Mye daukjøtt på felt a!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Nordby-Kanaris
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2006
    • 146

    Mye daukjøtt på felt a!

    Bestemte meg for og stille meg på felt a idag. De fleste som står der virker som at de står der bare for og være en del av kfl. Hva kan vi gjøre med det? Tar ikke alle på felt a over en kam.
    Cupmestere 2007:D
  • Krissern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1017

    #2
    Ikke bare lar de være å synge, men de brukte ikke 2 stangs flagga som var lagt ut til tifoen! Noe må gjøres!

    Kommentar

    • Andersen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2009
      • 350

      #3
      Som nevnt tidligere i en annen diskusjon så sto jeg på felt A like ved forsanger feltet. Det jeg erfarer er at folk som står rundt feltet synger for full hals, men snur man seg og ser bakover er det en helg gjeng som ikke åpner kjeften en eneste gang, men som bare ser på kampen.
      Greit at man vil få med seg matchen også, men det går vel an og synge om ikke annet? Folk klarer to ting på en gang?

      Jeg blir hvertfall fryktelig irritert når man har 20 stk som gir alt dem har ved forsanger feltet, mens det er flere hundre som står og sover rundt disse igjen. Her krever det skjerpings til neste hjemmekamp.

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        La felt-a være ståfeltet hvor man fokuserer på kampen flytt per arne og gjengen nærmere felt b. Nå har man sliti med felt-a i alle år, på tide å kutte det ut som et syngested. I tillegg ødelegger dem tifoen.

        Kommentar

        • Fugla- patriot83
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2005
          • 1241

          #5
          Opprinnelig skrevet av Tony
          La felt-a være ståfeltet hvor man fokuserer på kampen flytt per arne og gjengen nærmere felt b. Nå har man sliti med felt-a i alle år, på tide å kutte det ut som et syngested. I tillegg ødelegger dem tifoen.
          Interessant tanke. Fått med alle med mental innstilling over på felt B og heller fått et ekstra slagferdig sangfelt der.

          Per Arne, hva tenker du om det?

          Hilsen
          felt C, som kun en omgang i hele sitt liv har stått på felt A (1. omgang mot Start 2007)
          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
            Interessant tanke. Fått med alle med mental innstilling over på felt B og heller fått et ekstra slagferdig sangfelt der.
            Det kan jo faktisk også få de kjipingene på felt A til å bidra oftere ettersom stemninga blir bedre på resten av feltet!

            Men det skal sies at også felt A var med på hopping og synkronisert klapping i går. Dette så jeg fra min uvante plass på sittetribunen. Så HELT zombier er de ikke der!

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Jeg håper felt A igjen kan bli feltet til ultrasgutta våre jeg da. Synes det er veldig dumt at de ikke kan stå sammen med oss og bidra!
              Men det er vel en annen diskusjon, og man får se hva tiden bringer.

              Kommentar

              • Skinke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2007
                • 3914

                #8
                Opprinnelig skrevet av Tony
                La felt-a være ståfeltet hvor man fokuserer på kampen flytt per arne og gjengen nærmere felt b. Nå har man sliti med felt-a i alle år, på tide å kutte det ut som et syngested. I tillegg ødelegger dem tifoen.
                nja, i fjor var jo felt a bra med Råholt på "øvre" og dere på "nedre". I år så har tribunegruppa bestemt at vi skulle prøve å flytte 25(?)av de mer aktive ned på felt b rundt rønnern så det blir det største forsanger feltet.

                Å kutte ut å tenke på felt a er jeg uenig i, men heller tenke hvordan få felt a bedre?
                Daukjøtt Felt C

                Kommentar

                • Eiriqen
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Aug 2006
                  • 105

                  #9
                  Dette har vel vært oppe til diskusjon før.
                  Personlig mener jeg fordelingen av "crazy folk" er for dårlig på feltet. I tradisjon tro stiller alle som synger og hopper i to timer opp rundt midten av feltet. Er vel strengt tatt ikke der det trengs folk som skaper stemning.

                  Felt a var ganske stusselig i går, lite sang og folk lot tostanga ligge.
                  Team Wenche Myhre
                  Skjettengutta
                  "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

                  Kommentar

                  • general
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1150

                    #10
                    Jeg stod selv på felt a i går, og må meddele at jeg falt inn i se på kamp(uten å synge) modus. Dette er noe jeg tar på min kappe. Men jeg gjorde meg noen betraktninger.

                    1) Det står en del personer der som ikke er psykopater av natur, men betalende medlemmer og dermed har de rett til å stå der. De liker å stå å kamp, elsker å fugle fugla, men tar ikke så lett til synging. Er enig i at vi skal la det være sånn og heller forsøke å bygge et felt fra B mot C og kjempe oss nærmere sentrum av langsiden.

                    2) Evighetssangene dreper stemningen på felt a hvis felt a ikke henger med fra første tone. Dersom en sang ikke fanges opp av noen på felt a så blir felt a stående tause gjennom hele sangen. Felt a klarer heller aldri å henge seg på resten av feltet igjen, etter å ha falt av. Det kan se ut som om eneste løsning på dette er å starte sanger oftere og variere mer for å gi felt a sjansen til å bli med. Men dette vil gå utover det feltet som holde liv i de lange sangene.
                    Seriegull 2016!!!

                    Kommentar

                    • Krissern
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1017

                      #11
                      Dere sier alle at vi har fokusert mye på felt a... Det har vert oppe til diskusjon utallige ganger men INGENTING har blitt gjort! Kanskje på tide å ofre en bruskasse og 5-6 gærninger for å få litt liv der?

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Krissern
                        Dere sier alle at vi har fokusert mye på felt a... Det har vert oppe til diskusjon utallige ganger men INGENTING har blitt gjort! Kanskje på tide å ofre en bruskasse og 5-6 gærninger for å få litt liv der?
                        Må du roe deg ned. Felt-a er et dødfødt prosjekt som bør skrinlegges og bruk helelr flere godtfolk på feltb/c

                        Var en grunn for at man flytta fra nedre felt-a til nedre felt-b i sesongen ifjor

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Krissern
                          Dere sier alle at vi har fokusert mye på felt a... Det har vert oppe til diskusjon utallige ganger men INGENTING har blitt gjort! Kanskje på tide å ofre en bruskasse og 5-6 gærninger for å få litt liv der?

                          korttidshukommelse? vi hadde forsangerfelt på felt A i hele fjor.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • Krissern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1017

                            #14
                            Siktet til nedre felt a...

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #15
                              Kosekroken hadde nedre felt A store deler av fjorårssesongen. Selv ikke forsangerfelt + kosekroken hjalp. Nytter ikke å si at det ikke har vært forsøkt.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                Kosekroken hadde nedre felt A store deler av fjorårssesongen. Selv ikke forsangerfelt + kosekroken hjalp. Nytter ikke å si at det ikke har vært forsøkt.
                                Veldig enig. Selv når vi var rundt 50 mann som ga bånn gass hele kampen så ble det ikke stort mer enn greit. Det beste hadde selvfølgelig vært om vi hadde fått med alle, men av og til må man bare innse at det ikke alltid blir som man ønsker, og da er det ikke vits å bruke mere energi på å prøve lenger.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • Skinke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2007
                                  • 3914

                                  #17
                                  Mulig jeg er dum, men når mann kjøper ståbillett til ett felt der Kanari-Fansen står, er det ikke å forvente at noen flagger, at noen har opp en 2-stangs, eller at noen står på stol foran deg da? Faen ass, det er ett felt for aktive fans, flagg er endel av tribune"greia"!

                                  bah.
                                  Daukjøtt Felt C

                                  Kommentar

                                  • Syngende Fugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 415

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                                    Mulig jeg er dum, men når mann kjøper ståbillett til ett felt der Kanari-Fansen står, er det ikke å forvente at noen flagger, at noen har opp en 2-stangs, eller at noen står på stol foran deg da? Faen ass, det er ett felt for aktive fans, flagg er endel av tribune"greia"!

                                    bah.
                                    helt enig.. det å få stygge blikk tilbake når man maser om å holde to stangs oppe under tifoen SKAL IKKE forekomme på feltet..
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3376

                                      #19
                                      Greit nok at Felt A ikke er det mest støyende stedet, men hvis alle andre er så flink som de vil ha det til så burde ikke vi på felt A ha hørt Vikingfansen overhodet, men det fikk vi opptil flere ganger.

                                      Kosekroken i fjor var for meg en skuffelse. Jeg stod 3 meter bak dem, og på bakgrunn av dets rykte som superfans regnet med å måtte gå hjem med piping i ørene og hodepine. Med unntak av et par meget bra topper var det heller skrallt fra den gjengen. Da fremstod Råholt-kanaris bak meg flinkere.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Mauer
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2007
                                        • 270

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Skinke
                                        nja, i fjor var jo felt a bra med Råholt på "øvre" og dere på "nedre". I år så har tribunegruppa bestemt at vi skulle prøve å flytte 25(?)av de mer aktive ned på felt b rundt rønnern så det blir det største forsanger feltet.

                                        Å kutte ut å tenke på felt a er jeg uenig i, men heller tenke hvordan få felt a bedre?
                                        Jeg synes det var synd å flytte Per A bort til felt B. Det begynte faktisk å bli veldig bra på felt A ifjor med Per A.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎