Klansaper på LSK-tribuner

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Klansaper på LSK-tribuner

    Se her:


    Som man kan se i den tråden så er det enkelte aper som har kjøpt billetter på langsiden nå til søndag.
    Jeg forventer at vaktene denne gangen gjør jobben sin, og hiver disse tullingene på hue og ræva ut av stadion!
    Har de ikke fått billett til bortefeltet på kortsiden, så har de heller ikke noe på Åråsen å gjøre.
    Alle med apekatteffekter på de tre LSK-tribunene UT av stadion!
  • Hoho
    -Engasupporter-
    Forumsadist
    • Oct 2006
    • 140

    #2
    Før dere skiker så høyt om dette, så burde vel LSK.no oppdateres litt?



    Bortesupportere blir plassert på Diadora-tribunen (Nord) primært Felt W og henvises til denne tribune ved billettkjøp. Øvrige bortesupportere som ønsker langside henvises til STRØMMEN STORSENTER-tribunen (vest).

    Klart at de som er litt gira supportere skjønner hvor vi skal og at LSK gjerne vil ha "tre gule tribuner til denne kampen", men for de som er interissert i å sitte på en nøytral tribune, som en av langsidene som regel er, så er det vanskelig å forstå noe annet med denne teksten på LSK's egne sider. De billettene du prater om er også kjøpt på sportshuset i lillestrøm. Burde de ikke hvertfall der opplyse om dette, dersom det skal ut annen informasjon enn hva som kommer fram av klubbens egne sider?
    Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

    JA, det er det

    *Hoho er en skapfugl*

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Opprinnelig skrevet av Hoho
      Før dere skiker så høyt om dette, så burde vel LSK.no oppdateres litt?
      ja enig i dette, men det er jo viden kjent hvor god lsk.no er ....

      dette gjelder selvsagt ikke VIF kampen, da det er lukket salg til den, selv om det nå er åpent salg, spør selgerene hvor lojaliteten din ligger.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #4
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Har de ikke fått billett til bortefeltet på kortsiden, så har de heller ikke noe på Åråsen å gjøre.
        Jeg er egentlig enig, men alle var klar over spillereglene på forhånd: Lukka salg for medlemmer av LSK og KFL, samt sesongkortinnehavere med mulighet for å sikre tre gul-svarte tribuner. Det ble tydeligvis ikke solgt nok billetter til Lillestrømsupportere på forhånd.

        LSK kunne ha valgt en annen løsning, nemlig å nekte bortesupporterne billetter til andre tribuneseksjoner enn bortefeltet. Det har de tydeligvis ikke gjort.
        Vidar Evje

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Opprinnelig skrevet av Hoho
          Klart at de som er litt gira supportere skjønner hvor vi skal og at LSK gjerne vil ha "tre gule tribuner til denne kampen", men for de som er interissert i å sitte på en nøytral tribune, som en av langsidene som regel er, så er det vanskelig å forstå noe annet med denne teksten på LSK's egne sider. De billettene du prater om er også kjøpt på sportshuset i lillestrøm. Burde de ikke hvertfall der opplyse om dette, dersom det skal ut annen informasjon enn hva som kommer fram av klubbens egne sider?
          LSK.no er ræva i alt, også oppdatering. Men nå var jo dette skrevet på forumet til Klanen, og jeg nekter å tro at fyren var intetanende.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #6
            Opprinnelig skrevet av KFL109
            Jeg er egentlig enig, men alle var klar over spillereglene på forhånd: Lukka salg for medlemmer av LSK og KFL, samt sesongkortinnehavere med mulighet for å sikre tre gul-svarte tribuner. Det ble tydeligvis ikke solgt nok billetter til Lillestrømsupportere på forhånd.

            LSK kunne ha valgt en annen løsning, nemlig å nekte bortesupporterne billetter til andre tribuneseksjoner enn bortefeltet. Det har de tydeligvis ikke gjort.
            Hadde jeg hatt sesongkort på sittetribunen istedenfor KFL-feltet, og jeg hadde fått aper ved siden av meg, så hadde jeg blitt forbanna rett og slett! Jeg har ei god venninne som er ape, men ikke faen om jeg takler NOEN aper på kampdager. Og jeg ville hvertfall ikke sitti ved siden av dem på Åråsen! Veit at det er fler som føler det sånn. Det hele er rett og slett snakk om sikkerhet, og vif har fått en hel kortside.
            Få dem ut om de er på feil tribune!! Det er også kjøpers ansvar å vite litt om hva man faktisk kjøper.

            Kommentar

            • KFL109
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1958

              #7
              Opprinnelig skrevet av veiron
              Det hele er rett og slett snakk om sikkerhet, og vif har fått en hel kortside.
              Få dem ut om de er på feil tribune!! Det er også kjøpers ansvar å vite litt om hva man faktisk kjøper.
              Jeg er enig, men jeg mener at det er klubben som driter seg ut igjen ved ikke å nekte bortesupportere billetter.

              Hvis jeg har forstått det riktig har det vært åpent salg av billettene etter denne superlørdagen. At noen av apene benytter sjansen skjønner jeg, sjøl om jeg ikke liker det.
              Vidar Evje

              Kommentar

              • Hoho
                -Engasupporter-
                Forumsadist
                • Oct 2006
                • 140

                #8
                Opprinnelig skrevet av veiron
                Men nå var jo dette skrevet på forumet til Klanen, og jeg nekter å tro at fyren var intetanende.
                Det skal jeg ikke protestere på. Ettersom han er registrert på forumet vårt er han hvertfall litt engasjert og vet vel godt hva han gjør. Virker jo også som han håper at han heller bare blir vist bort til oss andre på diadora.

                Men dersom det var lukket salg for KFL og LSK medlemer så er det sportshuset sin feil som ikke ber om å se noe medlemskort eller noe, samt LSK's feil som ikke gir riktig opplysninger på sine sider.

                Som flere har skrevet også på klansforumet, så kommer han mest sannsynlig ikke inn på langsiden med enga effekter. Dersom han møter opp uten dette ser jeg absolutt ikke problemet. Det er ikke snakk om stående syngende supportere, men noen få som vil sitte stille og se kampen.

                Uansett, om han vet hva "normene" for denne kampen er, så gjør han ikke noe galt ettersom det står svart på... gult... at øvrige bortesupportere henvises til strømmen-storsenter tribunen.
                Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                JA, det er det

                *Hoho er en skapfugl*

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎