Stemningstråd Stabæk-Lillestrøm

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #21
    Da vil jeg takke den/de som fyrte opp bluss igjen.

    Håper den/de blir utestengt fra Åråsen resten av sesongen og kanskje lengere hvis det er folk som har gjort det før.

    Hva er vits med å gi LSK flest mulig bøter?

    Hvis man synes Bluss er så jævlig kult kan man blusse mer i sin egen hage.

    Tror flere og flere er ganske lei det av KFL får bøter på bøter, som vi må bruke KFL sin penger på. Det er siste året betaler for å være med en gjeng som kun skal bruke penger på å betale bøter for noen tullinger som synes det er så kult med bluss etc.

    PS: Jeg veit ikke hvem som gjorde det.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • krisruds
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 839

      #22
      Hvis det stemmer at det ble sendt to bussen med folk hjem pga bråk, så kunne det blitt totalt overlegent på Nadderud idag. Har vært bra volum til nå
      krisruds medlem av KFL siden 1996


      OI OI OI nå har vi det morro :)

      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

      Kommentar

      • LasseN
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1610

        #23
        Akkurat nå driter jeg egentlig i at vi ligger under. Irritasjonen min er nå hovedsaklig rettet mot de løkskallene som sørger for at vi får negative presseoppslag, og sikkert også en pen bot IGJEN.
        LasseN

        Kommentar

        • AG-3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 1081

          #24
          Måtte pyro-onanistene sendes til den mest utilgjengelige fangeøya i verden og forbli der i evig tid! Få de ut, vekk og bort.
          Regner med at Politet har fått en adresse bota kan sendes til....
          Maken kålhuer!

          Kommentar

          • krisruds
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 839

            #25
            Jeg hadde ikke tror på sier idag uansett. Poeng idag er bonus..

            Men kast de løkskallene ut fra Åråsen.
            Jeg vil heller ha dårligere stemning enn at vi får bøter hele tiden.
            krisruds medlem av KFL siden 1996


            OI OI OI nå har vi det morro :)

            BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

            Kommentar

            • Aspecho
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Dec 2006
              • 163

              #26
              Håpløs blussing.
              Ikke gå full på kamp , og hvis den/de som gjorde det ikke er full så burde de se seg i speilet og spørre seg selv om det er så jævla kult å leke pyromann og gi KFL/LSK problemer.

              Kommentar

              • skjetten
                Medlem
                Hoffnarr
                • Nov 2006
                • 40

                #27
                No brain, no pain

                Det var klare tv-bilder av den som blusset. Steng idioten ute fra alle kamper, gjerne på livstid. De som var så smarte å sloss mot snuten bør heller ikke slippe inn på kamper på en god stund. Lenge leve idiotene blant fansen!

                Kommentar

                • Kanarijenta
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 504

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av krisruds
                  Da vil jeg takke den/de som fyrte opp bluss igjen.
                  Tror flere og flere er ganske lei det av KFL får bøter på bøter, som vi må bruke KFL sin penger på. Det er siste året betaler for å være med en gjeng som kun skal bruke penger på å betale bøter for noen tullinger som synes det er så kult med bluss etc.
                  Enig, gidder ikke lenger å støtte opp med penger som går til betaling av pyrobøter
                  Super Kanaris

                  Kommentar

                  • Macho-Morten
                    Ikke KFL-styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2687

                    #29
                    Jeg er ikke moderator, men vil minne om at dette er en stemningstråd. Blussinga blir behørig diskutert i hovedforumet.

                    Jeg er sterkt misfornøyd med stemninga i andre omgang i dag. Første var OK ut fra forholdene, men andre er helt håpløs. På hvilken måte hjelper det å rope "hater NFF" når Fugla blir rundspilt? Hvorfor synger vi bare "Fugla til vi dør"? Tok UFC kvelden etter at blusseren ble fjerna? Hvorfor hadde ikke Tommy megafonen/mer ansvar?

                    Flaut nok å være fugl i kveld ut fra åssen laget fremstår. Ikke mye trøst i å være en del av KFL akkurat i dag...
                    Last edited by Macho-Morten; 06.04.2008, 22:21. Begrunnelse: La til spørsmål om Tommy

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #30
                      Kunne ikke vært mere enig med morten! Når stemninga er så laber som den ble utover, hvorfor gi megafonen til en som sitter oppå gjerdet og når han lager lyd så er det anti-nff rop!

                      Venstreberget var høyreberget totalt overlegent!
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Ted Nugent
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 851

                        #31
                        For å ta det positive: årsbeste i konfetti før start. Steminga i 1. omgang var vel egentlig ikke så aller verst, var vel omtrent som ifjor, kanskje litt dårligere. Etter bråket i pausen ble det bare tull i 2. omgang. Var vel knapt en eneste gang at hele feltet sang sammen på en sang. Utfra trommingen i 2.omgang å dømme kunne det virke som at trommeslageren ble arrestert i pausen, selv om det vel ikke var tilfelle...

                        Kommentar

                        • tHuLu
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 730

                          #32
                          Idag synes jeg vi hadde flott stemning i første omgang, vi synger, hopper og klarer å holde bra varmen i det fine nadderudværet.
                          Stemninga blir meget daff etter blussinga, noe som bør vise at vi ikke er tjent med slike kule ting, kanskje vi ikke er modne nok for det ennå? :S
                          Virker som hele svingen blir prega av bråket og det blir mer snakking om bluss, dumme politi, dumme ultras, sinte hunder osv.
                          Fokuset blir helt borte fra å støtte fugla, noe hovedgrunnen for turen for de fleste faktisk er.
                          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            #33
                            Første omgang var relativt bra, til tross for at det var litt tull også foran matchen. Det skjedde mye dritt i pausen, og en kombinasjon av det og politiet som provoserte mange gjorde at fokuset på å støtte fugla falt bort. Nå bidro ikke spillerne til å rette oppmerksomheten mot banen heller, det var sørgelig glimt vi øynet fra svingen, det minnet ikke mye om fotball.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • Per Arne
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2347

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                              Kunne ikke vært mere enig med morten! Når stemninga er så laber som den ble utover, hvorfor gi megafonen til en som sitter oppå gjerdet og når han lager lyd så er det anti-nff rop!

                              Venstreberget var høyreberget totalt overlegent!
                              Dette er en urettferdig forenkling, og jeg tar da selvsagt førstegangsforsangeren i forsvar. Ruben skal faktisk ha ros for å prøve å opprettholde synginga og kommunikasjonen mellom forsangerfelta, og samle feltet om de samme sanga. Derfor kom et og annet anti-nff-rop, som blei starta på den ene sida, i megafonen. Men det er lavmål å si at det var alt han gjorde, og det utsagnet kan du godt trekke tilbake når du våkner i morra for gutten turte og prøve på å heve oss som helhet - og det blei i tillegg til fugla til vi dør syngi mer, og godt på Cavese, gospelen, fetsundråner'n, speedy gonzales, takket være dette.
                              Så han skal ha klapp på skuldra for initiativet på gjerdet, og også nede på bakken for å drive enkelte tilbake fra å gå etter politiet.
                              Det er riktig fokus og god innsats, som må komme fram.

                              Men nok kiss-ass. Konfettishowet så veldig bra ut, og timinga var bra. FuglaTifo har (sammen med dere) på de to første kampa levert en strålende seriestart-tifo og en moro tifo tilpassa en drittplass som svingen på Nadderud. Dette må ikke folk glemme at KFL står bak. Fordi vi vil være Norges beste fans er tifo et satsningsområde i år, og FuglaTifo jobber steinhardt. Som dere også vil få se i tida framover. Så ikke boikott våre innsamlinger til slike positive, samlende opplevelser.

                              Når det kommer til opplevelser som ikke er positive, så vil både KFL og Politiet ha godt av en gjennomgang av søndagens hendelser. Det vil vi da selvsagt også ha i KFL. Om det ikke har nådd forumets lesere, så skal det også være soleklart at KFL-styret er sterkt mot organisert vold, og når vi om en uke skal møte Vålerenga så jobbes det for at det skal bli en dag uten kødd og dritt, men en dag Kanarifans skal glede seg over - og vinne på tribunen.

                              I skrivende stund er klokka snart 03.30, og jeg skal opp og på jobb om 3 timer. Når jeg likevel sitter oppe og skriver alt det her, så er det fordi sjøl om shit happens, har vi å reise oss og støtte laget videre vokalt og visuelt, i positiv forstand, i påvente av bedre tider og i jakten på medaljer - og fordi vi både her på forumet og ute i den virkelige verden må støtte oppom folk som gjør en innsats for dette.

                              Så ikke bare diss. Sørg for at Kanari-Fansen blir Norges beste fans.
                              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2129

                                #35
                                Nå er det også påtide å kvitte seg med tromma,den har nå utspilt sin
                                rolle.
                                Vet at det er mange flere enn bare meg, som også mener at den er blitt
                                mere et irritasjonsmoment,enn stemningskapende.

                                Kommentar

                                • Skinke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2007
                                  • 3914

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                  Nå er det også påtide å kvitte seg med tromma,den har nå utspilt sin
                                  rolle.
                                  Vet at det er mange flere enn bare meg, som også mener at den er blitt
                                  mere et irritasjonsmoment,enn stemningskapende.
                                  Helt klart, bør slutte med forsangere, flagg, 2-stangs og tifo i sammeslengen. Alt sammen er blitt mer irritasjonsmoment enn stemningskapende.
                                  Daukjøtt Felt C

                                  Kommentar

                                  • Arind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2006
                                    • 459

                                    #37
                                    Selv om stemningen er på topp og vi synger og skriker halsen sår......så vil dette bli ødelagt og overskygget når det oppstår bråk og kødd!
                                    Det er derfor vi må ta tak i problemene selv og hive ut køddhuene som ødelegger for alle oss andre som er på kamp for å se fotball!

                                    Pøblene hører hjemme hos enga....ikke hos LSK!

                                    Bengalske lys hører ikke hjemme sammen med fotball, enten på pub eller på kampen og dette må vi utøve selvjustis på. Da kan vi jobbe med det vi skal....skape maksimal stemning på tribunene
                                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                    Kommentar

                                    • Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

                                      #38
                                      1. omgang var helt ok. 2. omgang sugde lut. Nok om det. Håper folk tar seg sammen til helgen (inkludert meg selv)

                                      Kommentar

                                      • Vestfold Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Oct 2004
                                        • 4583

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                        Kunne ikke vært mere enig med morten! Når stemninga er så laber som den ble utover, hvorfor gi megafonen til en som sitter oppå gjerdet og når han lager lyd så er det anti-nff rop!

                                        Venstreberget var høyreberget totalt overlegent!
                                        Gutten er 16 og tar ansvar når stemninga er rævva. Gi han heller ros. Hvis ikke det er bra nok så får du selv stå fram da, og vise oss hvordan det skal gjøres!
                                        LOUD
                                        PROUD
                                        ULTRA

                                        Kommentar

                                        • Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1452

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                          Gutten er 16 og tar ansvar når stemninga er rævva. Gi han heller ros. Hvis ikke det er bra nok så får du selv stå fram da, og vise oss hvordan det skal gjøres!
                                          Det må være lov å si ifra at vi har lyst til å synge fuglasanger i stedet for å gaule mot NFF.
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎