Ny syngende gjeng på SS

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    #21
    Ser at dere følger reglene om å ikke stå samla som en gruppe osv, men håper virkelig dere kommer tilbake til feltet ...Selvom det kanskje innebærer å måtte stå to og to, hånd i hånd da

    Etter mitt skjønn trenger vi enkeltpersonene til engakampen, velkommen skal dere iallefall være!
    FUGLA TIL VI DØR!

    Kommentar

    • Dandy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 346

      #22
      Hehe - men det er veldig enkelt for en ekeltperson å finne setet sitt på sittetribunen og sitte rolig å se på kamp, nyte en kaffe og en vaffel.

      Popcorn kanaris
      UFC 05!

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        #23
        Det mest skuffende på søndag var at Metern SNUDDE etter å ha scora 1-0.. Han var på vei bort til SS, men løp mot KFL istedet.. Meget skuffende når man først har samla alle Metern fans på en tribune, med Bennylem i spissen Mulig han ikke var oppmerksom på at alle fansa han satt der
        ..................

        Kommentar

        • Fuglegutt
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2008
          • 863

          #24
          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Det mest skuffende på søndag var at Metern SNUDDE etter å ha scora 1-0.. Han var på vei bort til SS, men løp mot KFL istedet.. Meget skuffende når man først har samla alle Metern fans på en tribune, med Bennylem i spissen Mulig han ikke var oppmerksom på at alle fansa han satt der

          La merke til det. Metern på vei mot lemmet.. hm..
          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            Tror dere at samlingen med enkeltidivider i hjørnet på SS kan komme til å få en grobunn og bli enda flere da??

            Jeg mener forøvrig fortsatt at det er veldig synd at KFL/LSK så det nødvendig å eksludere grupperinger fra feltet. Håper det blir en ordnings på dette i fremtiden, og at de som ønsker det i det minste får lov av klubben til å lage seg et ståfelt f.eks. bak mål.

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #26
              Opprinnelig skrevet av veiron
              Tror dere at samlingen med enkeltidivider i hjørnet på SS kan komme til å få en grobunn og bli enda flere da??

              Jeg mener forøvrig fortsatt at det er veldig synd at KFL/LSK så det nødvendig å eksludere grupperinger fra feltet. Håper det blir en ordnings på dette i fremtiden, og at de som ønsker det i det minste får lov av klubben til å lage seg et ståfelt f.eks. bak mål.
              Da må LSK gjøre om tribunereglene først. Men det hadde vært morro da det er herlig akustikk der og lavt under taket.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎