Støttetråd for Kanaristyret

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    #61
    Opprinnelig skrevet av Vinje
    For å stikke litt kjepper i hjulene her; Er det ikke relativt stor forskjell på en "voldstrussel" og en "drapstrussel" ?
    Stor forskjell, men begge er såpass langt over streken at jeg valgte halvgardering

    Jeg er superenig i at også styremedlemmer skal være aktsomme med å komme med påstander som ikke lar seg bevise. Men siden HarryRoberts i sitt innlegg bruker Jan Jensen som eksempel, må jeg få lov til å spørre: Hvor på forumet har Jan beskyldt noen i SKF for konkret å ha drapstruet ham?

    19. juli la styret ut et skriv på forsiden av kfl.no (ikke forumet) med tittelen "nok er nok". Blant sju punkter som ble ramset opp for å eksemplifisere sto følgende punkt:

    -Trusler mot folk i KFL styret. Det toppa seg når SKF prøvde å ta en i styret som var ute med noen venner på Martins.

    Hvorpå forumbrukeren Fugla.. samme kveld i tråden "KFL med monopol?" hevdet ordrett:

    Er totalt pisspreik at noen i SKF har truet noen i KFL styret.

    Dette svarte Jan på i følgende melding:

    Tribunekultur, tifo, stemningstråder og diskusjoner om utvikling av Kanari-Fansen.


    Kan fortsatt ikke se noen beskyldninger om drapstrusler. Og han gikk vitterlig her også langt i å antyde at episoden kunne bevises.

    Med andre ord. I forhold til påstanden om at også styremedlemmer bruker forumet til å rette grunnløse beskyldninger, har HarryRoberts her bedrevet ren historiefordreining i det han velger å bruke som eksempel.

    Kanskje skulle styret ha kuttet ut denne formuleringen i det offentliggjorte "Nok er nok"-skrivet? Men vi skal også huske på at i sommer var det fortsatt en del som ikke hadde fått opp øya for hvor langt enkelte SKF'ere hadde gått/kunne gå.

    Ellers veldig enig i alle styremedlemmer, vanlige medlemmer, forumrunkere mm. bør holde seg innenfor en norm om at man unngår å skyte på hverandre uten bevis på forumet.

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #62
      Jeg vil bare rette en stor takk til alle som stiller opp og jobber gratis for å gjøre landets antagelig beste supporterklubb enda bedre.

      Spesielt nå i en tid hvor det ser ut til at MOT er den viktigste egenskapen å inneha for å bekle en styreposisjon.

      FULL STØTTE!
      Knurr...

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #63
        Moderatormelding:

        Dette er støttetråd til styret, og ikke en diskusjon rundt ultras/casuals.
        Har flyttet en rekke innlegg til passende tråd.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎