Angående tifoen som blei droppa

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    Angående tifoen som blei droppa

    Som alle på stadion i går så, var feltet blotta for tifoarrangement.

    Kasterullene var en del av et større arrangement FuglaTifo sto klar med, men de blei nekta på grunnlag av et argument om brannsikkerhet.

    Enkelte har brukt opp solide timer av påskeferien for å klargjøre tifoen, så det er naturligvis opprivende å avlyse et arrangement når så mye hjerte og sjel ligger bak, attpåtil mot enga, men det var uaktuelt for oss å godta de gitte, meningsløse restriksjonene ved å gjennomføre en tifo som ikke kunne bli maksimal.

    Det var tifogruppas innstilling til tribunemøtet på Martins før matchen, og den blei fulgt.

    I det store bildet blir vi fattigere både som supportere og klubb når man frarøves motivasjon og midler til å støtte eget lag og kjempe mot bortesupportere.

    Kan forsikre om at saken blir fulgt opp, og at FuglaTifos ambisjoner om å holde KFL i tifotoppen så absolutt står ved lag.

    Per Arne
    Tifo-boss
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Jeg synes vi skulle kjørt i gang uansett. Smugla de inn hadde vi fått til.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      #3
      Var det LSK eller Brannvesenet som nekta kasterullene pga. brannfarlighet? Jævla ironisk hvis det var førstnevnte i så fall, som ikke klarte å hindre alle blussa til Klanen inn på Åråsen.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3271

        #4
        Jeg regner med at det jeg jobbet med i fra kl 16:20 - 19:30 elns på onsdag blir brukt i en annen kamp?
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Det var lurt å stoppe arrangementet, det jeg savna var informasjon om hvorfor det ikke var tifo.

          2 ting tifo gruppa kan/bør gjøre:

          1. Full flyerutdeling på hele stadion mot RBK om hvorfor det ikke var tifo mot enga.

          2. Skippe tifo mot RBK som et motsvar om hva man synes om å få beskjed på kampdagen om at tifoen er avlyst

          Vet selv hvor kjedelig det er å få en slik beskjed og all jobbinga som er lagt ned. Men det nytter ikke å bare klage på forumet når det er på stadion det må klages.

          Kommentar

          • Kloachim
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Oct 2005
            • 207

            #6
            vet ikke om det stemmer, men det var noen som fortalte meg at det ble avlyst pga sikkerhet, ikke fordi de brannfarlige, men fordi enkelte personer som ikke klarer å oppføre seg kaster på spillerne under kampen, og ikke før kampen som dem er ment for.
            I wouldn`t kill you if you bit my head of!

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              Opprinnelig skrevet av Tony
              Det var lurt å stoppe arrangementet, det jeg savna var informasjon om hvorfor det ikke var tifo.
              Det ble informert på tribunemøtet på Martins. Noe mer informasjon er det vel vanskelig å komme ut med før kampen, da avgjørelsen strengt tatt ikke ble tatt 100% før tribunemøtet også fikk si sitt.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • gutt94
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2007
                • 3271

                #8
                Uansett jeg ikke var på tribune møte fikk jeg mrd meg i fra flere at det ikke ble tifo, sa lurer på hvor du var på Mandag?
                Men det med sikkerhet om å kaste på banen tror jeg det ikke var. Men brann sikkerhet(ikke 100% sikker)
                Og jeg lurer på, kan ikke Kreativ Kanaris få med seg tifoen i stemnigs filmene sine?
                KnutHSolberg

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av gutt94
                  Og jeg lurer på, kan ikke Kreativ Kanaris få med seg tifoen i stemnigs filmene sine?
                  Har det vært noen tifoer som ikke KK har fått med seg...?
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Det ble informert på tribunemøtet på Martins. Noe mer informasjon er det vel vanskelig å komme ut med før kampen, da avgjørelsen strengt tatt ikke ble tatt 100% før tribunemøtet også fikk si sitt.
                    Hæ? Var det ikke tifogruppa som bestemte dette? Litt skremmende utvikling at en tifogruppe ikke kan bestemme at arrangementet skal avlyses når man får en slik beskjed,når det er disse som jobber med dette, men at det må opp i et "allmøte" før kampen hvor hvem som helst kan si noe.

                    Greit at det skal være et fellesskap, men litt må man kunne bestemme selv også. Ang. tifo så bør tifostyret bestemme alt selv. Heldigvis så stemte folk tydelig med tifogruppa, men det jeg da lurer på er:

                    Hvor "kjip" hadde den blitt hvis feil folk skulle bestemt dette og fått gjennomslag for dette?

                    PS: Man skal ikke legge ut hva tifoen skulle være

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #11
                      Tifogruppa hadde bestemt noen sekunder før tribunemøte at tifoen ble avlyst. Så ble det opplyst på tribunemøte at det ikke ville bli noe tifo. Selvsagt tony så er det tifogruppa som tar avgjørelsen og ikke tribunemøte.
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Skinke
                        Tifogruppa hadde bestemt noen sekunder før tribunemøte at tifoen ble avlyst. Så ble det opplyst på tribunemøte at det ikke ville bli noe tifo. Selvsagt tony så er det tifogruppa som tar avgjørelsen og ikke tribunemøte.
                        Takk, var det jeg håpet også
                        Last edited by Tony; 14.04.2009, 22:16. Begrunnelse: Trenger briller....

                        Kommentar

                        • synøve
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 425

                          #13
                          VI tok den avgjørelse selv ja. Er det noe du lurer på Tony så foreslår jeg at du spør en av oss i Tifo så får du det ordentlige og riktige svaret med en gang blir for mye frem og tilbake her

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av synøve
                            VI tok den avgjørelse selv ja. Er det noe du lurer på Tony så foreslår jeg at du spør en av oss i Tifo så får du det ordentlige og riktige svaret med en gang blir for mye frem og tilbake her


                            Denne gangen var det ikke spørsmål men en mistolkning av innlegget til Ronnie Jeg var jo enig i avgjørelsen

                            Kommentar

                            • synøve
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 425

                              #15
                              skjønte det er vel andre som oppfatter det feil og det er bare det jeg vil stoppe var så utrolig bittert at det skjedde

                              Kommentar

                              • egil
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2005
                                • 1119

                                #16
                                Håper det blir muligheter for å bruke Tifo`en senere i år. Kanskje i bortekampen mot Søpla?
                                KFL - medlem nr 23

                                Kommentar

                                • synøve
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 425

                                  #17
                                  blir nok en meget mektigere tifo når vi entrer ullevål stadion for å knuse søppla på hjemmebane altså...Spesielt siden vi ikke hadde tifo mot de nå!! viktig å reise seg

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎