Tribunemøte søndag kl. 17.00 (LSK-VIF)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Tribunemøte søndag kl. 17.00 (LSK-VIF)

    OBS! Det blir tribunemøte i kjelleren på Martins søndag 13. april kl. 17.00!

    -

    Jeg tror ikke at kanarifansen er avhengig av UFC og Mental Boys for å skape god stemning på Åråsen.

    Jeg vil bevise at vi, oss supportere som tar avstand fra ACAB, knyttnevner i logoen, blussing når det minst passer seg (and the list goes on), klarer å lage en stemning som Sportsklubben med spillere kan være stolt av.

    Hvis verken forsangere, FuglaTIFO eller styret i KFL enten ikke kan eller vil, ja da får vi som VIL stå fram.

    Jeg inviterer til tribunemøte lørdag kl. 15. (Tidspunktet er endret til søndag kl. 17.00!) Helt uten erfaring fra dette, så trenger jeg litt mer tid enn vanlig. Vi blir enig om sted.

    Hvis du vil være med å motbevise de dystre spådommene fra de som tror de eier tribunelivet, så sender du meg en PM og sammen blir vi enig om hva vi gjør. Du treffer meg også på medlemsmøtet i morgen.

    Billettmerke: Klanen skal knuses på søndag!!
    Last edited by Lars; 11.04.2008, 13:57.
    Bølerkanaris
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    #2
    Du har ikke lyst til å vente med å invitere til vi vet hvem LSK faktisk utestenger og til etter møtet imorgen da flere ting sikkert blir avklart da!?

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #3
      Opprinnelig skrevet av ChriZza
      Du har ikke lyst til å vente med å invitere til vi vet hvem LSK faktisk utestenger og til etter møtet imorgen da flere ting sikkert blir avklart da!?
      Nei. UFC og Mental Boys blir historie snart forstår jeg Sportsklubben rett. Andre får ta opp hansken.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • blue
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 1429

        #4
        All ære til deg, chrissp!

        Dessverre er jeg i Stockholm i helga, og får ikke deltatt.
        Fugla 4 Life!

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Meget bra initiativ fra chrissp, kjelleren på Martins er jo vanligvis treffstedet i så måte. En kjapp telefon eller mail til dem for å høre om det er mulig å bruke den kanskje?
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            Bra vi får prate om detta i morgen.Vil samtidig sende en stor takk til Ufc og Mental boys for jobbinga dem har gjort med tifo til nå, veit at dette er ting som tar mye tid og der har dere hvert utrolig flinke bare så synd alt det andre tullet som nå har kommet opp håper jo til 7 ende og sist at ting løser seg. Ses i morgen folkens og ja jeg reiner med høy temratur og noen stygge blikk.

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #7
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Bra vi får prate om detta i morgen.Vil samtidig sende en stor takk til Ufc og Mental boys for jobbinga dem har gjort med tifo til nå, veit at dette er ting som tar mye tid og der har dere hvert utrolig flinke bare så synd alt det andre tullet som nå har kommet opp håper jo til 7 ende og sist at ting løser seg. Ses i morgen folkens og ja jeg reiner med høy temratur og noen stygge blikk.
              Ja, for al del. Det er ikke tvil om personer i UFC og MB bidrar til mye positivt på tribunen. Det er vel andre ting som er saken nå...

              Dog ønsker i hver fall ikke jeg å ta kred for det noen andre har påbegynt. Mulig at andre som har sagt seg villig til å bidra på søndag er uenig, men da er det en diskusjon vi får ta.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • S.Skywalker
                Medlem
                Møteplager
                • Oct 2007
                • 79

                #8
                Vet ikke helt hva planen med dette møtet er. Er det bestemt at vi skal gi alt på tribunen uanseth hvem som er utestengt eller ikke? Syns det blir galt med sånn halveis boikott. Enten eller. Personlig syns jeg en boikott er på sin plass, ikke bare at det er stille på tribunen. Syns for eksempel alle møter opp på kamp. viser et banner angående saken og går når kampen blåses i gang og etterlater et tomt kanarifelt. Selv om det vil være tungt for mange og svelge og forlate stadion i en kamp mot Søpla så er det faktisk den kampen det virkelig vil bli merket. Går på TV, Kampen med de to beste supporter klubbene i Norge. Livet i KFL dreier seg om mer en bare denne kampen. Er selv en av de som ikke alltid er enig i UFC sine ablegøyer, og syns selv KFL har gått litt feil vei det siste året. Selv om klubben har frigitt mange og bare utestenger ca 25 stk så syns jeg det er hår reisende at klubben først skulle utestenge 100 stk.. Vil dem ta livet av KFL ja så la dem få vite hvordan det vil være på Åråsen uten oss. La Klanen stå for stemninga.

                Kommentar

                • chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av S.Skywalker
                  Vet ikke helt hva planen med dette møtet er. Er det bestemt at vi skal gi alt på tribunen uanseth hvem som er utestengt eller ikke?
                  Planen med møtet er å bli enig om hvilke sanger vi skal synge, hvem som skal være forsangere, eventuell TIFO og slike ting.
                  Bølerkanaris

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    [moderatormelding] Dette er en tråd for de som ønsker å bidra sammen med chrissp m/flere om å lage stemning på kampen på søndag. Snakk om MB, UFC og annet er ikke tema. Hold dere til topic![/moderatormelding]
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1251

                      #11
                      Angående tifogruppa.
                      Nå viser det seg ganske klart at den i fremtiden bør være en del av kfl, og ikke mdlemmer av div undergrupper.
                      Jeg mener dette er en viktig sak i fremtiden til de som gidder/ofrer tiden sin og lager den flotte tifoen vi har.

                      Kommentar

                      • Bondekanari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2004
                        • 146

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                        Angående tifogruppa.
                        Nå viser det seg ganske klart at den i fremtiden bør være en del av kfl, og ikke mdlemmer av div undergrupper.
                        Jeg mener dette er en viktig sak i fremtiden til de som gidder/ofrer tiden sin og lager den flotte tifoen vi har.
                        TIFO-gruppa er en del av KFL. Den er åpen for alle som vil være med. Saken er at de fleste som har bidratt, også er med i en eller annen undergruppe.

                        Kommentar

                        • Kjelstad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 352

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                          TIFO-gruppa er en del av KFL. Den er åpen for alle som vil være med. Saken er at de fleste som har bidratt, også er med i en eller annen undergruppe.
                          Dette er jo sagt snart 100 ganger i mange forskjellige tråder. Kan ikke folk snart forstå hvem/hva TIFO-gruppa er!
                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                          Kommentar

                          • Hoho
                            -Engasupporter-
                            Forumsadist
                            • Oct 2006
                            • 140

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av S.Skywalker
                            Vil dem ta livet av KFL ja så la dem få vite hvordan det vil være på Åråsen uten oss. La Klanen stå for stemninga.
                            Det skal vi fint klare, men det setter utrolig nok en liten demper på stemninga for vår del også at det ikke står 2000 hissige kanaris på andre siden og skriker tilbake! Det er jo en del av høydepunktet ved denne kampen at det faktisk er de TO beste supportergruppene på tribunen, ikke kun en av dem, og de andre gir blanke f.... i hva som skjer. Håper det kommer litt lyd fra dere i år som alltid, selvom dere kanskje ikke blir så mange. Merkelig hvordan noen står opp og tar ansvar når de som vanligvis gjør det er borte. Selvom det så klart blir dårligere enn vanlig med så mye ivrige folk borte...
                            Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                            JA, det er det

                            *Hoho er en skapfugl*

                            Kommentar

                            • Jaren-kanari
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Mar 2004
                              • 185

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Hoho
                              Det skal vi fint klare, men det setter utrolig nok en liten demper på stemninga for vår del også at det ikke står 2000 hissige kanaris på andre siden og skriker tilbake! Det er jo en del av høydepunktet ved denne kampen at det faktisk er de TO beste supportergruppene på tribunen, ikke kun en av dem, og de andre gir blanke f.... i hva som skjer. Håper det kommer litt lyd fra dere i år som alltid, selvom dere kanskje ikke blir så mange. Merkelig hvordan noen står opp og tar ansvar når de som vanligvis gjør det er borte. Selvom det så klart blir dårligere enn vanlig med så mye ivrige folk borte...

                              Kanskje det blir to supportergrupper som synger for vif, he he.... Da blir det jo totalt kaos for dere, slik det pleier å være på Ullevål . Håper og tror det blir noe synging, men hvis organiseringen uteblir så blir det nok ikke som vanlig.
                              Jaren-kanari
                              Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3398

                                #16
                                Tror nok de som håper og tror på dårlig lyd ifra Kanarifeltet må forberede seg på å bli skuffet.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  #17
                                  OBS! Det blir tribunemøte i kjelleren på Martins søndag 13. april kl. 17.00!

                                  -

                                  Det kommer garantert ikke til å bli dårlig lyd på søndag.

                                  Per nå går tribunemøtet som planlagt lørdag kl. 15, men som jeg sa på allmøtet i dag er jeg åpen for forandringer hvis det kommer noe fra styret eller andre sentrale skikkelser i KFL som tilsier "normale" tilstander.

                                  Jeg poster informasjon her i morgen om dette.
                                  Last edited by Lars; 11.04.2008, 14:00.
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • Kjelstad
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 352

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av chrissp
                                    Det kommer garantert ikke til å bli dårlig lyd på søndag.

                                    Per nå går tribunemøtet som planlagt lørdag kl. 15, men som jeg sa på allmøtet i dag er jeg åpen for forandringer hvis det kommer noe fra styret eller andre sentrale skikkelser i KFL som tilsier "normale" tilstander.

                                    Jeg poster informasjon her i morgen om dette.
                                    Blir dere mange? Gi alt - stå på - LSK!
                                    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                    Kommentar

                                    • chrissp
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 2403

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                                      Blir dere mange? Gi alt - stå på - LSK!
                                      Det er flere som har sendt meg pm ja, så jeg håper og tror det. Det virket også som det var motivasjon for å gi alt på tribunen søndag etter allmøte å dømme.

                                      Kom et godt forslag om å være stille i fem minutter for deretter gi alt. Om det blir slik vet jeg ikke, men tribunemøtet er stedet for å ta den avgjørelsen.

                                      TIFO blir det nok likevel ikke.
                                      Bølerkanaris

                                      Kommentar

                                      • BD
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2006
                                        • 1408

                                        #20
                                        Strålende initiativ!!! Ikke faen om vi legger oss døde pga det her.

                                        Vi er kanari-fansen, HOLDER ALDRI KJEFT!!!

                                        Jeg skal synge for full hals på søndag, og skal prøve å få kommet på møtet, selv om jeg er usikker på om jeg rekker det. Aldri tatt noe initiativ til slikt før, og aldri hatt noe ansvar i fansen. Men trenger fansen folk, skal jeg faen meg bidra.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎