KFL med monopol?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    KFL med monopol?

    Etter denne herlig "NOK ER NOK" talen spør jeg meg om KFL er ute etter å ha monopol på tribunekulturen i Lillestrøm?

    Trodde det viktigste var å støtte LSK, uavhengig om man er med, mot eller ikke bryr seg om KFL.
    Igjen kommer det frem(slik jeg ser det) at KFL styret nesten krever enerådet på tribunene i Lillestrøm.

    Spesielt denne er fin:
    "Medlemmer i KFL må sette supporterklubben først, vi må være en helhet og ikke være preget av gruppehensyn."

    Jeg synes det er tragisk at Kanari-Fansen som jeg engang var så stolt av å være medlem av er blitt en gruppe som krever latterlige ting fra sine medlemmer.

    God helg og lykke til, vi ses på tribunene.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4377

    #2
    KFL er i ferd med å ta igjen Fredrikstad og Aalesund. Tantementalitet! No lie.
    ..................

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Har kosehjørnet blitt "fy-fy"?

      Hørte noe om at dersom ikke enkelte "tar avstand" fra ultras og kosehjørnet vil de ble nektet inngang i morgen, og det skulle KFL sørge for. Kan noen bekrefte?

      Og, hvis så er tilfelle, hvorfor blir man nektet inngang da?

      Petter

      Kommentar

      • Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

        #4
        Har hørt det samme som Petter fra flere personer.
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Opprinnelig skrevet av Simeone
          Jeg synes det er tragisk at Kanari-Fansen som jeg engang var så stolt av å være medlem av er blitt en gruppe som krever latterlige ting fra sine medlemmer.

          Jeg synes det er tragisk at folk som legger ned tusenvis av gratistimer i arbeid for å støtte Sporstklubben, og som er demokratisk valgt til å styre en stor organisasjon, må bruke mer og mer ressurser på å rydde opp etter folk som skader både KFL, LSK og Lillestrøm som sted.

          At styret på et eller annet tidspunkt synes at "nok er nok" har jeg 100 prosent forståelse for. Særlig dersom dette har gått så langt at det handler om personlige trusler og trakkasering.

          Full støtte til styret i KFL!


          Mvh
          Gammer`n (Per T)
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            #6
            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            Jeg synes det er tragisk at folk som legger ned tusenvis av gratistimer i arbeid for å støtte Sporstklubben, og som er demokratisk valgt til å styre en stor organisasjon, må bruke mer og mer ressurser på å rydde opp etter folk som skader både KFL, LSK og Lillestrøm som sted.
            Herlig arrogant holdning! Flere av gutta i lillestrøms ultrasmiljø legger ned tusenvis av timer på å støtte sportsklubben også. Bare sånn siden du glemte å nevne det. Men det som er viktigst for oss er å støtte LSK verbalt og visuelt. Kom som du er, og støtt LSK. Ikke om man er medlem av ditt og datt, eller har på lyseblå bortedrakt og bøttehatt.
            ..................

            Kommentar

            • Simeone
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 761

              #7
              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Jeg synes det er tragisk at folk som legger ned tusenvis av gratistimer i arbeid for å støtte Sporstklubben, og som er demokratisk valgt til å styre en stor organisasjon, må bruke mer og mer ressurser på å rydde opp etter folk som skader både KFL, LSK og Lillestrøm som sted.

              At styret på et eller annet tidspunkt synes at "nok er nok" har jeg 100 prosent forståelse for. Særlig dersom dette har gått så langt at det handler om personlige trusler og trakkasering.

              Full støtte til styret i KFL!


              Mvh
              Gammer`n (Per T)
              Poenget mitt er vel følgende: Hvorfor skal man underlegge seg KFL for å få lov til å støtte LSK som stående syngende supporter?

              Det er de samme signalene som sendes ut gang på gang, KFL skal og må være viktigst.
              Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
              para gritarle a la FIFA:
              ¡Que ellos son el gran ladrón!

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #8
                Man er altså ikke god nok som supporter om man ikke har medlemsskapet i kfl i orden?

                Og hvorfor i all verden bruker kfls styre ressurser på ikke-medlemmer?
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #9
                  For min del skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å ikke støtte en oppfordring fra KFL om at organisert voldsbruk ikke er velkommen.

                  Medlemmer i KFL må sette supporterklubben først, vi må være en helhet og ikke være preget av gruppehensyn."

                  Jeg synes det er tragisk at Kanari-Fansen som jeg engang var så stolt av å være medlem av er blitt en gruppe som krever latterlige ting fra sine medlemmer.
                  HÆ? Ja, det å sette klubbstøtte foran vold, unødvendig hærverk på seter, ulovlig blussing og stjeling av flagg - Skikkelig latterlig det der du.

                  Holder du egentlig med LSK...?
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • gorken
                    Administrator
                    • May 2006
                    • 1483

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                    Poenget mitt er vel følgende: Hvorfor skal man underlegge seg KFL for å få lov til å støtte LSK som stående syngende supporter?
                    For å snu litt på det; hvorfor skal man få benytte seg av de godene KFL har jobbet i mange år for å skaffe stående, syngende supportere, uten å støtte KFL?
                    I have this condition.

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #11
                      Jeg støtter styrets NOK ER NOK-erklæring 100%. Og etter å ha finlest den noen ganger har jeg store problemer med å se hva som provoserer (andre enn SKF). Nei til voldsbruk/lefling med voldsbruk er essensen i erklæringen -og det bør alle mann kunne stille seg bak.

                      Kommentar

                      • UltraFo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 800

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Seb.R
                        Ja, det å sette klubbstøtte foran vold, unødvendig hærverk på seter, ulovlig blussing og stjeling av flagg - Skikkelig latterlig det der du.
                        Hva med styremedlemmer som har flere ganger blitt dratt inn for fotball vold, hva med styremedlemmer som har knekt en stol eller to i gledes rus? hva om de som blussa fikk støtte?
                        Greit at du er for forslaget, men da burde vell alle få samme staff? Og hverfall ikke sitte i ett styret som er sier de er "imot" men flere ganger har vært værst!
                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Seb.R
                          For min del skjønner jeg ikke hvordan det er mulig å ikke støtte en oppfordring fra KFL om at organisert voldsbruk ikke er velkommen.
                          Du misforstår. Ingen har sagt noe ang. vold. Men om syngende supportere og div. regler man må holde seg til for å kunne være med å synge

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Du misforstår. Ingen har sagt noe ang. vold. Men om syngende supportere og div. regler man må holde seg til for å kunne være med å synge

                            Om noen misforstår kan vel diskuteres. Men faktum er at store deler av "nok er nok"-artikkelen handler om å si nei til vold og pøbelopptreden. Da virker det litt merkelig at en setning eller to om tribunekultur generelt er det man henger seg mest opp i her på forumet.

                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • UltraFo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 800

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                              Om noen misforstår kan vel diskuteres. Men faktum er at store deler av "nok er nok"-artikkelen handler om å si nei til vold og pøbelopptreden. Da virker det litt merkelig at en setning eller to om tribunekultur generelt er det man henger seg mest opp i her på forumet.

                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)
                              Kan ha noe med at noen mener det er feil måte å gjøre ting på og reglene er feil og måten ting skal styres på er feil, er jo ingen som har klagd på volds og pøbel reglene som jeg har sett hvertfall.
                              Noen bryr seg enkelt og greit litt mer om tribynelivet og hvordan det skal bli best mulig enn andre. Og da igjen henger seg opp i tribunereglene dem kanskje er uenig i.
                              UFC ~ Gulsvarte Brødre

                              Kommentar

                              • skotten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 1794

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Simeone
                                "Medlemmer i KFL må sette supporterklubben først, vi må være en helhet og ikke være preget av gruppehensyn."
                                Får inntrykk av at enkelte i Kosekroken har hengt seg fullstendig opp i denne formuleringen. Jeg tolket i hvert fall på ingen måte at UFC og MB er erklært uønsket, heller ikke at KFL har til hensikt å gjøre noen grep ift disse grupperingenes tribunekultur.

                                På den annen side kan det bli en realitet, hvis representanter fra disse gruppene fortsetter dette barnslige, opportunistiske korstoget mot den eneste organisasjonen de har å takke for at det enda fins ståplasser på Åråsen i utgangspunktet...

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av skotten
                                  Får inntrykk av at enkelte i Kosekroken har hengt seg fullstendig opp i denne formuleringen. Jeg tolket i hvert fall på ingen måte at UFC og MB er erklært uønsket, heller ikke at KFL har til hensikt å gjøre noen grep ift disse grupperingenes tribunekultur.

                                  På den annen side kan det bli en realitet, hvis representanter fra disse gruppene fortsetter dette barnslige, opportunistiske korstoget mot den eneste organisasjonen de har å takke for at det enda fins ståplasser på Åråsen i utgangspunktet...
                                  Da skulle du bare visst hva som har skjedd i kulissene de siste dagene. Men det tar vi senere. Sier bare at det er en grunn for at enkelte er fly forbanna for tiden.

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Tony
                                    Da skulle du bare visst hva som har skjedd i kulissene de siste dagene. Men det tar vi senere. Sier bare at det er en grunn for at enkelte er fly forbanna for tiden.
                                    Jeg aner ikke hva som har skjedd i kulissene, men det skal godt gjøres at det overgår uredeligheten i å kjøre debatt i offentlige forum uten å opplyse den hele og fulle sannhet mht bakgrunnen for at folk er "fly forbanna".

                                    Men, vi får vel heller ta den diskusjonen siden...

                                    Kommentar

                                    • Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av skotten
                                      Jeg aner ikke hva som har skjedd i kulissene, men det skal godt gjøres at det overgår uredeligheten i å kjøre debatt i offentlige forum uten å opplyse den hele og fulle sannhet mht bakgrunnen for at folk er "fly forbanna".

                                      Men, vi får vel heller ta den diskusjonen siden...
                                      Petter skrev dette:

                                      Har kosehjørnet blitt "fy-fy"?

                                      Hørte noe om at dersom ikke enkelte "tar avstand" fra ultras og kosehjørnet vil de ble nektet inngang i morgen, og det skulle KFL sørge for. Kan noen bekrefte?

                                      Og, hvis så er tilfelle, hvorfor blir man nektet inngang da?

                                      Petter
                                      Kan du forstå nå?

                                      Kommentar

                                      • Raskolnikov
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1452

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                        At styret på et eller annet tidspunkt synes at "nok er nok" har jeg 100 prosent forståelse for. Særlig dersom dette har gått så langt at det handler om personlige trusler og trakkasering.
                                        Har ikke styret i KFL, sammen med LSK, tatt avstand fra SKF hele tiden?

                                        Jeg har litt problemer med å se nyhetsverdien i "nok er nok" meldingen, men virker som om det er mye rykter ute og går og "ting som skjer i kulissene" utifra reaksjonene. Hvis det bare er den ene formuleringen som er problemet er det storm i vannglass.

                                        Forøvrig skuffende at ingen av våre stoppet de som rev ned FFK vimpler i Fredrikstad.
                                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎