Stemningstråd: LSK-HamKam, Åråsen søndag 25. mai kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    #21
    Utrolig trist å stå på feltet idag, Felt A kan vel få ok til tider, B og C var rett og slett ræva..... Står selv på Felt B, og det var rett og slett flaut å stå der idag...hørte jo til og med banden x antall ganger i løpet av matchen, det sier sitt... I MED OG MOTGANG trøkka ikke det minste idag, i motsetning til mot Viging...Det eneste sporet av et aldri så lite "trøkk" idag var vel egentlig ropene: "Ja for faen! og Lillestrøm er de beste"....Rett og slett utrolig skuffende, selvom gutta utpå banen ikke akkurat bidro til stemninga :evil:.....Tamt, tamt , tamt.....
    FUGLA TIL VI DØR!

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #22
      glissent på tribunen, og dårlig stemning ja.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • gorken
        Administrator
        • May 2006
        • 1483

        #23
        Skal ikke uttale meg noe særlig om felt A og B, men på C var det helt elendig i dag. Totalt sett virka hele feltet litt tamt, selvom det til tider så ut til å være bra med liv borte på felt A.

        Felt C bestod i dag stort sett av følgende typer:
        • Folk som står/sitter på kanarifeltet, men bidrar NULL selv.
        • Folk som sliter med motgangssynging, og trenger å bli "pisket" igang.
        • Folk som kjefter på alt og alle. Det være seg flagg som er i veien på et utspark eller dårlige prestasjoner på banen.

        Dermed blir det helt elendig. Spillet på banen frister ikke de fleste til synging, og i tillegg blir stemningen enda dårligere av disse kjefterne som sprer om seg med edder og galle.

        På felt C trengs det et sterkere forsangerfelt, med personer som kan få folk med på å synge - også i motgang. Det er mulig man burde ta ibruk megafon her også, som man har på felt A og B.
        I have this condition.

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #24
          Jeg trodde aldri at jeg skulle oppleve å stå midt B-feltet og til tider være alene om å synge i 5 kvadratmeters omkrets. Kan ikke noe for det, men det gjr at jeg også blir daffere. Og hvor faen er rasshøla som fyller opp feltet når det går bra og mot storlaga?? Det er mange år siden jeg har hatt så god plass så sentralt på feltet.

          Laget er RÆVA, og i dag var vi nesten like ræva. Norges beste supportere?? Ikke faen! Det er alt for ujevnt for tiden. Bra i motgang borte mot RBK, men i dag var det noe helt annet.

          What to do??

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            Opprinnelig skrevet av gorken
            Felt C bestod i dag stort sett av følgende typer:
            • Folk som står/sitter på kanarifeltet, men bidrar NULL selv.
            • Folk som sliter med motgangssynging, og trenger å bli "pisket" igang.
            • Folk som kjefter på alt og alle. Det være seg flagg som er i veien på et utspark eller dårlige prestasjoner på banen.
            Du glemte fjortisjenter som er mer opptatt av å fnise og tukle med mobilen sin. Faen så mange de har blitt!

            Kommentar

            • Kristiansen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 1332

              #26
              Hva skjer med å pipe på egne a??
              Faen, det er vi for gode til.. Det er Brann suppportere som piper på egne, ikke stolte Kanaris. Når LSK spiller ræva så hjelper det ikke å pipe på spillerne og trenerne...

              Vi er Kanarifansen-Holder aldri kjeft!

              Kommentar

              • keepern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 281

                #27
                Opprinnelig skrevet av gorken
                På felt C trengs det et sterkere forsangerfelt, med personer som kan få folk med på å synge - også i motgang. Det er mulig man burde ta ibruk megafon her også, som man har på felt A og B.
                Nja, tror ikke megafon er løsningen her. Megafon skal bare brukes til å starte sanger.

                Nå var jeg ensom forsanger på c-feltet idag, og man kan vel trygt si at folk før meg har gjort en bedre jobb... Men når ingen andre vil må jo noen ta ansvar.

                Uansett vanskelig å få skikkelig trøkk når gutta på banen subber rundt som hodeløse høns...


                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av the fugla man
                  Hva skjer med å pipe på egne a??
                  Faen, det er vi for gode til.. Det er Brann suppportere som piper på egne, ikke stolte Kanaris. Når LSK spiller ræva så hjelper det ikke å pipe på spillerne og trenerne...
                  Jeg piper ikke på egne spillere, og dette har jeg sagt før, men jeg kan skjønne at noen føler for det. Makan til drittlag vi har i år! Hadde det ikke vært for at vi har gode spillere på vei tilbake fra skade og antagelige spilerinnkjøp på gang, så tror jeg fort dette laget kunne sørget for at vi må reise rundt til kjipe stadioner i Addeco neste år.

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av veiron
                    Du glemte fjortisjenter som er mer opptatt av å fnise og tukle med mobilen sin. Faen så mange de har blitt!
                    De var det jo et par av i Trondheim også, selv om dette er way OT irriterte Silikon Berit nr 1&2 meg noe grenseløst forrige søndag. Med mobilen i hånda og et kg tyggis samt uttalige utsagn som "åååå døøøøøh assa, du assa duh?" kan jeg ikke si annet enn at mitt hat mot jenter i den alderen består. De har ingen ting på en tribune å gjøre!
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av holmiz
                      Med mobilen i hånda og et kg tyggis samt uttalige utsagn som "åååå døøøøøh assa, du assa duh?" kan jeg ikke si annet enn at mitt hat mot jenter i den alderen består. De har ingen ting på en tribune å gjøre!
                      De kunne fått sin egen Barbie-tribune bak målet. Noen ganger savner jeg tiden under bua.

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av keepern
                        Nja, tror ikke megafon er løsningen her. Megafon skal bare brukes til å starte sanger.

                        Nå var jeg ensom forsanger på c-feltet idag, og man kan vel trygt si at folk før meg har gjort en bedre jobb... Men når ingen andre vil må jo noen ta ansvar.

                        Uansett vanskelig å få skikkelig trøkk når gutta på banen subber rundt som hodeløse høns...
                        Sto like bak deg, synes du gjorde en god innsats. Utrolig at noen i det hele tatt orker å prøve å få med et så jævla tafatt felt som Felt C har blitt. Generelt var vi skamråtne på tribunen idag, jeg gremmes. Men Felt C har blitt en stor oppsamling av folk som er mer opptatt av å bruke energien sin på å slenge dritt mot banen enn å synge. Til tider klarer man med desperate rop å få til et brukbart trøkk i 10 sekunder, men uten massiv form for skriking oppover er det som å be en bikkje om å sitte stille, hvor den sitter stille i 10 sekunder, før den er i full fart igjen. Snakk om å ta et oppgjør med ukulturen casuals, snart er det på tide å ta et oppgjør med rasshøla som bare skal kjefte og pipe. Jeg blir direkte trist av å stå på feltet på dager som idag, der ingen gidder å ta intiativ til å dra med andre, ingen gidder å delta, og hvor all energien brukes på å kjefte ned spillere og trenere. Til kjeftesmellene; om dere er misfornøyde med det som skjer på banen og derfor ikke vil synge, hold kjeft i stedet for å bruke smella mot banen. Da ødelegger dere i det minste ikke for alle rundt dere som faktisk prøver å støtte gutta.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • gorken
                          Administrator
                          • May 2006
                          • 1483

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av keepern
                          Nja, tror ikke megafon er løsningen her. Megafon skal bare brukes til å starte sanger.
                          Nå var jeg ensom forsanger på c-feltet idag, og man kan vel trygt si at folk før meg har gjort en bedre jobb... Men når ingen andre vil må jo noen ta ansvar.
                          Uansett vanskelig å få skikkelig trøkk når gutta på banen subber rundt som hodeløse høns...
                          Megafon kan ha mange bruksområder. Sangene startes stor sett på B-forsangerfeltet, og sprer seg kjapt utover for tiden. Dermed mener jeg at megafonen vil være på sin plass når viljen til å synge er så lav som i dag. Ved å aktivt bruke megafonen til å pushe opp sanger som er på vei ned (men fortsatt lever på andre deler av feltet) kan man få opp igjen nivået. Megafonen kan også brukes til å pushe generelt og når man skal "ta av" på eksempelvis "Lillestrøm er de beste".

                          Du skal ha cred for innsatsen og at du tar ansvaret! Jeg ønsker meg et mer aktivt forsangerfelt. Jobben i dag var uansett ekstremt vanskelig.
                          I have this condition.

                          Kommentar

                          • keepern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 281

                            #33
                            Takk for det!

                            Ser argumentene dine gorken. Kan kanskje funke. Jeg får bruke Patrick som megafon neste match


                            Kommentar

                            • Seb.R
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 4159

                              #34
                              TIFO:


                              www.sebastianramsland.com
                              www.twitter.com/sebramsland

                              Kommentar

                              • Jørn
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2006
                                • 659

                                #35
                                Hvem er det bilde av?
                                Trommer er for bønder

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  #36
                                  Tifo´en er det eneste som var bra i dag. Cred til tifo-gruppa!!

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Jørn
                                    Hvem er det bilde av?
                                    Morra di?

                                    Kommentar

                                    • Robin-lsk
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2007
                                      • 1341

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Jørn
                                      Hvem er det bilde av?
                                      En supporter som holder opp ett Lillestrøm skjerf
                                      UFC JUNIORS

                                      Kommentar

                                      • Jørn
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2006
                                        • 659

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av veiron
                                        Morra di?
                                        Ah, såklart. Hyggelig av tifo-gruppa!
                                        Trommer er for bønder

                                        Kommentar

                                        • Simeone
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 761

                                          #40
                                          Ræva stemning. Nå må vi slutte med det jævla pisset om at vi er Norges beste i motgang, for det er vi ikke! Vi er ræva i motgang, sånn er det.

                                          Dagens mest irriterende: "Vi elsker dere for det"- sangen etter kampen. Blir kvalm av den jævla dullinga. Drakta forplikter, det bør de overbetalte spillerene snart få høre!
                                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                          para gritarle a la FIFA:
                                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                          Kommentar

                                          Working...