Den store innsamlingsaksjonstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    Den store innsamlingsaksjonstråden

    Lurer på om de som ikke fikk sett Kippe løfte pokalen pga all røyken spytter i noen kroner.
    Fugla 4 Life!
  • Kjelstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 352

    #2
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    2. Ronnie: 200,-

    Egentlig skulle jeg tatt i mer, men er ikke interessert i å betale for herpinga av stolene. De som gjorde det, bør ta i vesentlig mere enn undertegnede,
    Personlig mener jeg at de som hærpa stola betaler for den selv!

    500 pr stol. Mener ikke at "vanlige" KFL-medlemer skal betale for det noen få unntak i kfl har gjort.

    Jeg bidrar ikke med et øre til denne innsamlingen!
    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

    Kommentar

    • Kjelstad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 352

      #3
      Til dere som har tommelen ned til dette innlegget. Mener dere at alle medlemer i kfl skal "lide" økonomisk for noe, et fåtall i KFL står for?
      -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
        Til dere som har tommelen ned til dette innlegget. Mener dere at alle medlemer i kfl skal "lide" økonomisk for noe, et fåtall i KFL står for?
        Ta det opp på årsmøtet hvis du har så jævli mye imot det...

        Den saken ble diskutert der, uten at den skalpte spesielt høy temeratur.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Kjelstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 352

          #5
          Opprinnelig skrevet av xeR
          Ta det opp på årsmøtet hvis du har så jævli mye imot det...

          Den saken ble diskutert der, uten at den skalpte spesielt høy temeratur.

          Har ikke så mye imot hva andre bruker pengene sine på. Hadde vært bedre om KFL hadde sagt at de som smuglet inn lysene, hærpa en stol kan betale 500 inn på det kontonummeret. Så kunne vi sett hvor mye som hadde blitt igjen. De pengene som betales inn til KFL nå, kunne bli brukt til noe mer fornuftig!
          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #6
            Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
            Har ikke så mye imot hva andre bruker pengene sine på. Hadde vært bedre om KFL hadde sagt at de som smuglet inn lysene, hærpa en stol kan betale 500 inn på det kontonummeret. Så kunne vi sett hvor mye som hadde blitt igjen. De pengene som betales inn til KFL nå, kunne bli brukt til noe mer fornuftig!
            De penga som kommer inn til KFL nå er jo folk som i hovedsak synes blussinga på cupfinalen var en bra ting. Hvis folk vil det så la dem nå da gjøre det.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              #7
              Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
              Har ikke så mye imot hva andre bruker pengene sine på. Hadde vært bedre om KFL hadde sagt at de som smuglet inn lysene, hærpa en stol kan betale 500 inn på det kontonummeret. Så kunne vi sett hvor mye som hadde blitt igjen. De pengene som betales inn til KFL nå, kunne bli brukt til noe mer fornuftig!
              Pengene jeg har betalt inn nå er kun ment å brukes på bota, ellers hadde jeg ikke satt inn penger.

              Pengene som skal brukes på noe mer fornuftig satt jeg inn for et par dager siden, de kalles medlemskontigent...

              Kommentar

              • Kjelstad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 352

                #8
                Opprinnelig skrevet av xeR
                De penga som kommer inn til KFL nå er jo folk som i hovedsak synes blussinga på cupfinalen var en bra ting. Hvis folk vil det så la dem nå da gjøre det.
                blussinga har jeg ingen ting imot. det er hærpinga av stolene jeg er mest imot. Og når Nøff gir oss, isteden for seg selv, bot pga dette føler jeg at KFL kunne fått bedre nytte av disse pengene...
                -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                Kommentar

                • Kjelstad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 352

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av skotten
                  Pengene jeg har betalt inn nå er kun ment å brukes på bota, ellers hadde jeg ikke satt inn penger.

                  Pengene som skal brukes på noe mer fornuftig satt jeg inn for et par dager siden, de kalles medlemskontigent...

                  Men hva hvis vi kunne ha hatt 40.000 å bruke på andre ting til neste sesong?
                  -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                    Men hva hvis vi kunne ha hatt 40.000 å bruke på andre ting til neste sesong?
                    Da foreslår jeg du starter egen innsamlingsaksjon til dette

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                      blussinga har jeg ingen ting imot. det er hærpinga av stolene jeg er mest imot. Og når Nøff gir oss, isteden for seg selv, bot pga dette føler jeg at KFL kunne fått bedre nytte av disse pengene...

                      Det finnes ikke tvil i min sjel om at tallet NFF opererer med er piss. Det var ikke 80 stoler som gikk i stykker. De gikk først ut med rundt 50, er det 30 som plutselig har rasa sammen i løpet av vinteren? Hva gikk NFF ut med når Bosnia var på besøk, etter det jeg har hørt var det langt flere stoler som tok kvelden da. Jeg er sikker på at bota kun er for blussinga. NFF sin stolthet ble såra når de ikke klarte å oppdage ett eneste bluss. Det med setene er bare noe som kommer i tillegg slik at KFL skal se større og styggere ut. Og dermed legitimere boten.

                      Til sist vi jeg komme med ett tips til NFF. Husk å se nøye på fargekodene når dere bestiller seter.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • Kjelstad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 352

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av skotten
                        Da foreslår jeg du starter egen innsamlingsaksjon til dette
                        Hadde jeg sittet i KFL-styret, hadde jeg nok startet denne innsamlingsaksjonen isteden for den andre...
                        -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                          Hadde jeg sittet i KFL-styret, hadde jeg nok startet denne innsamlingsaksjonen isteden for den andre...
                          Jeg tror ikke du trenger å være styremedlem for å starte en innsamlingsaksjon. Hvis du brenner så veldig for det så starter du din egen aksjon og setter inn penger. Du kan sikkert fin bruke KFL sitt kontonr. Innsamnlingsaksjonen for bota ble jo startet av en som ikke sitter i KFLstyret.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                            Hadde jeg sittet i KFL-styret, hadde jeg nok startet denne innsamlingsaksjonen isteden for den andre...
                            Da antar jeg at valgkomitteen har funnet et nytt styremedlem for neste år

                            Du kan også velge å se det slik at de som betaler inn i denne aksjonen bidrar til at KFL har penger til å drive med andre ting enn betaling av bøter for medlemspengene...

                            Kommentar

                            • Kjelstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 352

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              Det finnes ikke tvil i min sjel om at tallet NFF opererer med er piss. Det var ikke 80 stoler som gikk i stykker. De gikk først ut med rundt 50, er det 30 som plutselig har rasa sammen i løpet av vinteren? Hva gikk NFF ut med når Bosnia var på besøk, etter det jeg har hørt var det langt flere stoler som tok kvelden da. Jeg er sikker på at bota kun er for blussinga. NFF sin stolthet ble såra når de ikke klarte å oppdage ett eneste bluss. Det med setene er bare noe som kommer i tillegg slik at KFL skal se større og styggere ut. Og dermed legitimere boten.

                              Til sist vi jeg komme med ett tips til NFF. Husk å se nøye på fargekodene når dere bestiller seter.
                              Dersom boten er kun for blussinga og ikke hærpinga av stolene er jeg for denne innsamlingen. Men når Nøff legger det frem på denne måten er jeg litt usikker på hva boten er for. Blussing? Hærverk? Begge deler?

                              Blussing skaper, etter min mening, mer liv.

                              Hærverk hører ikke hjemme noe sted!

                              Nøff bør ta boten selv!
                              -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                                Dersom boten er kun for blussinga og ikke hærpinga av stolene er jeg for denne innsamlingen. Men når Nøff legger det frem på denne måten er jeg litt usikker på hva boten er for. Blussing? Hærverk? Begge deler?

                                Blussing skaper, etter min mening, mer liv.

                                Hærverk hører ikke hjemme noe sted!

                                Nøff bør ta boten selv!
                                Bota er for begge deler slik som jeg tyder det. Bra vi er enige på det som går med blussing. Når det gjelder dette hærværket er vi derimot uenige.

                                Når man tillater stående folk på ett sittefelt må man kalkulere med ødelagte seter. Det er ikke hærværk, men engasjement. Hadde det vært snakk om folk som bevisst sparka i setene for å ødelegge dem så hadde jeg vært enig med deg, men jeg så ikke en eneste en på cupfinalen som gjorde dette bevisst. Men det er vel en annen diskusjon.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • Kjelstad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 352

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av skotten
                                  Da antar jeg at valgkomitteen har funnet et nytt styremedlem for neste år

                                  Du kan også velge å se det slik at de som betaler inn i denne aksjonen bidrar til at KFL har penger til å drive med andre ting enn betaling av bøter for medlemspengene...
                                  Joa, på den måten er dette positivt. Men jeg vet blant annet at flere "gamle" KFL-medlemmer er veldig negative til å betale medlemskontigent for 2008 pga bøter til KFL og hærverk av noen medlemmer i KFL.
                                  -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                                    Joa, på den måten er dette positivt. Men jeg vet blant annet at flere "gamle" KFL-medlemmer er veldig negative til å betale medlemskontigent for 2008 pga bøter til KFL og hærverk av noen medlemmer i KFL.
                                    Men kjære vene, som min mor ville sagt. Det er jo nettopp fordi at disse skal slippe å se medlemspengene sine gå til bot, at dette blir gjort!

                                    Tar man sterk avstand fra blussing, trenger man ikke betale noe!

                                    Kommentar

                                    • Kjelstad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 352

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av xeR
                                      Bota er for begge deler slik som jeg tyder det. Bra vi er enige på det som går med blussing. Når det gjelder dette hærværket er vi derimot uenige.

                                      Når man tillater stående folk på ett sittefelt må man kalkulere med ødelagte seter. Det er ikke hærværk, men engasjement. Hadde det vært snakk om folk som bevisst sparka i setene for å ødelegge dem så hadde jeg vært enig med deg, men jeg så ikke en eneste en på cupfinalen som gjorde dette bevisst. Men det er vel en annen diskusjon.

                                      Ser den. Men, dersom 80 stoler ble ødelagt, tror jeg noen av diss ble ødelagt grunnet hærverk. Engasjement er veldig greit, og kan godt skje at noen stoler blir ødelagt. Men når det er snakk om 80 stoler er det mest sannsynlig hærverk. Har selv stått på mange stoler gjennom livet uten å ødelagt dem.
                                      -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                      Kommentar

                                      • Kjelstad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 352

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av skotten
                                        Men kjære vene, som min mor ville sagt. Det er jo nettopp fordi at disse skal slippe å se medlemspengene sine gå til bot, at dette blir gjort!

                                        Tar man sterk avstand fra blussing, trenger man ikke betale noe!
                                        joa, men dersom 10-20 stykker betaler for dette, blir det igjen en del for "vanlige" medlemmer. Det er dette de ikke er villige til å betale for. Det forstår jeg veldig godt. De og jeg mener at de skyldige bør betale, ikke vanlige medlemmer. Selv ikke de som gladelig betaler "sin andel" av denne boten.

                                        Bøter bør betales av den/de som er gjerningsmannen
                                        -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎