Lillestrøm-Rosenborg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Stemningstråd Lillestrøm-Rosenborg

    Her vil jeg ha et massivt Fugla tog med masse bluss til denne kampen.....
    Last edited by RSP; 19.04.2009, 12:36. Begrunnelse: Flyttet posten til nyopprettet stemningstråd.
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    #2
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Her vil jeg ha et massivt Fugla tog med masse bluss til denne kampen.....
    trodde det var blitt tradisjon for KFL å gå i tog med litt å kose seg med når mann møter trøndra jeg?
    Vært det de siste årene hvertfall..
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • André
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2006
      • 419

      #3
      er vel kanskje ikke så mange som er klare for å plutselig havne på lørnskog etter sendte textmeldinger i toget ?
      Your life
      A game
      turn it up, turn it up!

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        #4
        Opprinnelig skrevet av UltraFo
        trodde det var blitt tradisjon for KFL å gå i tog med litt å kose seg med når mann møter trøndra jeg?
        Vært det de siste årene hvertfall..
        Enig i det. Fuglatoget bør være 2ganger i året, hjemme mot enga og trøndra. Men 2 kamper på rad er det bedre å ha denne gangen til gode.... eller?
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

          #5
          Helt enig Skinke. Det blir kanskje litt mye å ha 2 tog etter hverandre. Fuglatog skal være noe sjelden og noe som ikke må bli sett på som rutinemessig til hver kamp.

          For å få litt spredning på togene vil jeg nok foreslå Brann hjemme. Blir greit med et tog på våren og et på høsten
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            #6
            Dessuten så er tog vanvittig mye fetere når det er mørkt ute. (Ved blussing vel og merke)
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              LSK - RBK søndag 26. april kl. 20.00, Åråsen

              Ny storkamp på Åråsen, denne gangen mot trøndera. Tidligere enkel match på tribunen, men bartefolket har tatt steg de siste åra, så ingenting må taes for gitt.

              Noen vil si at vi har noe å revansjere etter matchen mot søpla, den gang ei. Det skulle bare mangle at 1800 knipsere klarer å overdøve like mange fra KFL når dem leder matchen.

              Det er en kjennsgjerning at ikke alle er som meg, det vil si 2x45 minutter med synging og hopping uansett. Men jeg er ikke alene, det var flere som aldri ga seg, uten at vi klarte å matche medgangssyngerne i Diadora-svingen.

              Det var knapt et stille sekund mot søpla, vi skal synge like mye mot trøndera, men mange flere skal henge seg på og kombinere dette med hopping, skjerfing og flagging.

              Fort Åråsen, det er vårt hjem!
              Last edited by Rønnern; 22.04.2009, 07:52.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • merch
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2007
                • 938

                #8
                Etter å ha tatt en baris i Tromsø i minus fem skal jeg ihvertfall klare mentaliteten hjemme mot trøndra. gleder meg til kamp. Håper bare ikke skipet blir forsinket på tidligvakta mi, ankommer Larvik 1630 og rett opp til Åråsen

                Denna kampen vil jeg ikke misse! Støtte gutta frem mot årets første seier her
                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                Kommentar

                • Bobbythabird
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Aug 2005
                  • 115

                  #9
                  Tror vi får se ett gira LSK lag som gir alt å tar 3 poeng på søndag!

                  Når det gjelder tribunen, håper jeg vi tar i litt mer en vi gjorde mot enga! Hadde væer kanon med en " års beste" her!

                  Får satse på en gjentakelse fra i fjor både på banen og tribunen!!


                  Forza!
                  Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

                  Kommentar

                  • HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

                    #10
                    slutt på moroa!

                    nå er det på tide at vi får hue ut av rævva og ser bort fra "i med og motgang" imaget vårt. er drit lei av å stå i 90 minutter hver uke og gi alt når vi faen ikke får noe tilbake... Håper andre her kan slutte å være så jævla positive til alt og se at vi må vise misnøye nå. vi klarte å holde kjeft i 15 min for å stå opp for supportere verden over, nå må vi gjøre det samme for å vekke noen tanker hos spillerne. 15 min med bannere (ikke negative mot spillere) som forteller hva vi mener om feilprioriteringer og dumme småfeil.

                    Kom med alt dere vil av kommentarer, men til syvende og sist veit alle her inne at jeg har 100% rett.
                    ***Større baller enn vett***

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                      nå er det på tide at vi får hue ut av rævva og ser bort fra "i med og motgang" imaget vårt. er drit lei av å stå i 90 minutter hver uke og gi alt når vi faen ikke får noe tilbake... Håper andre her kan slutte å være så jævla positive til alt og se at vi må vise misnøye nå. vi klarte å holde kjeft i 15 min for å stå opp for supportere verden over, nå må vi gjøre det samme for å vekke noen tanker hos spillerne. 15 min med bannere (ikke negative mot spillere) som forteller hva vi mener om feilprioriteringer og dumme småfeil.

                      Kom med alt dere vil av kommentarer, men til syvende og sist veit alle her inne at jeg har 100% rett.
                      100% støtte, alltid!


                      Du tar feil!
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        #12
                        godt å hvertfall ha en person igjen med sin egen frie vilje
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          #13
                          Sitat alsaker om Rønnern: "Han med rød t-skjorte blant kanarifansen der ser jo ingenting av kampen, men gjør en viktig jobb alikevel. Holder trykket oppe blant kanarifansen" (Sitat kan avvike litt fra originalen)

                          Må være det beste han har sagt noensinne denne alsaker...
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            100% støtte, alltid!


                            Du tar feil!

                            Kanskje den beste måten å vise støtte på nå er nettop å vise at vi ikke er fornøyd. Det vil kanskje vekke noen tanker hos spillerne som vil få de til å prestere bedre. Dermed vil vi kanskje vinne en fotball kamp igjen og vise spillerne at vi er fornøyd med forbedringen.

                            Husk at jeg bare snakker om et kvarters stillhet. Også gir vi 150 % støtte resten av matchen. Jeg garanterer at spillerne vil få en tankevekker
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • Seb.R
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 4159

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Kanskje den beste måten å vise støtte på nå er nettop å vise at vi ikke er fornøyd. Det vil kanskje vekke noen tanker hos spillerne som vil få de til å prestere bedre. Dermed vil vi kanskje vinne en fotball kamp igjen og vise spillerne at vi er fornøyd med forbedringen.

                              Husk at jeg bare snakker om et kvarters stillhet. Også gir vi 150 % støtte resten av matchen. Jeg garanterer at spillerne vil få en tankevekker
                              Lillestrøm - Strømsgodset 2008

                              Jeg sier ikke mer.
                              www.sebastianramsland.com
                              www.twitter.com/sebramsland

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                nå er det på tide at vi får hue ut av rævva og ser bort fra "i med og motgang" imaget vårt. er drit lei av å stå i 90 minutter hver uke og gi alt når vi faen ikke får noe tilbake... Håper andre her kan slutte å være så jævla positive til alt og se at vi må vise misnøye nå. vi klarte å holde kjeft i 15 min for å stå opp for supportere verden over, nå må vi gjøre det samme for å vekke noen tanker hos spillerne. 15 min med bannere (ikke negative mot spillere) som forteller hva vi mener om feilprioriteringer og dumme småfeil.

                                Kom med alt dere vil av kommentarer, men til syvende og sist veit alle her inne at jeg har 100% rett.
                                Må være tidenes dårligste forslag. Kan ikke se at det kan komme noe som helst positivt ut av det. Skal vi liksom ha et banner som sier "slutt med småfeila", mens vi er stille i 15 min? Da slutter de sikkert med feilene med en gang!

                                100% Støtte! Alltid uansett!
                                Last edited by FUGlinho; 26.04.2009, 22:51. Begrunnelse: Quota feil inlegg
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                  Sitat alsaker om Rønnern: "Han med rød t-skjorte blant kanarifansen der ser jo ingenting av kampen, men gjør en viktig jobb alikevel. Holder trykket oppe blant kanarifansen" (Sitat kan avvike litt fra originalen)

                                  Må være det beste han har sagt noensinne denne alsaker...
                                  Var det et forsøk på å prøve å si at jeg sa et eneste negativt ord om ronnie? Da tar du ganske feil. Jeg hadde kanskje ikke hengt med Rønnern til vanlig, men jeg beundrer den enorme innsatsen han legger inn på tribunen og ellers for kfl. Ikke et eneste vondt ord om Rønnern...
                                  ***Større baller enn vett***

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                    Kanskje den beste måten å vise støtte på nå er nettop å vise at vi ikke er fornøyd. Det vil kanskje vekke noen tanker hos spillerne som vil få de til å prestere bedre. Dermed vil vi kanskje vinne en fotball kamp igjen og vise spillerne at vi er fornøyd med forbedringen.

                                    Husk at jeg bare snakker om et kvarters stillhet. Også gir vi 150 % støtte resten av matchen. Jeg garanterer at spillerne vil få en tankevekker

                                    Møt opp på en trening, send en mail, lag en facebookgruppe eller gjør hva faen du vil for å vise at du er misfornøyd. Men på tribunen er jobben vår å støtte gutta. Jobben vår er å bygge dem opp. Man bygger ikke opp gutta ved å servere bortelaget ett kvarter der de kan herje på tribunen. Sorry mac, du står i soleklar offside..
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                      Jeg garanterer at spillerne vil få en tankevekker
                                      Og med det hadde du tenkt å fortelle spillerne noe de ikke vet fra før?? For å oppildne og motivere? Gluping!
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • HolterKanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 1603

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                        Må være tidenes dårligste forslag. Kan ikke se at det kan komme noe som helst positivt ut av det. Skal vi liksom ha et banner som sier "slutt med småfeila", mens vi er stille i 15 min? Da slutter de sikkert med feilene med en gang!

                                        100% Støtte! Alltid uansett!
                                        Tenkte mer i banen: fugla opp fra bunn, blø for drakta, gi alt osv...
                                        ***Større baller enn vett***

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎