Gamle fanziner

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lsk4ewah
    Medlem
    Møteplager
    • Oct 2006
    • 72

    Gamle fanziner

    Har sitti å lest litt i noen eldre fanziner fra nittitallet nå og synes det er svært spennende. Har kfl liggende eksemplarer av tidligere fanziner liggenede? Husker fra den tiden hvor vi begynte å pusse opp lokalet at det lå en del der men det var fra de siste par årene. En fin måte for kfl/h&k til å dra inn noen ekstra kroner. Kunne for eksempel gått til akkustikkforbedringer på feltet!
    Er det bare meg som synes dette kunne være interressant eller er det flere som deler mine tanker?
    Ultras Felt C
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    #2
    Det man kommer over av gamle fanziner (både kfl og andre) er det ønskelig å ta vare på, på lokalet, og et par samlinger har blitt donert allerede, og vi har kanskje fått kloa i en pen samling gamle bugg.

    Eksemplarer vi får flere av kan f.eks. legges ut for auksjon for å tjene en liten slant.
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • lsk4ewah
      Medlem
      Møteplager
      • Oct 2006
      • 72

      #3
      Det høres ut som en smart ide! Men jeg mener dog at en fanzine koster 20 spenn da, verken mer eller mindre. I tillegg er det vel venskelig å få til auksjon over nett da kanaris finnes i alle kriker og kroker av landet.
      Ultras Felt C

      Kommentar

      • UltraFo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 800

        #4
        Spørs litt, gammle og sjeldne fanziner er det ofte at folk er villige til å betale mer for. Så skal ikke se bort ifra at det er en kjempe ide. Vet at ett par sjeldne fanziner fra grupper i Sverige (de første fanzinene) gikk for over 500 osv.
        UFC ~ Gulsvarte Brødre

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎