Marsj i Fredrikstad 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Marsj i Fredrikstad 17.00

    Med tanke på den situasjonen vi er i oggutta trenger all vår støtte skal vi være på stadion når gutta kommer ut til oppvarming.

    Derfor vil det være marsj fra brygga kl. 17.00 for alle som er der for å støtte fugla.

    Vi ser at alle blir med på dette slik at vi får vist spillerne at nå er det alvor!

    Tommel opp hvis du skal være med på dette
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #2
    Kan dette være noe for bussvertene på bussene å annonsere. Samt på puben når vi kommer frem?
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Harald_88
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 550

      #3
      Er ikke det litt sent. Vi husker vel alle den jævla brua i Frekstad, og kan tenke meg det kommer til å bli mye folk på den matchen, så med avgang 17.00 er det vel smånaivt å tro at man vil være inne på stadion, inkludert sikkerhetssjekken til Waters, innen 17.20?
      Alt For Fugla

      Gå Av Grønlund

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #4
        Opprinnelig skrevet av Harald_88
        Er ikke det litt sent. Vi husker vel alle den jævla brua i Frekstad, og kan tenke meg det kommer til å bli mye folk på den matchen, så med avgang 17.00 er det vel smånaivt å tro at man vil være inne på stadion, inkludert sikkerhetssjekken til Waters, innen 17.20?
        Vi får jogge i stedet da
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Opprinnelig skrevet av Harald_88
          Er ikke det litt sent. Vi husker vel alle den jævla brua i Frekstad, og kan tenke meg det kommer til å bli mye folk på den matchen, så med avgang 17.00 er det vel smånaivt å tro at man vil være inne på stadion, inkludert sikkerhetssjekken til Waters, innen 17.20?
          Ideèlt sett så burde man gått kl 16.30, men man får ikke folk til å forlate puben så tidlig. Sånn er det bare. Alle er nok ikke inne til kl 17.20, men en del har nok kommet inn til da, og alle er nok inne til kl 18.00 som er det viktigste.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎