Møte ang sesongen 2008, var det 15 november?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    Møte ang sesongen 2008, var det 15 november?

    Har hørt rykter om at det skal være et møte angående stemning sesongen 2008 og fremtiden?

    Er dette hemmeliggjort så usannhetene om UFC som blir fortalt på disse møtene skal forsette?

    Som medlem av KFL så håper jeg det blir mulighet for å være tilstede her.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!
  • mr.sandass
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2005
    • 972

    #2
    Enig. Som medlem av KFL så vil jeg gjerne på dette møte.
    www.ultrasfeltc.net

    Kommentar

    • Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

      #3
      Pussig, det var visst flere som hadde fått høre om dette på bussen på veien til Ålesund.

      Men vi er nok alle like, vi hører det vi vil.
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3376

        #4
        Går utifra at alle vil få invitasjon til et slikt møte. Hvis ikke har ikke møtet noen betydning.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          #5
          Opprinnelig skrevet av MortenA
          Går utifra at alle vil få invitasjon til et slikt møte. Hvis ikke har ikke møtet noen betydning.
          Jepp å det blir sikkert som til alle de andre tribunemøtene som har vært i år.
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            #6
            Opprinnelig skrevet av Simeone
            Er dette hemmeliggjort så usannhetene om UFC som blir fortalt på disse møtene skal forsette?
            Skal du først bruke FrP-taktikk burde du få med "rakke ned på" også.

            Forøvrig mener jeg at det kan dokumenteres at jeg har vært på medlemsmøte i Kanari-Fansen og forsvart UFC i inneværende år.

            På de møtene som har vært avholdt har demokratiske prinsipper blitt fulgt, hvor alle som har ønsket å tegne seg til innlegg har blitt hørt. Altså en god, gammeldags debatt. Har det vært presentert "usannheter" er det i hvert fall gitt mulighet til å imøtegå dem.

            Skal det avholdes noe storskala-møte tror jeg du kan være trygg på at alle medlemmer i KFL er velkomne og at det blir mulighet for å si sin mening igjen.
            Vidar Evje

            Kommentar

            • mr.sandass
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2005
              • 972

              #7
              Opprinnelig skrevet av KFL109
              Skal du først bruke FrP-taktikk burde du få med "rakke ned på" også.

              Forøvrig mener jeg at det kan dokumenteres at jeg har vært på medlemsmøte i Kanari-Fansen og forsvart UFC i inneværende år.

              På de møtene som har vært avholdt har demokratiske prinsipper blitt fulgt, hvor alle som har ønsket å tegne seg til innlegg har blitt hørt. Altså en god, gammeldags debatt. Har det vært presentert "usannheter" er det i hvert fall gitt mulighet til å imøtegå dem.

              Skal det avholdes noe storskala-møte tror jeg du kan være trygg på at alle medlemmer i KFL er velkomne og at det blir mulighet for å si sin mening igjen.
              Det har blitt sagt ting som ikke er sanne. Dermed blir ikke dette Frp taktikk. Men hvis dette møte er i den formen jeg har hørt rykter om så er ikke alle medlemmer invitert til det iallefall.
              www.ultrasfeltc.net

              Kommentar

              • skotten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 1794

                #8
                Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                Det har blitt sagt ting som ikke er sanne. Dermed blir ikke dette Frp taktikk. Men hvis dette møte er i den formen jeg har hørt rykter om så er ikke alle medlemmer invitert til det iallefall.
                Pr i dag er heller ikke jeg invitert, og neppe noen andre heller. So hold your horses...

                Kommentar

                • synøve
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 425

                  #9
                  skal dere virkelig lage en ny diskusjon om dette?? jeg har ikke fått med meg engang at det skal være et møte og jeg satt på bussen.. Er vel heller slik at dato og ting rundt ikke er fastsatt så da er det vel ikke noen vits å gå ut med enda heller!

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av synøve
                    skal dere virkelig lage en ny diskusjon om dette?? jeg har ikke fått med meg engang at det skal være et møte og jeg satt på bussen.. Er vel heller slik at dato og ting rundt ikke er fastsatt så da er det vel ikke noen vits å gå ut med enda heller!
                    Bare en misforståelse som nå er retta opp. Ingen er int. i flere diskusjoner nå

                    Kommentar

                    • ChriZza
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 4265

                      #11
                      Godt å høre!

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎