Aksjon fra Godsetunionen og Briskebybanden mandag 19 mai

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Opprinnelig skrevet av BrutoBrutalis
    Heldigivs er jo dette problemstillinger dere slipper å ta del i, da dere jo uansett ikke for lov til å "aksjonere" ovenfor NFF..
    Tja. Vi aksjonerte mot NFF i forrige kamp og kommer til å fortsette med det de gangene vi synes det er nødvendig å si fra.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #22
      Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
      fikk ikke skrevet ferdig den meldingen, men det samme kan det være. Bare håper ikke alle har en så likegyldig holdning som gamle-perta til ting som angår sportsklubben.
      Du kan beskylde meg for mye, helt sikkert. Men at jeg er likgyldig i forhold til Sportsklubben blir nok temmelig feil. Spør de som har sett meg på Åråsen siden 1972....
      Jeg bare stilte et par enkle spørsmål, som jeg fortsatt ser fram til å få noen svar på :-)

      Mvh
      Gammer`n (Per T)
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2120

        #23
        Vel, om aksjonene har noen virkning er usikkert... NFF og TV2 er vel ikke akkurat kjent for å lytte til supporternes mening.

        Det som er sikkert er at det var bare 3500 tilskuere på Briskeby på mandag (1000 færre enn i forrige hjemmekamp mot Stabæk). At man ved å vise en kamp mellom to uinteressante lag, nesten uten mennesker på tribunen, bidrar til å utvanne produktet til TV2. Jeg tror derfor de er lite lystne på å gjenta dette ved en senere anledning. Andre klubber, som ikke er like ivrige på å få TV-dekning, vil heller neppe akseptere å flytte sin 16.-maikamp. Så jeg tror dette var et engangstilfelle, men neppe på grunn av aksjonene som var før og under kampen.

        Allikevel syns jeg det er viktig at supporterne benytter seg av anledningen til å si sin mening, uansett om det har en innvirkning eller ikke. Spesielt viktig blir det i slike tilfeller, der man blir overkjørt av alle andre parter i forkant.
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎