Stemningstråd FFK-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kopperud
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2006
    • 1697

    Stemningstråd FFK-LSK

    HAMAR (VG Nett) (HamKam - Rosenborg 2-1) HamKam hadde ikke vunnet siden 6. april mot Viking. Den trenden satte Marcus Pedersen (18) en effektiv stopper for.


    Kæmmæ vant mot trøndera i kveld.

    Nå er vi virkelig ute å kjøre, trodde aldri jeg ville oppleve at LSK rykka ned, men nå ser jeg muligheten for at akkuratt det kan skje, forjævlig men sant.

    Nå er vi inne i klubbens største krise på mange år og VI som supportere er nødt til å ta i ett tak for å løfte spellera til sitt yterste!

    Vis dette på tribunen i Freksta og gi alt for LSK!

    FOR VI ER LILLESTRØM!!!
    Ultras Felt C 2005x2015

    Lillestrøm & Bajen
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Stemningstråd FFK-LSK

    Topp mot bunn
    Kanari-Fansen vs. Plankehaugen Kanari-Fansen
    Fugla har alt å vinne
    FFK har alt å tape
    Vi på tribunen har en ting å gjøre:

    Vise gutta på banen at vi faktisk er istand til å gi støtte og backe opp gutta til en 3 poenger

    Det kan nesten ikke bli verre nå, men på tribunen til søndag må vi stå 100% samla hele dagen. Vi glemmer alt som har skjedd tidligere i år, både på banen og tribunen og går sammen om unison støtte til Fugla.

    Spillerne spytter i gratis busser FOR at flest mulig skal komme seg til Fredrikstad. Da er det vår plikt å vise at dette var et godt tiltak og at vi nekter å rykke ned!

    Bidrar du ikke hele tida til søndag, kan du bli hjemme for min del. Til søndag trenger vi EKTE kanarifans i 3*45

    Møt opp til en av våres viktigste kamper på norges feteste borteseksjon!

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      #3
      Håper folk drar til Fredrikstad med en plan om å faktisk hjelpe gutta til seier. Og ikke bare drikke seg drita på brygga. Drikk 5 øl og bli gira! Ta festen eventuellt etterpå. Hadde vært kult om vi klarte å fylle hele feltet til spillerne kommer på banen, og synge de 30 minuttene de varmer opp Kl 17:20 bør alle være inne på stadion!

      Akkurat det siste der kunne kanskje KFL gjort noe med. Dele ut flyers til alle på bussen osv. Informere at alle møter opp ca 17:15 på stadion! Mot godset borte er det greit å komme 5 min før kampstart. Bortfeltet i Fredrikstad er såpass fett at det kunne blitt herlig med kanonstemning fra oppvarminga. Musikken er dog litt høy, men drit i den.
      ..................

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Enig, men man kan ikke si 17.20 til en kanari. Oppfordringa må være at alle skal være på stadion klokka 5!

        Når det er sagt, må jeg bare gjenta det de over meg har skrevet. Denne kampen er så ufattelig viktig, så jeg håper alle planer om en fylletur legges bort til fordel for massiv støtte. Samtlige på bortefeltet skal delta på sangene!

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Opprinnelig skrevet av Lars
          Enig, men man kan ikke si 17.20 til en kanari. Oppfordringa må være at alle skal være på stadion klokka 5!
          Jepp. Eventuelt gå samla fra brygga kl 17. Tar bare 5 min å gå ca. Å være på stadion kl 17 blir rett og slett for lenge å vente for de fleste sånn at mange ikke gidder.
          ..................

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            At man går fra brygga kl 17 høres ut som en god plan. Så drar man med seg alt av fuglafolk man møter på veien, og lager tidenes stemning på stadion!
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #7
              så gjennstår det å høre om plagiathaugen kan synge våre sanger like godt som oss :twisted: haha yeah right, ingen som kan det!
              Sist jeg så kamp med dem hørtes det ut som gjeng med KFL wannabies og bruker stort sett alle våre sanger.
              Så satser vi på at KFL viser dem hvordan disse sangene egentlig skal synges.
              Nu jævlar.... denne kampen må vi vinne, og siden plagiathaugen synger våre sanger ligger alt til rette for god støtte til gutta:-)
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                #8
                La oss gi fugla en ubehagelig velkomst til stadion. I 2004 husker jeg LSK-fansen hånet oss med takfaste rop som: Rykker ned, rykker ned.... la oss svare med samme mynt.
                ¨

                Fra www.ffksupporter.net

                Dem er søte da

                Kommentar

                • Mollari
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Dec 2003
                  • 135

                  #9
                  Skjønner ikke hvorfor disse plankefolka skal være så sure på oss? Her har vi gitt dem en haug med penger OG en av våre beste spillere.

                  Hva med kollektiv hånlatter når de synger våre sanger? I og for seg får vi ikke gjort noe annet i så tilfelle.
                  http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                  Kommentar

                  • André
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2006
                    • 419

                    #10
                    syns stemninga var kanon i dag.
                    Your life
                    A game
                    turn it up, turn it up!

                    Kommentar

                    • LSK N/B
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 830

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av André
                      syns stemninga var kanon i dag.
                      enig stemninga var bra i 2 omgang. Det virket for meg at det tok seg opp når alle ga faen i å se på kampen.

                      Kred til forsanger som var stadions Beste for vår del.
                      Last edited by LSK N/B; 13.07.2008, 23:09. Begrunnelse: leif
                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                      Nei til NFF!

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #12
                        Langt nede etter dagens kamp, men allikevel må jeg legge igjen noen ord i denne tråden:

                        Fantastisk innsats på tribunen i dag. Utrolig stemning og glød på oppvarminga, og meget bra motgangssynging i 1. omgang da målene rant inn. I 2. omgang fortsatte vi med solid trøkk hele veien, og avslutter med ironikongen "later som vi scorer mål". Bra synging i et kvarter etter matchen også.

                        Stor tommel opp til Tony for en meget bra jobb som hovedforsanger. Håper du er villig til å ta mer ansvar også på hjemmebane framover!

                        Kommentar

                        • Simeone
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 761

                          #13
                          Veldig bra idag ja. Uten tvil årsbeste. Kjempejobb av Tony som forsanger også.
                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                          para gritarle a la FIFA:
                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #14
                            Det skal veldig mye til for at motstandersupportere får skryt på dette forumet, derfor er det oppsiktsvekkende at FFK-supporterne uoppfordret skryter av oss på sitt eget forum. Noen sitater:

                            "Man skal jo ikke banne i kirken, men jeg synes kanarifansen var herlig sjølironiske rundt 80 minutter når de sang: "later som vi scorer mål...... 3-2-1" og deretter juber noe hemningsløst. Helt konge, har ikke sett noe sånt før. De går klanen en høy gang."

                            "Det skal fuglafansen ha, de ga jernet i motsettning til laget deres, de fleste (inkludert PH) holder mer eller mindre totalt kjeft etter 4-0 i bagasjen."

                            "Den "later som vi scorer"-greia synes jeg bare er pinlig og lite morsom, men ellers holdt Kanarifansen veldig bra nivå."

                            Kommentar

                            • AG-3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 1081

                              #15
                              Patetisk gjeng disse "FFK-supporterene"!! Laget dems leder 4-0 og halve stadion går hjem 10 min før slutt! Hjem å se Raymond-vidoer? Rett og slett legendarisk ræva supporterkultur der nede.

                              Vi var LSK's klart beste i dag og leverte stort. Ingen skal komme å kalle oss medgangssupportere ihvertfall...

                              Nå må jeg få på meg tvangstrøya, få noen til å fylle meg med trallala-piller og sette meg for oppbevaring i et mørkt skap. Begynner å ta på helsa nå...

                              Kommentar

                              • Monfils
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Jun 2008
                                • 54

                                #16
                                Borteseksjonen opptrådte med disiplin, gnist, entusiasme og utholdenhet.

                                Lydstyrken, gestikuleringa, visuellt - ekstremt mektig. Totalpakka var i det hele tatt enorm. En fullblods Capo foran feltet med bra variasjon i sangene, og en bra trommis som styrte etter forholdene.

                                5-4 Fugla

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #17
                                  Kjempestor takk til Kanarifansen som aldri holder kjeft, uansett resultat! KFL fikk t.o.m. applaus av sittende ffk-supportere da de sang: "Er det alltid så stille over der?" på stillinga 4-0 i 2.omg. De smilte og lo godt da KFL latet som scorer mål. Hadde dette vært i karaktertråden til Trigz ville jeg gitt KFL 9+. Beste motgangsupportere - EVER!
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • dalen
                                    Brannsupporter
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 391

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av AG-3
                                    Patetisk gjeng disse "FFK-supporterene"!! Laget dems leder 4-0 og halve stadion går hjem 10 min før slutt! Hjem å se Raymond-vidoer? Rett og slett legendarisk ræva supporterkultur der nede.
                                    Dette med at folk går før kampen er slutt kan vel ikke sies å være patetisk? Det kan være 100 gode grunner for å dra fra kampen tidlig. Selv sitter jeg tiden ut, men folk må få lov å forlate stadion når det måtte passe. En kan ikke diktere hva som er korrekt og hva som er galt.
                                    Når du snakker om supporterkulturen der borte så er jeg enig. Men det har kanskje litt med mitt forhold til shala osv å gjøre..
                                    If heartaches brought fame in love's crazy game,
                                    I'd be a legend in my time.
                                    If they gave gold statuettes for tears and regrets,
                                    I'd be a legend in my time.

                                    Johnny Cash - A Legend In My Time

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      #19
                                      "Jeg er stolt av å være gær'n
                                      stolt av å være kanarifan
                                      selv om gutta våre falt
                                      gir kanarifansen alt"
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • tomtom
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Oct 2007
                                        • 85

                                        #20
                                        Veldig bra stemning i dag. Kan banne på at ingen supportergrupper i Norge ville laget samme stemninga om laget deres spilte som våre gjorde i dag.

                                        Kreds til forsanger!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎