Hvorfor synger vi ikke for spillera våre mer?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglefar
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 202

    Hvorfor synger vi ikke for spillera våre mer?

    Selv om prestasjonene varierer på mange av spillera våre så fortjener de en oppbacking av fansen. Hvorfor synger man ikke for spillere som er på banen mer? Jeg har registrert at det utelukkende synges for enkeltspillere når de blir tatt av banen. Unntaket er Fetsundråner'n da. Men hva med alle de andre slitera på laget. Om de ikke er verdensmestre, så er det jo sikkert oppløftende og styrkende for moralen å høre sangen sin. Jeg nevner bare Frode Kippe sangen. Den er det lenge siden jeg har hørt.
    Og hva med de idiotiske forsøkene i siste liten når spillera er i ferd med å benkes (på vei ut av banen). Ville det ikke hvert en idé å kansje backa opp de som er på matta og faktisk skal delta i spillet.
    Før sang vi jo for alle og en hver som hadde på seg drakta vår, om de spilte bra eller dårlig. Da fikk de i hvertfall oppbacking når de tackla uforsvarlig hardt, dro på seg et frispark eller kort, og motstanderen fikk en skada spiller.
    Det var tider det
    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9390

    #2
    Spellera presterer til stryk. Gidder ikke å synge til de da. Synger heller om/til laget generelt.

    Når prestasjonene kommer, kommer nok spillersanga og. Men det kan bli en stund til.

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Alle spillere får sang på oppvarming.

      Desuten skal det synges når noen gjør noe bra, og skjer det ? nei.
      Var vel bare Bjørn Helge som fikk sang...
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #4
        Opprinnelig skrevet av iL
        Alle spillere får sang på oppvarming.

        Desuten skal det synges når noen gjør noe bra, og skjer det ? nei.
        Var vel bare Bjørn Helge som fikk sang...
        Først tommel opp!
        Og Espen Søgård når han viste barten at du ikke kødder med fetsundrånern
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • gutt94
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2007
          • 3271

          #5
          Spillerene får igjen etter prestasjoner på banen.
          KnutHSolberg

          Kommentar

          • Martini
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 294

            #6
            Spillersanger skal først og fremst komme ved gode prestasjoner i form av ros mener nå jeg, eller ved en skade eller et bytte....

            Å synge for en spiller uten noen grunn ser jeg ikke helt meninga med, bedre å backe opp hele laget, før noen av enkeltspillerne utmerker seg og gjør seg "fortjent" til det..

            Misforstå meg rett, spilersanger er vel og bra, men bør ikke misbrukes og synges med måte
            FUGLA TIL VI DØR!

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #7
              syns man skal synge for de hvis de "driter" seg ut og, vise at vi backer de.
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

                #8
                Opprinnelig skrevet av Fuglefar
                Selv om prestasjonene varierer på mange av spillera våre så fortjener de en oppbacking av fansen. Hvorfor synger man ikke for spillere som er på banen mer? Jeg har registrert at det utelukkende synges for enkeltspillere når de blir tatt av banen. Unntaket er Fetsundråner'n da. Men hva med alle de andre slitera på laget. Om de ikke er verdensmestre, så er det jo sikkert oppløftende og styrkende for moralen å høre sangen sin. Jeg nevner bare Frode Kippe sangen. Den er det lenge siden jeg har hørt.
                Og hva med de idiotiske forsøkene i siste liten når spillera er i ferd med å benkes (på vei ut av banen). Ville det ikke hvert en idé å kansje backa opp de som er på matta og faktisk skal delta i spillet.
                Før sang vi jo for alle og en hver som hadde på seg drakta vår, om de spilte bra eller dårlig. Da fikk de i hvertfall oppbacking når de tackla uforsvarlig hardt, dro på seg et frispark eller kort, og motstanderen fikk en skada spiller.
                Det var tider det
                mener ganske bestemt at kippe fikk sangen sin i gaar, men er dette en ny sang eller en fra arkivet?
                ***Større baller enn vett***

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  #9
                  Kippe har ny sang. tom kristoffersen/tommy berntsen sangen. "alt for lillestrøm, alt for lillestrøm, frode kippe, frode kippe, alt for lillestrøm"
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #10
                    Stort sett de fleste spillerne får sangen sin under oppvarming. Problemet er at vi har så mange nye sanger/sanger som ikke trøkker all verden, noe som gjør at de ikke høres så godt. Nordtveit, Riseth, Ringstad og Bergmann ble sunget for uten noe særlig trøkk i det hele tatt. Kiko og Riise-sangene når heller ikke de store lydtoppene. Virker til at få kan spillersangene...
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎