LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 635

    Stemningstråd LSK-Brann

    Kjør i vei.
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #2
    Klarer vi like godt som brann på Åråsen ifjor så blir jeg imponert. Selvom vi tapte så var det meget bra liv på tribunen og sangene gikk omtrent i ett.

    Bussen fra Bergen har blitt avlyst slik som jeg har forstått det så det blir nok ikke så mange tilreisende, men Brann fyller nok diadora pga Bergensere bosatt i Oslo.
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

      #3
      Opprinnelig skrevet av CFD
      Klarer vi like godt som brann på Åråsen ifjor så blir jeg imponert. Selvom vi tapte så var det meget bra liv på tribunen og sangene gikk omtrent i ett.

      Bussen fra Bergen har blitt avlyst slik som jeg har forstått det så det blir nok ikke så mange tilreisende, men Brann fyller nok diadora pga Bergensere bosatt i Oslo.
      Fyller Diadora? Det var vel å ta i litt.
      Badekar
      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        #4
        La meg presisere: Nå mente jeg ikke hele Diadora ,men heller de 5% som de har krav på og muligens litt mer.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #5
          5 % av seksjonen med pipende bergensere er nok i massevis.
          Dem synger ikke bra, men dem er faen så god på piping på eget lag, endelig er bergenserne best på noe :-)
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • Martini
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 294

            #6
            Satser på over 10.000 på tribunen imorra og et sinnsykt trøkk fra oss!!
            Har trua, er som Bjørkøy sa; Lillestrøm på Åråsen kan fort bli tøffere enn å ta imot Deportivo hjemme på Brann Stadion...

            La oss lage et helvetes liv og gjøre Åråsen til et FORT imorra!
            FUGLA TIL VI DØR!

            Kommentar

            • UltraFo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 800

              #7
              Regner med syk flagging hele kampen, massiv hopping og ryggdans på alle mann, alle klapper høyt og synger for full hals.

              Neida fra spøk til alvor, håper alle trøkker til alt de kan i morra og gir alt sånn at vi kan prøve å hjelpe gutta med å komme over søppla på tabellen
              UFC ~ Gulsvarte Brødre

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Opprinnelig skrevet av UltraFo
                Regner med syk flagging hele kampen, massiv hopping og ryggdans på alle mann, alle klapper høyt og synger for full hals.

                Neida fra spøk til alvor, håper alle trøkker til alt de kan i morra og gir alt sånn at vi kan prøve å hjelpe gutta med å komme over søppla på tabellen
                En spøk at du oppmaner til syk flagging, hopping og massiv synging? Det burde være minimumskravet for å komme på feltet. Jeg velkomner den dagen vi blir så mange at vi kan sile ut daukjøttet.

                Viktig at vi holder humøret oppe dersom vi skulle havne bakpå i denne kampen. Tro kan flytte fjell!

                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • scages
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1292

                  #9
                  Gleder meg alltid noe vannvittig til disse kampene mot Brann. Det finnes knappt noe deiligere ( i fotballens verden...) enn å jekke ned brautende og skarrende garnbøtere som tror dem har verdensherredømme. Lite slår en taus bergenser. La oss vise dem veien i kveld,- på banen og tribunen.

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    #10
                    stemninga hørtes magisk ut på tv, var det like bra som det hørtes ut på tv?
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #11
                      Nja, syns vi starta tregt (igjen som mot stabæk), men kom seg utover i kampen, og siste 30 syns jeg vi er utrolig bra!
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Martini
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 294

                        #12
                        "I med og motgang" synges for MYE idag spør du meg, greit nok at den kan skape trøkk men døde for ofte ut når den blei for hyppig starta...

                        Ellers nokså bra stemning, morro når hele feltet "klikka" før de mange cornerne i 2.omgang
                        FUGLA TIL VI DØR!

                        Kommentar

                        • Linings
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Aug 2008
                          • 47

                          #13
                          Synes det var latterlig dårlig synging store deler av kampen. (ja, jeg sang selv) Tok seg veldig opp etter målet, og det var utrolig gøy at faktisk hele stadion var med fra rett før målet.

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            #14
                            Som sofakanaris i kveld, føler jeg at jeg fikk en veldig god oversikt over feltets styrker og svakheter.

                            Vokalt: Veldig bra. Noen sanger går litt lenge, vi har såpass mange sanger at vi kan variere. Meget bra trøkk, ekstremt bra når man får med større deler av stadion.

                            Visuelt: Veldig dårlig. Ble faktisk utrolig overrasket over hvordan feltet så ut på en del hoppesanger. Rundt forsangerfeltene er det meget bra, men resten av feltet er rett og slett håpløst dårlig til å hoppe. Klapping over hodet fungerte brukbart, men fortsatt store deler som ikke er med. På Ascoli tidlig i matchen(som var veldig bra på lyd), så jeg 2 flagg på hele feltet, et hos kosefeltet og et på øvre felt C. Vi har rett og slett en ekstremt lang vei å gå når det gjelder hopping og flagging.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • pk-kanari
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Jun 2007
                              • 6

                              #15
                              Bra på tribunen..

                              Her er jeg uenig i noen innlegg.. jeg var på tribunemøte å fikk med meg hva som skulle skje..
                              Første omgang idag var det dritbra liv.. mange begynnte å synge 4-5 min ut i kampen og det var trygt sagt liv.
                              mange døde ut etter målet til skarrepakket, men det kom seg fort igjen etter utligninga.. tror også forsangerene var litt stolte av kanarifansen idag.
                              Er veldig stolt av alle på RB og strømmen idag som reiste seg på de siste sjansene.. det var stort å se så mange kanarifans reise seg, noe vi ikke har sett så mye til før unntatt mål..

                              Syntes dette var en hel og bra dag.. men desverre uavgjort noe som ikke var fortjent i hele tatt..

                              Kommentar

                              • Hoho
                                -Engasupporter-
                                Forumsadist
                                • Oct 2006
                                • 140

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Linings
                                Synes det var latterlig dårlig synging store deler av kampen. (ja, jeg sang selv) Tok seg veldig opp etter målet, og det var utrolig gøy at faktisk hele stadion var med fra rett før målet.
                                Dette kan jeg si meg ganske enig i. Hele første omgang, samt starten av andre omgang var elendig. Ikke at bergenserne var noe særlig bedre (de har jo to-tre sanger de bruker en gang i blandt) men KFL skuffa idag iforhold til hva man kan forvente av dem.

                                Lite hopping (stort sett bare gutta nede på felt b som hoppa samt noen oppe på felt a), lite flagging, og mye død-perioder.

                                Mot slutten tar synginga seg opp i takt med at LSK presser på for mål 1 og 2, (ja jeg vet det bare ble ett, men dere skjønner...) og stemninga økte på hele stadion.

                                Så til dere som mener at som enga-supporter er jeg like pålitelig som TV2's mikrofoner; Vi satt på felt N idag rett over KFL. Virker som alt for mange som står på sangfelt rundt om i landet her mener det er god stemning uansett. Høres vel kanskje sånn ut når man står på fremste delen av ett sangfelt og har en del syngende bak seg...
                                Last edited by Hoho; 22.09.2008, 21:52.
                                Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                                JA, det er det

                                *Hoho er en skapfugl*

                                Kommentar

                                • Linings
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Aug 2008
                                  • 47

                                  #17
                                  Tror synginga oppleves veldig forskjellig i forhold til hvor på kanarifeltet man står. Vi står langt oppe, mange rader mellom oss og forsangerne som er helt stille....

                                  Kommentar

                                  • Hoho
                                    -Engasupporter-
                                    Forumsadist
                                    • Oct 2006
                                    • 140

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Linings
                                    Tror synginga oppleves veldig forskjellig i forhold til hvor på kanarifeltet man står. Vi står langt oppe, mange rader mellom oss og forsangerne som er helt stille....
                                    Fra motsatt side kan man hvertfall se veldig forskjell på de forskjellige delene av feltet. Noen steder ser man masse hender som klapper og vifter i takt, mens andre steder er det helt dødt. Så er det enda litt færre steder som hopper men det er de samme stedene som klapper. Lydmessig er opplevelsen på ett sangfelt veldig forskjellig utifra plassering, men totalt sett var det dårlig idag.

                                    Det merkeligste var at dere faktisk flagga mer i pausen enn under kampen. Rett etter målet så feltet utrolig bra ut, med mye flagg og mye liv. Men så dør det visuelle ut igjen. Men folk får jo kjeft for å flagge mens det er ting som skjer på banen, så det vil vel alltid være ett lite problem å bruke flagg under kamp.
                                    Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                                    JA, det er det

                                    *Hoho er en skapfugl*

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #19
                                      Er tragisk hvor dårlig visuelt det er. Håper det snart blir tatt tak ifra sangruppa/tribunegruppa istedenfor å bare prate om det samme hver gang.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • Raskolnikov
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1452

                                        #20
                                        Irriterte meg litt over sangvalgene mot slutten av kampen. LSK kjempet om livsviktige poeng de siste 10 minuttene og da synes jeg man burde synge noe annet enn "Vi er Kanarifansen...", "Vi kan noe som ikke der kan..." og "Er det alltid så stille over der?".

                                        Ellers var villmannsskrikingen ved egne dødballer foran feltet et høydepunkt.
                                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎