Tromsø - Lillestrøm

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #21
    OI! blir redd av å se meg selv der gitt! ser faen meg helt mongo ut
    Opprinnelig skrevet av scages
    Noe mer aktivitet her:
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Mannschaft Rösler
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 247

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
      OI! blir redd av å se meg selv der gitt! ser faen meg helt mongo ut
      Ta det med ro. Ved nærmere granskning av bevismaterialet er konklusjonen utvetydig og krystallklar. Med reine ord for penga: Det var opplagt flere støttekontakter som satte seg på feil fly på Gardermoen. Nå må styret gå i bresjen og kjøre en oppstrammer. Det må ryddes i egne rekker. Her er det for mange om beinet, som snuser på samme kromosom antall som svømmer rundt i cellene til Otto Ulseth.

      -Herr Ampelmann

      Kommentar

      • Roll75
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2007
        • 834

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
        OI! blir redd av å se meg selv der gitt! ser faen meg helt mongo ut
        Nei da! Godt å se ekte glede! Er det du som står til høyre med med innlagt Kongsberg-knekk?

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #24
          Nei, er meg rett over den blå Telenor logoen, gammel drakt med Opel på
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #25
            Opprinnelig skrevet av Gullars
            Utifra hva jeg hørte på TV så syns jeg de supporterne som var der lagde bra stemning, hørte LSK sanger under hele kampen, fantastisk
            Opprinnelig skrevet av iL
            nå sang isberget flere gamle kanari travere da, bl.a. lillestrøm-er-de-beste-heia-heia-heia-kanaris

            jeg ble faktiskt lurt i en par minutter helt til jeg skjønte hva de gaula.
            Nå skulle jeg til å si at Isbergets plassering var helt bak mål. Det var den ikke, men burde kanskje ha vært. Det bærer ikke mye lyd ut når man står bortgjemt i en krok, bakerst på tribunen. Dermed hørtes en oppmikka gjeng på ca 50 Lsk-supportere atskillig bedre enn 250 røde og hvite :-)

            Rovfugl, du gjorde deg godt på bildet og kris har nå bevis på at hun ikke befant seg på VIP-tribuna denne gangen.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #26
              Opprinnelig skrevet av Stray
              Nå skulle jeg til å si at Isbergets plassering var helt bak mål. Det var den ikke, men burde kanskje ha vært. Det bærer ikke mye lyd ut når man står bortgjemt i en krok, bakerst på tribunen. Dermed hørtes en oppmikka gjeng på ca 50 Lsk-supportere atskillig bedre enn 250 røde og hvite :-)

              Rovfugl, du gjorde deg godt på bildet og kris har nå bevis på at hun ikke befant seg på VIP-tribuna denne gangen.
              Ja det regna jo ikke denne gangen, så da var hun sammen med oss.
              Men jeg tipper hun hadde VIP-billetten i lomma klar i tilfelle det skulle begynne å regne eller bli for kaldt ;-)
              Å si at noen tok seg GODT ut på det bildet er vel å overdrive, vi ser vel for det meste ut som tullinger hele gjengen i det øyeblikket, men fy faen for en flott gjeng med flotte tullinger i et flott øyeblikk!
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13271

                #27
                Godt det ikke er bilder fra lenger opp på feltet. Der utartet det seg skikkelig.

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎