Hvordan får en innkalling til årsmøter osv.?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frøkna
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2006
    • 129

    Hvordan får en innkalling til årsmøter osv.?

    Åssen får man egentlig innkalling til årsmøter og sånn hvis man ikke er innpå her hele tiden?
    Last edited by RSP; 29.03.2009, 08:50. Begrunnelse: Trådtittel.
    Forza Flisbyn!
  • Superstefan
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 2180

    #2
    husker ikke helt hvordan tlf nummer du sender til for og få kfl info på sms men det er hvertfall en veldig bra måte og "følge" med på hva som skjer uten og sjekke forumet.
    Fotograf Kreativ Kanaris

    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

    Kommentar

    • KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

      #3
      Opprinnelig skrevet av Frøkna
      Åssen får man egentlig innkalling til årsmøter og sånn hvis man ikke er innpå her hele tiden?
      Man leser infoskrivet man som medlem får i postkassa. (Husk å melde adresseforandringer folkens.) Noen "og sånn" blir bare publisert på nett og gjennom info-SMS. Deretter overtar ryktebørsen.

      Opprinnelig skrevet av Superstefan
      husker ikke helt hvordan tlf nummer du sender til for og få kfl info på sms men det er hvertfall en veldig bra måte og "følge" med på hva som skjer uten og sjekke forumet.
      Gratis info-SMS: Send kanari til 2401
      Vidar Evje

      Kommentar

      • MobBoss
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 900

        #4
        Årsmøte innkallingen bør sendes ut i papirform. Gjerne i forbindelse med en utsending av buggen eller noe. Ikke sånn som nå når det sto nevnt i ett infoskriv som kom kun et par dager for årsmøte.

        Invicta

        Ingen er større en klubben

        Kommentar

        • KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

          #5
          Jeg svarte kanskje litt lettvint i forrige innlegg, men det jeg egentlig ønska å formidle var at innkalling til årsmøtet vil bli sendt ut til medlemmene. Det blir ikke bare lagt ut på nett eller sendt som SMS-varsel.

          Jeg er ganske sikker på at alle medlemmer skal få med seg når årsmøtet i KFL avholdes i 2010.
          Vidar Evje

          Kommentar

          • Frøkna
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2006
            • 129

            #6
            Opprinnelig skrevet av KFL109
            Jeg svarte kanskje litt lettvint i forrige innlegg, men det jeg egentlig ønska å formidle var at innkalling til årsmøtet vil bli sendt ut til medlemmene. Det blir ikke bare lagt ut på nett eller sendt som SMS-varsel.

            Jeg er ganske sikker på at alle medlemmer skal få med seg når årsmøtet i KFL avholdes i 2010.
            Ja, det syns jeg er bra. Siden jeg/vi ikke har fått noe skriv om dette. Jeg måtte purre på medlemskortene til alle 5 i familien også, som jeg fikk i posten forrige uke, takk for det.
            Forza Flisbyn!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎