamp i 2009. For min egen del har jeg sjelden mer enn nok til et par burgere og brus. Folk med bøtte bør stå ved kiosken slik at vekslepenger havner i bøtta (slik som tips på utesteder o.l.).

                            Og innsamling bør helst informeres om på forhånd slik at folk har med litt mer cash, og man bør ha muligheten til å donere penger i pausen og etter kampen. Tror det ville gitt mer penger i kassa (folk er gjerne litt mer gnien på penga før kampen).
                            Morten

                            Kommentar

                            • synøve
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 425

                              #34
                              de gjør det også og, du vi fikk inn endel, og det fordi det var folk overalt

                              Kommentar

                              • energyst
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Jul 2009
                                • 10

                                #35
                                Enig at bl.a bøsse på martins er et must

                                Ellers så kan jeg nevne at jeg kan tilby å lage flashbannere. Er jobben min til daglig og gjør gladelig frivillighetsarbeid for kfl . Kunne laget en kampanjesite også med egen domene i tillegg til kfl-artikkelen. (Domene og host av sider kan jeg også gjøre gratis.)

                                Burde jeg sende pm til noen om sånt bidrag? Kanskje det er andre grafiske bidrag som trengs?

                                Er webdesigner/grafisk designer

                                Kommentar

                                • FuglaAlex
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 537

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av mrognan
                                  trur ikke det var noen fordel å stå rett innenfor inngangen med bøtte for innsamling til FT.
                                  For det første har ikke folk med seg så forferdelig mye kontanter på kamp i 2009. For min egen del har jeg sjelden mer enn nok til et par burgere og brus. Folk med bøtte bør stå ved kiosken slik at vekslepenger havner i bøtta (slik som tips på utesteder o.l.).

                                  Og innsamling bør helst informeres om på forhånd slik at folk har med litt mer cash, og man bør ha muligheten til å donere penger i pausen og etter kampen. Tror det ville gitt mer penger i kassa (folk er gjerne litt mer gnien på penga før kampen).
                                  Da kan du droppe den ene burgeren og støtte FuglaTifo istedet
                                  Last edited by FuglaAlex; 21.10.2009, 10:19. Begrunnelse: skrivefiel.
                                  Supporterne er fotballens hjerte
                                  Ultras Felt C

                                  Kommentar

                                  • stian
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2004
                                    • 156

                                    #37
                                    Sånn som før kampen mot brann, var det en god del på Martins og så liverpool mot, hesterman united eller noe? Hva med å sende bøtta rundt! Pluss at det står en bøtte på disken!
                                    stian;);)

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      #38
                                      Jeg prøvde å leite litt i forum og bildegalleri for å se om jeg fant bilder av tifo fra bestemte kamper, men uten særlig hell. Er jeg veldig dårlig til å leite, eller er det ingen tråd eller galleri som er tiltenkt tifobilder? Hvordan dokumenteres de? (For jeg går ut fra at folk ikke legger så mange arbeidstimer i tifoarbeid, uten at arbeidet blir foreviget.)

                                      Edit: Før noen informerer meg om at jeg kan gå inn i billedgalleriet på de forskjellige kampene, vil jeg bare presisere at det jeg savner er en systematisert oversikt over tifoene, uten at de er innpakket i kamp- og publikumsbilder generelt.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                        Jeg prøvde å leite litt i forum og bildegalleri for å se om jeg fant bilder av tifo fra bestemte kamper, men uten særlig hell. Er jeg veldig dårlig til å leite, eller er det ingen tråd eller galleri som er tiltenkt tifobilder? Hvordan dokumenteres de? (For jeg går ut fra at folk ikke legger så mange arbeidstimer i tifoarbeid, uten at arbeidet blir foreviget.)

                                        Edit: Før noen informerer meg om at jeg kan gå inn i billedgalleriet på de forskjellige kampene, vil jeg bare presisere at det jeg savner er en systematisert oversikt over tifoene, uten at de er innpakket i kamp- og publikumsbilder generelt.
                                        Nei, noe slikt finnes ikke. Det skulle selvsagt vært en slik side under tifo delen, men det er det ikke. Derfor må du leite deg fram gjennom kampgalleriene.

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5914

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Tony
                                          Nei, noe slikt finnes ikke. Det skulle selvsagt vært en slik side under tifo delen, men det er det ikke. Derfor må du leite deg fram gjennom kampgalleriene.
                                          Da står et slikt galleri herved på ønskelista.

                                          Nå skal jeg bryte sammen og tilstå at jeg har vært innom forumet til klanen og sett deres. (Ikke selv, men fått fremvist galleriet) Det ergrer meg litt at vi ikke har noe tilsvarende og helst bedre. :-)

                                          Dessuten må det da være motiverende for dere som står på og jobber med dette at dokumentasjonen er der i etterkant?
                                          Last edited by Stray Cat; 27.05.2010, 10:57. Begrunnelse: Og/å-feil
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎