Mobilisering til VIF-kampen i høst

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    Mobilisering til VIF-kampen i høst

    Litt tidlig kanskje, men det er på tide og fylle svingen igjen.
    Mot lyn var vi bare halve tribunen.

    VIL SE NOE SÅNT MOT ENGA NESTE GANG.

    Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


    GJERNE SAMME RESULTAT OGSÅ.
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    #2
    Spør du meg burde det ikke være nødvendig å mobilisere til en slik kamp engang. Bra intiativ, for all del.

    Men her skal det være oppmøteplikt for alle som kaller seg Lillestrøm supportere.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

    Kommentar

    • gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

      #3
      Opprinnelig skrevet av Simeone
      Spør du meg burde det ikke være nødvendig å mobilisere til en slik kamp engang. Bra intiativ, for all del.

      Men her skal det være oppmøteplikt for alle som kaller seg Lillestrøm supportere.
      I utgangspunktet helt enig, men oppmøtet i fjor viste at det tydeligvis trengs å mobilisere; selv mot vIF.
      I have this condition.

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #4
        Jævlig irriterende at vi aldri klarer å fylle nedre vg.

        Kanskje det er en ide å samle sittende fans i den enden som alltid står tomt, så slipper vi hvertfall å ikke klare å fylle tribunen, samt at de sittende vil la seg rive med når vi leder og vinner.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • Ytre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2008
          • 773

          #5
          enig med Simeone i at mobilisering burde vært utelukket mot enga, men sånn er nok ikke realitetene. Så derfor er det viktig å begynne tidlig med å få pushe det som kan krype og gå av kanaris til ullevål.
          I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

          Kommentar

          • Simeone
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 761

            #6
            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
            Jævlig irriterende at vi aldri klarer å fylle nedre vg.

            Kanskje det er en ide å samle sittende fans i den enden som alltid står tomt, så slipper vi hvertfall å ikke klare å fylle tribunen, samt at de sittende vil la seg rive med når vi leder og vinner.
            Det er vel ikke helt sant at vi aldri klarer å fylle den. Det var jo ett år det var utsolgt på forhånd og man hadde stående supportere på VG øvre også.2006 mener jeg det var.
            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
            para gritarle a la FIFA:
            ¡Que ellos son el gran ladrón!

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              #7
              Foreslår at vi begynner å pushe til viking borte først.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1251

                #8
                Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                Foreslår at vi begynner å pushe til viking borte først.
                Greit nok det. Men si hva du vil. Vif borte er og blir den største bortekampen i året. Hat/lokalt osv...

                Skal selv til stavanger på søndag, men målet mitt med tråden var og sette igang en mobilisering/debatt slik at vi fyller nedre vg. I fjor var det såvidt over halvfult....

                Kommentar

                • Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                  Greit nok det. Men si hva du vil. Vif borte er og blir den største bortekampen i året. Hat/lokalt osv...
                  Hvis det virkelig er snakk om så ekte hat så er det jo merkelig at det må mobiliseres..
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13244

                    #10
                    Mange "glemmer" jo vekk pussbyllen når den befinner seg godt nedover på tabellen. Det er vanskelig å hate noe du ikke ser. Mange moderate ser vel ikke at vi snart er direkte konkurrenter om tabellplass, og at vi kan gå forbi dem. Klarer vi å gjøre denne kampen litt viktigere enn tre poeng og en seier mot søpla vil flere møte opp

                    Kommentar

                    • KanariGulFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 454

                      #11
                      Jeg syns at kanarifansen skulle sendt ut mail noe lignende slik oljeberget gjør før landskamper. de gjør hvertfall slik at jeg blir gira til å gå på kamp, selvom vi nesten vet ganske sikkert at vi ikke kommer med til vm i afrika. greit, vi får mail av lsk-sonen eller hva det heter, men de er (beklager å si det), men litt kjedelige..

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KanariGulFugl
                        Jeg syns at kanarifansen skulle sendt ut mail noe lignende slik oljeberget gjør før landskamper. de gjør hvertfall slik at jeg blir gira til å gå på kamp, selvom vi nesten vet ganske sikkert at vi ikke kommer med til vm i afrika. greit, vi får mail av lsk-sonen eller hva det heter, men de er (beklager å si det), men litt kjedelige..
                        unnskyld for at jeg ler så jeg faller av stolen. Men snakker du om denne gjengen som avbildet under? Å fy faen for en gjeng med tullinger. Flaut å være norsk på landskamper
                        Last edited by Skinke; 22.12.2010, 09:16.
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Simeone
                          Spør du meg burde det ikke være nødvendig å mobilisere til en slik kamp engang. Bra intiativ, for all del.

                          Men her skal det være oppmøteplikt for alle som kaller seg Lillestrøm supportere.
                          Jeg regner med at du unnskylder oss som på det aktuelle tidspunktet befinner seg et bokstavelig talt hav unna pga jobb?
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • KanariGulFugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 454

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Skinke
                            unnskyld for at jeg ler så jeg faller av stolen. Men snakker du om denne gjengen som avbildet under? Å fy faen for en gjeng med tullinger. Flaut å være norsk på landskamper
                            snakker ikke om de som er på kampene nei, men e-postene som styret i oljeberget bruker å sende ut før kampdager..

                            ett eksempel på sist mail fra dem:

                            [FONT=Times New Roman]Kjære Oljebergere![/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]EM i Østerrike/Sveits er over, og de olympiske lekene har gått inn i sin siste uke i Kina...men fortvil ikke..
                            For om litt over to uker, begynner veien til et nytt mesterskap for våre beste menn.
                            Det største fotballmesterskapet på denne planeten.
                            VM i Sør-Afrika 2010.[/FONT]

                            [FONT=Times New Roman]Er du klar for å følge gutta våre helt frem langs denne veien?
                            Er du klar for nye minutter og sekunder med spenning, glede, fortvilelse, nervøs sitring, sug i magen når gutta våre skal kjempe seg helt frem til en VM-billett på sydspissen av det afrikanske kontinent om to somre?
                            [/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]Gled dere, for dette kommer til å bli et eventyr..[/FONT]

                            [FONT=Times New Roman][/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]Men først skal gutta våre ut i en meget viktig treningskamp allerede imorgen!
                            Onsdag kl 19 på Ullevåll gjester the irish laddies Ullevaal for å måle krefter med våre gutter!
                            Dette blir en viktig siste test før kvaliken sparkes igang hjemme mot Island 6.september, og det er viktig for gutta nå kjenne at det norske folk har troa på Norge foran en ny kvalik, og at de får den nødvendige selvtillitten som trengs til denne høsten!
                            Vi overdriver ikke når vi sier at her spiller Oljeberget den viktigste rollen, da vi per dags dato er den eneste supportergrupperingen bak landslaget. (NorskSupporterAllianse har nemlig desverre gitt seg)
                            [/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]Dette blir morro! Håper å se så mange som mulig av dere imorgen.[/FONT]

                            [FONT=Times New Roman]Her følger info til programmet for kampdag, og billetter: [/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]Kle deg i rødt!
                            Det første du skal gjøre før kampen er å kle deg i rødt! [/FONT]

                            [FONT=Times New Roman]Oljeberget er en supporterklubb, og vi kler oss derfor i lagets farger. [/FONT][FONT=Times New Roman]Skulle det mangle på røde farger i din kles-kolleksjon, så kan du til kle deg i enten hvitt eller blått. Dette er viktig for å fremstå som en samla gjeng overfor landslaget, motstanderne og Ullevaal stadion! [/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]Ennå ikke fått tak i billett?[/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]Som de fleste av dere vet, så har vi fått opp ny nettside med VISA-løsning. Det vil bl.a si at bestilling av billetter er mye lettere enn noensinne!
                            Og det er fremdeles ledige billetter igjen! Gå inn på nettsiden, opprett profil, logg deg inn og følg instruksjonen for betaling av nytt medlemsskap og billett.
                            Superlett og superproft. Siste frist for bestilling av billett er kl 15.00 på kampdag.

                            Henting av billett
                            [/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]Utdeling av billetter vil skje i Glassbaren på Chateu Neuf mellom kl.16-17.30! (http://www.studentersamfundet.no/kart.php)[/FONT][FONT=Times New Roman]
                            Vi minner om at den personen som har bestilt billett, også må hente billett. Det går altså ikke ann å hente for andre, pgr. av sikkerhetsmessige hensyn.[/FONT]

                            [FONT=Times New Roman]Tidligere har det gått ann å hente sin billett også oppe på Ullevaal rett før kamp. Det vil vi forsøke å unngå nå fremover.
                            Skulle det derimot være krise, og du overhodet ikke kan hente din billett i Glassbaren, så ta i såfall kontakt med billettansvarlig for denne kampen på
                            [/FONT][FONT=Times New Roman]tlf.nr[/FONT][FONT=Times New Roman] 976 79 756.
                            [/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]
                            Program for kampdag - vorspiel![/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]16.00-17.45:
                            Det blir ikke så mye program rundt denne kampen i forkant, da det er en treningskamp. Men vi inviterer likevel alle til å bli igjen i Glassbaren, kjøpe billig mat og drikke, og lade batteriene til kamp sammen med andre Oljebergere! Her er det alltid god stemning
                            (Vi oppfordrer forøvrig til melde seg inn i Den Norske Studenforening i Glassbaren, da dette medfører langt billigere mat og drikke)[/FONT]

                            [FONT=Times New Roman]Senest kl 17.45 tar vi med oss den gode stemningen fra Glassbaren, rusler oppover til stadion, og finner våre plasser inne på Ullevaal![/FONT][FONT=Times New Roman]
                            [/FONT][FONT=Times New Roman]Spørsmål?

                            Klikk deg inn på "Kontakt oss" rubrikken på nettsiden, så vil vi svare deg på dine spørsmål![/FONT]

                            [FONT=Times New Roman]Tekniske problemer.
                            Ny nettside betyr nye barnesykdommer. Vi har hatt noen tilfeller hvor betalt medlemsavgift ikke har blitt registrert. Dette har nå blitt rettet opp i, og vi har full oversikt over hvem som har betalt selv om profilen har vist noen annet for noen av dere. Vi er i en tilpasningsfase hvor tips til forbedringer mottas med takk. Det er også viktig at dere melder fra dersom dere oppdager bugs e.l.

                            Og du? Husk å kle deg i rødt.
                            [/FONT][FONT=Times New Roman]
                            Alt for Norge
                            [/FONT]
                            [FONT=Times New Roman]Hilsen styret[/FONT]

                            Kommentar

                            • Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

                              #15
                              Jepp, jeg tror kfl skal begynne å sende ut helt like mailer som det der. Det må jo bli en suksess det.
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #16
                                en skam at det finnes KFL're i oljeberget.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • glasgow
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 1251

                                  #17
                                  Dette er min tråd og her skal det diskuteres Mobilisering til VIF kampen
                                  :twisted::twisted::twisted:

                                  Kommentar

                                  • KanariGulFugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 454

                                    #18
                                    sorry.. bare ett forslag kanskje man hadde fått folk til å bli ennå mer gira på kamper slik som mot vif borte

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av KanariGulFugl
                                      sorry.. bare ett forslag kanskje man hadde fått folk til å bli ennå mer gira på kamper slik som mot vif borte
                                      Ja ikke noe gjør meg mere giret enn en mail...
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • Maximus
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Sep 2005
                                        • 100

                                        #20
                                        Herregud da folkens.

                                        Gi nå mannen cred for at han prøver og komme med noe konstruktivt for og fylle opp svingen mot søpla. Dere sitter jo her inne og syter etterpå hvis det er dårlig oppmøte på kamper.

                                        Da blir det for dumt og være kjekkas mot noen som faktisk prøver og bidra.
                                        ¤Fugl i Oslo¤

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎