Gi en positiv tilbakemelding til styret i KFL!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    Gi en positiv tilbakemelding til styret i KFL!

    Følte jeg bare måtte opprette denne tråden etter nok en endt sesong.

    For at ting skal bli bedre er det viktig å påpeke hva som kan forbedres og da kan det fort bli til at man glemmer å faktisk rose de som har tatt på seg ansvaret og arbeidet med å sitte i styret for denne organisasjonen vår på 5.000 medlemmer.

    Dette er en tråd for å støtte oppunder det at "jeg-er-kanskje-ikke-enig-i-absolutt-alt-som-skjer-rundt-KFL-men-dere-skal-faen-meg-ha-skryt-og-respekt-for-det-arbeidet-dere-utfører!"

    Denne går til Jan, Frode, Marie, Arild, Petter og Per Arne! Takk for arbeidet dere utfører!

    Vis litt respekt og bruk et hundredelssekund av livet ditt på å gi en tommel opp til noen som bruker hundrevis av timer i året på VÅR organisasjon som kjemper for VÅRE interesser!

    (Grunnen til at jeg legger denne i tribunekultur-forumet er at KFL handler om tribunekultur ift LSK)
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Her trengtes ingen betenkningstid for å trykke "tommel opp".

    Folk som stiller opp timesvis i ulønna arbeid for å skape et tilbud til andre har alltid min fulle respekt!
    Vidar Evje

    Kommentar

    • morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

      #3
      Opprinnelig skrevet av KFL109
      Her trengtes ingen betenkningstid for å trykke "tommel opp".

      Folk som stiller opp timesvis i ulønna arbeid for å skape et tilbud til andre har alltid min fulle respekt!
      All ære til ivrige sjeler,men at det er ulønnet er jeg ikke enig i.Man får vel borteturer betalt av medlemmer.
      Badekar
      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

      Kommentar

      • Gyras
        Medlem
        Hoffnarr
        • Nov 2003
        • 62

        #4
        Opprinnelig skrevet av morten
        All ære til ivrige sjeler,men at det er ulønnet er jeg ikke enig i.Man får vel borteturer betalt av medlemmer.
        Skulle strengt tatt bare mangle spør du meg! Takk for at dere gjør det enkelt (og ikke minst billig) for andre å dra på tur.

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #5
          Jeg må spesielt gi kreditt for hvor bra arrangementet av turene (spesielt båt-turen til Køben!) har vært dette året. Absolutt ingenting å utsette på.

          Bra informasjon rundt turene, gode busser, inget bråk, god stemning hele veien - det er rett og slett en fryd å sitte på med dobbeltdekkern.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • uutsi
            Medlem
            Bøffel
            • Nov 2007
            • 30

            #6
            Klapp på skulderen

            Når du møter noe av disse menneskene ute, hvor som helst; gi de et klapp på skulderen og si god jbb!!!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎