Redusert kapasitet på KFL-feltet?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    Redusert kapasitet på KFL-feltet?

    Under kampen mot Vålerenga syntes jeg feltet ikke virket på langt nær så fullt som det vanligvis er når det er "utsolgt".

    Har vi fått strengere regler på antall tilskuere på feltet, eller kan det f. eks. forklares med at mange med sesongkort ikke kom?

    Savner uansett å stå som sild i tønne når det er skikkelige hatkamper. Det hører liksom med!
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9390

    #2
    Er enig i det du sier. Mot VIF var det altfor god plass...

    Kan slenge på et eksempel.

    Da toget gikk fra Torvet gikk jeg og et par kompiser en liten "omvei". Da "omveien" var tom, gikk vi til stadion og var der under 10 min før kampstart. Vi traska bare rett opp til ledig plass til høyre (sett fra tribuna) ved forsanger og dvs andre tenorer på felt C.

    På generelt grunnlag kan det virke som om folk bare ikke vil stå trangt.

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #3
      Jeg tror ikke kapasiteten på feltet har blitt redusert ,men heller at det har blitt overfylt enkelte ganger ved storkampene før. Jeg vil helst stå som sild i tønne hvis det er mulighet. Er ikke feltet vårt godkjent for 1800 personer eller tar jeg helt feil? Er nemelig 100% sikker på at det har vært flere personer enn dette før. Det er bare å se på tilskuertallene mot enkelte av de store lagene og se at man egentlig er over publikumskapasiteten på Åråsen.

      Det er synd at det er glissent på feltet. Det bør jo være de enkleste bilettene å selge på hele Åråsen
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • Martini
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 294

        #4
        Feltet var da iallefall utsolgt før enga matchen i god tid før mandagen, så er vel ikke interessen for å stå på feltet det står på...Der vi sto på felt B denne gangen var det iallefall rimelig sild i tønne, og mener jeg har hørt at feltet tar oppimot 2500?:???:..selvom det virker litt i overkant må jeg innrømme...
        FUGLA TIL VI DØR!

        Kommentar

        • 123
          Medlem
          Hoffnarr
          • Mar 2009
          • 57

          #5
          Opprinnelig skrevet av Martini
          ...mener jeg har hørt at feltet tar oppimot 2500?:???:..selvom det virker litt i overkant må jeg innrømme...
          Ble ikke kapasiteten redusert til 1700 i fjor eller året før der?
          25.11.05

          CONTRO IL CALCIO MODERNO

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            #6
            Husker det var ståtribune der RB er nå.. Muligens derfor vi har hatt tilskuertall på rundt 14 000..
            Men er einig i at det var for god plass! Man skal jo nesten ikke klare å se hva som skjer utpå banen under disse kampene!!
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              Feltet har kapasitet på 1900 personer. Men det har vært oppimot 2200 mennesker på feltet på storkamper tidligere. Brannvesenet har sagt nei til overfylling, derfor har ikke feltet vært så fullt ifjor og i år som tidligere pga. at man selger til 1900 og thats it

              Kommentar

              • caLitri
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 634

                #8
                Der hvor jeg stod ca på midten felt C var det nok folk iallefall.
                Skulle en hoppe måtte alle gjøre det :P

                Hvordan det var på resten av feltet vet jeg ikke.
                Gi alt, stå på LSK

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av caLitri
                  Der hvor jeg stod ca på midten felt C var det nok folk iallefall.
                  Skulle en hoppe måtte alle gjøre det :P

                  Hvordan det var på resten av feltet vet jeg ikke.
                  Jeg sto nederst på felt A i 1. omgang. Der var det sild i tønne. I 2. omgang inntok jeg min faste plass øverst på felt B, og der var det god plass.

                  Kommentar

                  • Frode Thai
                    KFL styremedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 380

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Feltet har kapasitet på 1900 personer. Men det har vært oppimot 2200 mennesker på feltet på storkamper tidligere. Brannvesenet har sagt nei til overfylling, derfor har ikke feltet vært så fullt ifjor og i år som tidligere pga. at man selger til 1900 og thats it


                    I tillegg har man satt opp en kontrollpost, som gjør at de som tidligere snek seg over fra RB og inn på feltet ikke har mulighet til å gjøre dette lengre.


                    Frode
                    Frode Johansen
                    styremedlem KFL

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎