Tifo 2008

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Tifo 2008

    Jeg begir meg innpå og lage en tråd om Tifo 2008. Denne tråden er om tifoen som blir vist i 2008.

    Ser at det er en tråd som heter Informasjonstråd fra FuglaTifo sesongen 2008. Men den handler om informasjon og insamling.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #2
    LSK - Tromsø

    LSK - Tromsø:

    Ekstremt bra tostangs tifo på KFL.
    Banneren forann KFL var også veldig bra.
    Det som skjedde på RB var helt ok.
    Røykbombe på sittan???

    Håper vi får brukt opp igjen masse av de tostangs flaggene som var på KFL. Det blir for dumt hvis de har blitt tråkket i stykker av folk på feltet. De er verdt ganske mye penger, samen de er tidløse og kan brukes hele tiden. De store flaggene som er på indrebane blir brukt for lite, håper ikke det samme skjer med tostangsflaggene. (Bare de ikke blir brukt hele tiden under kampen)
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      #3
      Opprinnelig skrevet av krisruds
      LSK - Tromsø:

      Ekstremt bra tostangs tifo på KFL.
      Banneren forann KFL var også veldig bra.
      Det som skjedde på RB var helt ok.
      Røykbombe på sittan???

      Håper vi får brukt opp igjen masse av de tostangs flaggene som var på KFL. Det blir for dumt hvis de har blitt tråkket i stykker av folk på feltet. De er verdt ganske mye penger, samen de er tidløse og kan brukes hele tiden. De store flaggene som er på indrebane blir brukt for lite, håper ikke det samme skjer med tostangsflaggene. (Bare de ikke blir brukt hele tiden under kampen)
      Tror ikke det er en stor del av tostangsa som ble ødelagt. My møkk dog, men det kan vi vel skylde været og ett trangt felt for. Det vil bli brukt igjen, men ikke i samme skala som igår
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #4
        Vil forøvrig oppfordre alle til å engasjere deg i fuglatifo. Givende arbeide og en morsom gjeng med sulliker. Vi så blandt annet behovet for folk som blir igjen på feltet ett kvarter og hjelper til å rydde inn igår. Så må man vente i bilkø ut av parkeringa uansett så bli med å bruk tida på no fornuftig neste kamp.

        Engasjerer man seg så får man også mulighet til å bli hørt og å gjøre noe med ting. Det blir nok av dugnader å velge mellom utover året. Stor takk til alle som bidro med innsamling, info og tifo igår! Og alle som putta penger på bøssa.
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          #5
          Opprinnelig skrevet av krisruds
          Røykbombe på sittan???
          Det så jeg også. Hva skjedde der? Kom delvis gul røyk i den delen som er nærmest RB.

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1251

            #6
            Opprinnelig skrevet av krisruds
            LSK - Tromsø:

            Ekstremt bra tostangs tifo på KFL.
            Banneren forann KFL var også veldig bra.
            Det som skjedde på RB var helt ok.
            Røykbombe på sittan???

            Håper vi får brukt opp igjen masse av de tostangs flaggene som var på KFL. Det blir for dumt hvis de har blitt tråkket i stykker av folk på feltet. De er verdt ganske mye penger, samen de er tidløse og kan brukes hele tiden. De store flaggene som er på indrebane blir brukt for lite, håper ikke det samme skjer med tostangsflaggene. (Bare de ikke blir brukt hele tiden under kampen)
            Den store forran med Lillestrøm sporsklubb bør også kunne brukes igjen. f.eks mot stabæk. El.

            Kommentar

            • Per Arne
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2347

              #7
              Vi Vil Se Bilder!!!
              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

              Kommentar

              • Kølla Riisa
                Seniormedlem
                • Jun 2004
                • 1021

                #8
                Bilder ligger som vanlig alltid her:

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #9
                  Det blir ikke bilder fra gårsdagens tifo på KFLs galleri, desverre.

                  Sitert fra tråden "Sesongkort 08":

                  Opprinnelig skrevet av Seb.R
                  Det nevnte over fra BennyLem - inkludert at LSK har sluttet helt med årsakkrediteringer (presseinngang for en hel sesong, istedet for enkeltkamper) i år resulterte også i at jeg kom inn idet dommeren blåste igang kampen, og fikk dermed ikke fotografert tifoen, eller sett den i det hele tatt. Det er bare å beklage, men sånt skjer desverre.

                  Jeg møter opp et kvarter før kampstart, og er nødt til å stå i presseakkreditering-køen (for hver eneste kamp framover), istedet for at LSK kunne delt ut årsakkrediteringer. Hvorfor gjøre ting så forbanna vanskelig da?

                  Noe er nødt til å gjøres med billettsalg- og køsystemet til LSK.

                  Galleri fra seriestart kommer opp så fort jeg får tid, men ikke ha høye forventninger.
                  Som nevnt så er det bare å beklage, men vi/jeg får heller komme sterkere tilbake. Oppmøte minst en time før mot Vålerenga!
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4376

                    #10
                    Røyk på sittan var (gårs)dagens!
                    ..................

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎