Oppfordring om 3 syngende tribuner mot VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MagnetMagne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 446

    Oppfordring om 3 syngende tribuner mot VIF

    Det har blitt bestemt at KFL ønsker en viss organisering rundt stemningen på Conten førstkommende søndag mot VIF.

    Etter den siste ukes hendelser, virker det som KFL er samstemte om at vi ønsker å støtte Lillestrøm SK som aldri før. I den forbindelse ønsker vi å lage en ramme rundt søndagens kamp som aldri før har vært å oppleve på en norsk fotballstadion.
    Med KFL-feltet i spissen ønsker vi at hele stadion bidrar med synging til denne kampen.

    Det vil bli delt ut flyers utenfor Conten på kampdagen.

    La oss vise hele Norge hvorfor KFL blir sett på som landets beste supportergruppering samtidig som vi viser at hele stadion også kan bidra til en fantastisk stemning!!

    PS! Oppfordrer sittende supportere til å stille opp på annonsert tribunemøte på Martins kl. 17:00 til søndag.

    Kom igjen Sportsklubben!!!

    Sportslig hilsen
    Magnet Magne
    Conten/Felt M
    Snart neste hælj.....

    Always Hardcore
    TS05
  • UFM1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 2008

    #2
    kanskje litt off topic men tribunemøte til lørda, er det aldersgrense?

    topic: denne kampen må vi trøkke til skikkelig.. har hørt at det er INGEN i ufc eller MB som er ute nå?
    Lillestrøm

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Opprinnelig skrevet av UFM1
      kanskje litt off topic men tribunemøte til lørda, er det aldersgrense?

      topic: denne kampen må vi trøkke til skikkelig.. har hørt at det er INGEN i ufc eller MB som er ute nå?
      tribunemøtet er søndag. Og da er det aldersgrense på Martins ja.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #4
        du som sitter på conten, prøv å dra med mange folk på hopping og visuelt i tillegg til masse sang. Hadde blitt bra
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

          #5
          Nå som det har vært så mye bråk i media om nedlegging av KFL og andre ting så må jo de som sitter på RB og SS også føle at de har noe å bevise.. Vet ikke hvordan det står til med forsangere osv ,men er nøkternt optimistisk med tanke på denne kampen.
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

          Kommentar

          • Kanarijenta
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 504

            #6
            Sitter på SS, og jeg skal synge til krampa tar meg. Tror det er lurt at feltet drar i gang spesielt "reis opp.." flere ganger i løpet av kampen. Lettere å få med hele stadion da
            Super Kanaris

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎