Stemningstråd: LSK-Lyn, søndag 6. juli kl. 18, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Opprinnelig skrevet av veiron
    Jeg tror faktisk at "mordet" på ultraskulturen på Åråen kan ha vært en faktor til at stemningen har blitt dårligere.
    Har stemningen generelt blitt dårligere i år? Sammenlignet med i fjor hvor det meste var fryd og gammen, vi ledet serien og vant kamper, er det kanskje litt labrere stemning i år. Men er det en rettferdig sammenligning?

    Bedre er å sammenligne med f.eks. hvordan stemningen generelt sett har vært på Brann Stadion og Ullevaal, begge lag som har åpnet betydelig bedre enn LSK, men der kan man snakke om ræva stemning...

    Vi kan bedre og det er mange som er tøffe i trynet her på forumet, som bør gå i seg selv og heller synge, fremfor å syte om dårlig stemning.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Vi kan bedre og det er mange som er tøffe i trynet her på forumet, som bør gå i seg selv og heller synge, fremfor å syte om dårlig stemning.
      I går var det veldig mange som holdt kjeft under store deler av kampen. Kom igjen da folkens å syng hele kampen uansett hvordan det går.

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #23
        Det jeg synes var mest kritikkverdig igår var hvor stor plass mange viet til å synge om fattern som kjøper horer på byen og om sønnen som står hjemme på badet og føner håret framfor støtte til LSK. Spør du meg, er vi ikke i noen form for possisjon til å disse Lyn. De er langt over oss på tabellen, de spiller bedre fotball, og de vant kampen igår.

        Synes generelt fokuset igår var feil. Jævla mye dommerfokus, fair nok, dommern sugde, men det er ikke noe vits å bruke jævla mye tid på en simpel dommeravgjørelse, hvert fall ikke la det ødelegge sanger som allerede er på gang. I tillegg presterer man å dra i gang "Blø for drakta alle mann" etter 2-1 scoringa til Hoff, som forøvrig var et jævla bra frispark, like etter at han hadde avslutta godt på en jævla keepertabbe fra Moldskred. LSK-spillerne kjempa langt mer enn Lyn-spillerne, jobba som løver i forsvar og vant klart flest dueller. Igjen, totalt feil å klage på innsats når vi blir rammet av to gode avslutninger av en bra spiller. Når man taper mot Kaerjeng fordi man småjogger hele matchen, kan man rope på innsats. Mot Lyn igår ble det etter mitt skjønn totalt urettferdig. Savna også flere bidrag fra kosekroken som IKKE var horepappan på by'n.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
          Savna også flere bidrag fra kosekroken som IKKE var horepappan på by'n.
          Man burde kanskje gå i seg selv før man klager på andre. Felt C blir stusseligere å stusseligere for hver gang. Så prøv heller å få med folk der.

          PS: Ikke lenge igjen til Lyn away nå
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #25
            Vi gjør så godt vi kan. Det var mye bedre der igår enn hva det har vært tidligere faktisk. Var forøvrig ikke ment som noen klage, heller et ønske. Forøvrig blir Lyn away for mentalt for meg.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • Macho-Morten
              Ikke KFL-styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2687

              #26
              Hva har vi egentlig å tjene på hat-/hets-/mobbesanger mot motstanderen når vi taper? Om motstanderfansen slenger dritt når vi vinner, gjør det bare seieren søtere for meg...

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎