Støttetråd for Kanaristyret

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

    #41
    Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
    Dette er ingen påstand, men fakta som kan dokumenters hvis det er ønskelig. Derimot har jeg til gode og se noe som helst bevis på at styremedlemmer har blitt truet. Det er med andre ord dette som er påstander, at folk sluker dette kan du godt karakterisere som drøyt.
    Om dette kan dokumenteres foreslår jeg at du setter i gang nå!
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

    Even Nordlien

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #42
      Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
      Om dette kan dokumenteres foreslår jeg at du setter i gang nå!
      eller holder kjeft...

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #43
        Opprinnelig skrevet av Felt C
        De får jo både telefoner og sms fra en i styret hvor de blir oppfordret til å gi tomler opp og skrive innlegg til fordel for styret.Saueflokken gjør som de blir bedt om.Samtidig sletter man motpartens innlegg over en lav sko.Er ikke rart mange rister oppgitt på hodet og resignerer.
        Hvis jeg skal karakteriseres som en del av en saueflokk, vil jeg gjerne bli kalt bjellesauen i denne sammenheng, da jeg var mye tidligere ute enn KFL-styret med å advare mot at ultras- og casualsgrupperinger kunne føre til en splittelse blant fansen. Kan vi ikke nå bare prøve å bilegge gamle stridigheter og konsentrere oss om den kommende sesongen?

        Kommentar

        • Dandy
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 346

          #44
          hvorfor er det kun ultras- og casualkulteren som står for splittelsen i KFL, som du mener?

          Kan det ha noe med makt å gjøre må'n tro?
          UFC 05!

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #45
            Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
            hvorfor er det kun ultras- og casualkulteren som står for splittelsen i KFL, som du mener?

            Kan det ha noe med makt å gjøre må'n tro?
            Før ultras/casuals var KFL én enhet. Så oppsto det en splittelse. Jeg mener hovedproblemet er at ultras/casuals-grupperingene ikke vil innordne seg de spillereglene som gjelder. Det er klart det har med makt å gjøre. I begynnelsen prøvde KFL-styret å spille på lag med grupperingene. Da det førte galt av sted, var man nødt til å stille krav og sette makt bak kravene. Det er nå utarbeidet et sett med tribuneregler. Slik jeg ser det, har nå ultras/casuals et valg mellom å bli en del av KFL eller å gå på Åråsen enkeltvis. Jeg tror ikke det er en opsjon å fortsette som før eller å endre spillereglene.

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              #46
              Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
              hvorfor er det kun ultras- og casualkulteren som står for splittelsen i KFL, som du mener?

              Kan det ha noe med makt å gjøre må'n tro?
              Er selvsagt ikke bare representanter for ultras- og casualkulturen som sier eller gjør ting i debattens hete som kan virke lite brobyggende. Likefullt er det disse fenomenene (ultras/casual) som er kjernen i spildens årsaksforhold.

              Kommentar

              • Dandy
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 346

                #47
                Opprinnelig skrevet av Torolf
                I begynnelsen prøvde KFL-styret å spille på lag med grupperingene.
                Men det er jo bare tull? Det var et par møter, men det var det!
                UFC 05!

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                  Men det er jo bare tull? Det var et par møter, men det var det!
                  Hva mener du burde vært gjort? Gitt Undergruppene fritt leide?
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                    Men det er jo bare tull? Det var et par møter, men det var det!
                    Tror han mener før Nadderud 2008
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    • Dandy
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 346

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                      Tror han mener før Nadderud 2008
                      Okei, da fulgte jeg ikke med. Tenkte på etter nadderud jeg.
                      UFC 05!

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                        Okei, da fulgte jeg ikke med. Tenkte på etter nadderud jeg.
                        Om du mener etter Nadderud, virker spørsmålet ditt enda mer ute på viddene.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Dandy
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 346

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Om du mener etter Nadderud, virker spørsmålet ditt enda mer ute på viddene.

                          Hvorfor det? Fordi jeg om hvorfor ultras- Casual kulturen er grunnen til splittelsen? og om det har med makt å gjøre?
                          UFC 05!

                          Kommentar

                          • Nr.10
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 597

                            #53
                            Jeg prøver igjen. Det er altså greit at Jan Jensen kommer med beskyldninger om drapstrusler uten noen som helst form for dokumentasjon/vitne. Men når en sier at en i styret har kommet med trusler, så må en kunne dokumentere det? At man skal kunne dokumentere en hendeles er i og for seg helt riktig. Men da må det være likt for begge parter. Det vil oppleves som sensur og propaganda fra styrets/moderatorenes side når en blir forskjellsbehandlet på denne måten.

                            Når det gjelder drapstruslene som visstnok er rettet mot Jan Jensen, kan jeg gå så langt som å kalle det vrøvl. Jeg så selv "hendelsen", og det var ingenting i den diskusjonen som inneholdt drapstrusler. Det ble vel en noe het diskusjon, men det var like mye Jan Jensen sin feil, som kom med beskyldninger som ikke var i nærheten av å stemme.

                            Og når det gjelder hersketekniker her inne, så syntes jeg det å avfeie en annens mening med ens egen er helt på tryne. Man må jo bo inne på dette forumet her for å få en viss respekt. Har man under 1000 innlegg på kfl.no, så blir man enten ikke hørt, dine meninger regelrett avfeid, eller mobbet ut. At det blir et slags kameratskap mellom forumronkerne her inne, er jo helt greit. Men som andre har nevnt før her, så er det ikke rart at noen drar sammenligninger med en saueflokk.
                            Enkelte her inne har jo faktisk helt andre meninger på forumet her, enn når en møter dem på puben. Akkurat som man er redd for å ha egne meninger.
                            Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                            RÅGG 19116

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av HarryRoberts
                              Jeg prøver igjen. Det er altså greit at Jan Jensen kommer med beskyldninger om drapstrusler uten noen som helst form for dokumentasjon/vitne. Men når en sier at en i styret har kommet med trusler, så må en kunne dokumentere det? At man skal kunne dokumentere en hendeles er i og for seg helt riktig. Men da må det være likt for begge parter. Det vil oppleves som sensur og propaganda fra styrets/moderatorenes side når en blir forskjellsbehandlet på denne måten.
                              Dette er jeg helt enig i, og jeg kommer til å ta det opp til debatt innad i mod-teamet. Spillereglene må være like for alle, ellers er forumet uten troverdighet og verdiløst som diskusjonsarena.

                              Kommentar

                              • skotten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 1794

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av HarryRoberts
                                Når det gjelder drapstruslene som visstnok er rettet mot Jan Jensen, kan jeg gå så langt som å kalle det vrøvl. Jeg så selv "hendelsen", og det var ingenting i den diskusjonen som inneholdt drapstrusler. Det ble vel en noe het diskusjon, men det var like mye Jan Jensen sin feil, som kom med beskyldninger som ikke var i nærheten av å stemme.
                                Siden jeg har mindre enn 1000 innlegg så anser jeg meg skikket til å svare

                                Når Jan Jensen hevder denne diskusjonen inneholdt voldstrusler rettet mot ham, og du hevder at du skal bli trodd på at den ikke inneholdt drapstrusler og at Jensen er en løgnhals og dramaqueen. Hvem skal jeg tro på? Et aktivt arbeidende styremedlem i KFL som hver dag setter sitt eget navn og ansikt knyttet til hver av hans uttalelser? Eller skal jeg tro på et utestengt medlem/ikke-medlem som kun bruker forumet for å fremsette påstandene sine anonymt? Hmm, tough choice... Gi påstandene litt mer kjøtt på beina før du uttaler dem offentlig og stå frem med ditt fulle navn!

                                Og prøv for Guds skyld ikke å gjøre dette til en debatt om samrøre på forumet!

                                Sindre Valsgård - halvperifer forumrunker...

                                Kommentar

                                • Stantheman
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Apr 2007
                                  • 6

                                  #56
                                  Spesielt at moderator Rønnern gir tommel ned til et innlegg der en annen moderator sier at det bør være like spilleregler for alle på forumet.

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    #57
                                    Kanskje Rønnern mener at de er nettop det? Og at det derfor ikke er noe behov for diskutere det.
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • Vinje
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Feb 2006
                                      • 110

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av skotten
                                      Når Jan Jensen hevder denne diskusjonen inneholdt voldstrusler rettet mot ham, og du hevder at du skal bli trodd på at den ikke inneholdt drapstrusler og .....
                                      For å stikke litt kjepper i hjulene her; Er det ikke relativt stor forskjell på en "voldstrussel" og en "drapstrussel" ?

                                      Ellers må jeg bare le når jeg leser denne tråden (m. fl) Hva med å dele Martins i 2? De som støtter styret og mener at dagens situasjon er helt OK nede i kjeller`n, og de som ikke er enige i at det drives "likt for alle" kan sitte oppe. På Åråsen kan vi vel enkelt dele feltet i 2, slik at gruppe 1 står til høyre på feltet, og gruppe 2 til venstre. Del det med bånd som KFL styret kan få hos Politiet, og bli enige om at gruppe 1 synger i 1 omgang og gruppe 2 i andre omgang. Da får alle det som de vil........

                                      Trusler skal dokumenteres, og dokumenteres av alle, uansett om du er styremedlem, casual, ultras, vanlig medlem eller forumrunker! Det går på normal folkeskikk å kunne dokumentere ting som slenges ut på et åpent forum. Har du ikke bevis så hold kjeft.

                                      Har du problemer med et annet menneske, så ta det med han/henne, og ikke sleng ut problemet ditt på et åpent forum! Hvordan i alle dager skal en krangel/diskusjon/trussel kunne løses om man ikke snakker direkte om det, men løper hjem og klusser ned noen beskyldninger her inne?

                                      Tommel OPP, tommel NED; Who the fuck cares?
                                      Det var min mening, og den er alltid riktig!

                                      Kommentar

                                      • bertelsen
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Jun 2008
                                        • 29

                                        #59
                                        Synes det er trist at vi ser ut til å gå inn i 2009 sesongen med fokus på krangelen om "hvem som er den største dummingen og ikke". Skjønner at det er mange såre følelser ute og går, men min mening er at man heller burde fokusere på å samla støtte laget på best mulig måte.
                                        For det er vel fortsatt det viktigste, eller hva?

                                        Kommentar

                                        • T.Pennant
                                          I karantene
                                          Forumsadist
                                          • Jul 2008
                                          • 121

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av bertelsen
                                          Synes det er trist at vi ser ut til å gå inn i 2009 sesongen med fokus på krangelen om "hvem som er den største dummingen og ikke". Skjønner at det er mange såre følelser ute og går, men min mening er at man heller burde fokusere på å samla støtte laget på best mulig måte.
                                          For det er vel fortsatt det viktigste, eller hva?
                                          Selvfølgelig er det det beste. Men det finnes grense for hva EN side i en sak gidder å ta imot, før man tilslutt reagerer.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎